joi, iunie 28, 2012

Vacanta din iunie

 a picat ca o binefacere! la jumatatea anului prilej fantastic de incarcarea bateriilor, de uitat un pic de stressul vietii de zi de zi. Asa ca am impartit vacanta intre Bucuresti, Ploiesti si Brasov. Nu as putea spune ca mi-a placut vreodata Bucurestiul, iata ca de data asta am cunoscut un oras, pe care nici nu il banuiam, frumos , plin de surprize pt. mine, daca ar fi sa numesc doar orasul vechi , asa de frumos reabilitat! Ploiesti inseamna cumva acasa, inseamna Mami si Tati, un drum in Romania fara Ploiesti de neconceput. Incununarea a facut-o insa Brasovul, cred fara sa exagerez cel mai frumos si civilizat oras din Romania. Imi cer scuze de la Timisoara dar asta a fost parerea mea in vara asta. M-am simtit ca in excursiile noastre de studii, am hoinarit fara sa obosim, bucurosi in fiecare zi sa mai descoperim un coltisor incintator. Las sa vorbeasca imaginile, o sa va convinga!

8 comentarii:

Viorica spunea...

Ai dreptate.Fotografiile postate vorbesc de la sine,despre cât de minunat a fost concediul nostru comun.Din tot sufletul meu îmi doresc sa mai petrecem împreuna asemenea minunate concedii.

vergi spunea...

@Viorica: in mod precis vom repeta concediul de anul acesta, abia astept. Mai sint atitea locuri minunate de vazut, iar noi ca team am fost colosali!

laura spunea...

Exceptionale poze!Cit ma bucur sa va rtevad pe toti!Formati o familie de exceptie,sunteti frumosi si va doresc sa aveti parte de cit mai multe reintilniri caci va sta asa de bine impreuna.Multa sanatate la toti!

Vergi spunea...

@laura: multumesc mult de tot in numele tuturor. Cred ca sintem de fapt o familie normala,ne iubitm, ne respectam, ne bucuram sa ne revedem. Si sintem frati adevarati! Adica egali!

laura spunea...

Da,frati adevarati si egali....insa in ziua de azi,la noi in Romania mare mai rar asa unitate si dragoste adevrata intre frati.Nu intru in amanunte... e de la sine inteles ca,sistemul si multi alti factori au reusit sa dezbine,sa distruga familii....!
Te pup,si multa fericire iti doresc!

vergi spunea...

@laura: din pacacate...Multumesc de urari!!! si voua tot binele din lume! Jeni arata tare bine si sint sigura ca e fericita ca va are alaturi de ea!

Mihai spunea...

Sunt atat de bucuros ca am petrecut la Brasov o vacanta de neuitat impreuna cu voi, surorile mele, cu fratele meu si cu Vivi! Cred ca ai dreptate, Brasovul si Sibiul intrec acum Timisoara, pentru ca, in timp ce primele doua au stiut sa-si conserve istoria, ultima a cazut prada intereselor mafiote si din acest motiv a suferit iremediabile modificari in rau. Tot istorie se numeste si clipa de fata, asa ca, cine stie, in viitor Timisoara va gasi resursele necesare sa redevina un oras european, macar cum era in copilaria noastra!

vergi spunea...

@Mihai: de fapt atit Timisoara cit si Brasov au toate conditiile sa fie orase europene,dar cumva Brasov a luat-o inainte. Poate si prin faptul ca e oras turistic, Poiana la doi pasi, sau pur si simplu mi-a placut mie enorm de mult! m-am simtit insa ca acasa, ma refer acum acasa in Germania, cu atitea fetze prietenoase, magazine elegante cu vinzatoare, care stiu sa zimbeasca. Sa nu se supere Bucuresti dar acolo am de fiecare data senzatia, ca daca mai intreb o data ceva in magazin, ori ma da afara, ori imi da in cap!!!sau se ia glasul ala ascutit de mahala!