luni, decembrie 19, 2011

Craciun fericit



va doresc tuturor care m-ati citit si in anul acesta si asta cu toata concurenta FB un Craciun minunat de frumos, cu bucurii , sanatate, multe, multe daruri sub brad! alturi de familiile voastre si toti cei dragi. Anul ,care bate la usa sa fie cel mai bun an pe care l-ati avut! sa va aduca numai vise implinite, liniste in case si suflete! sa ne regasim cu totii sanatosi si plini de elan pe blog, FB si de ce nu ? in viata de fiecare zi! Ramii cu bine 2011, te asteptam cu dragoste si speranta 2012!!

5 comentarii:

Viorica spunea...

Va doresc si eu un Craciun fericit pe care sa-l petreceti împreuna cu cei dragi voua si sa primiti multe daruri minunate pe care le meritati din plin.Noul An sa va aduca multa sanatate,bucurii si împliniri.
LA MULTI ANI !

Viorica. spunea...

P.S.Multumesc pentru toate postarile interesante din acest an,pe blog si pe Facebook si le astept cu nerabdare si pe cele ce vor urma.

vergi spunea...

@Viorica: multumesc mult de urari. De cind a aparut FB imi face impresia ca blogul nu mai e asa citit, eu am sa scriu mai departe! ca cineva tot citeste si tu esti printre acei cineva in mod precis! asa ca nu scapati de mine!!!

laura spunea...

Urari de sanatate si voua,si un an nou plin de realizari,de postari aici in blog cit mai multe si interesante.
La Timisoara a inceput sa ninga,sper sa avem macar de revelion zapada caci de Craciun a fost "sumbru'.

vergi spunea...

@Laura: multumesc mult! continui sa sper in postari pe blog, desi FB a devenit o mare concurenta si lumea nu mai are timp si de blog. Eu am sa scriu insa pt. cei citiva ramasi mie credinciosi cu bucuria dintotdeauna!!! ce bine ca macar la voi ninge, aici parca vine Pastele si de fapt nu ne mai pasa, ne pregatim de o croaziera in soare!