vineri, aprilie 15, 2011

MIHAI 60




" Ioan Mihai Cochinescu ( n. 16 aprilie 1951 ) in Timisoara este un prozator , scenarist, regizor de film, artist fotograf si muzicolog roman. Este doctor in muzica ( estetica ) al Universitatii Nationale de muzica din Bucuresti cu teza de doctorat " Barocul muzical venetian ilustrat in creatia si personalitatea lui Antonio Vivaldi. ( 2005 ) Premii literare : Premiul Academiei Romane ( 31 August 1993 ), Premiul Uniunii Scriitorilor din Romania ( 1992 ), Premiul pt. proza Liviu Rebreanu ( 1992) " Am citat din Wikipedia doar citeva aspecte si mi-am dat seama ca ... nu scrie in Wikipedia ca Mihai este fratele meu cel mic, care are miine zi de nastere! implineste 60 de ani! un sentiment ciudat pt.mine sa rostesc cifra, ptc. fratele cel mic ramine ...mic! ramine cumva copilul acela , pe care l-am ocrotit de cind s-a nascut si probabil o sa o fac pe mai departe toata viata mea! cind am fost intrebata prima data , daca sint ruda cu scriitorul, am avut un mic soc, cum scriitorul?? e vorba de Nelu Mielu, cum ii spunem noi cu drag? si m-am umplut de mindrie si de un sentiment de recunostiinta! ptc.ne-a dus numele asa de departe cu tot ce a facut! cu minunatele lui carti, cu filmul premiat in Japonia si in care a jucat si Raducu, cu expozitiile de arta fotografica! cu minunata emisiune de televiziune " Estetica artelor " , pe care o urmaresc cu sufletul la gura in fiecare vineri!

LA FOARTE MULTI ANI fratele meu, bucurii si sanatate si numai vise implinite!!!inconjurat de dragostea noastra a tuturor! minunata ta familie si prietenii adevarati, care te inconjoara!

12 comentarii:

Mihai spunea...

Multumesc mult, draga mea sora, pt cuvintele frumoase si pt urari. Cel mai mult conteaza faptul ca sunt fratele tau cel bun si omul cel bun, iar ca scriitor ii multumesc bunului Dumnezeu ca m-a ales sa-mi daruiasca acest talent, eu personal n-am nici un merit, crede-ma :)

vergi spunea...

@mihai: inca o data la multi ani!! am sperat ca o sa fi primul , care citeste postarea si ca ai sa te bucuri! nu a trebuit prea mult sa imi aleg cuvintele, ptc. pt. tot ce ai realizat tu pina acum nu exista decit cuvinte frumoase!!! si nu numai din partea mea, citeste inca o data marea lista de critici, care au scris despre tine dupa aparitia " Ambasadorului".Legat de talent, ai merit si inca cel mai mare, nu e destul sa ai talent, trebuie sa il si cultivi, doar cu talent nu a scris inca nimeni niciun rind. In spatele lui se ascunde o munca imensa!!!

mircea spunea...

la multi ani cu bucurii si sanatate! este o zi mare de tot si va aduce dupa sine multe alte zile la fel de mari!o stiu eu din experienta!!!!

vergi spunea...

@mircea: multumesc si eu in numele lui nelu pt. frumoasele urari!

radu spunea...

La multi ani draga Nelu! multa saantate si numai bucurii! un pahar o sa bem precis impreuna!

vergi spunea...

@radu: multumesc si eu de urari! m-am si facut ambasadorul vostru si am transmis mai departe urarile voastre de bine! nelu s-a bucurat mult de tot!

floridecamp spunea...

LEGATURILE DINTRE FRATI SUNT UNICE,INSEPARABILE,MINUNATE.SI EU AM UN FRATE MAI MIC SI IL ADOR.
LA MULTI ANI,FRATIORULUI TAU DRAG!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: multumesc in numele fratelui meu, care ramine mic si la 60 de ani! oricit ar trece timpul peste noi, el tot cel mic va ramine! dar e minunat sa ai un frate, care a crescut cumva sub ochii tai, pe care l-ai dus de mina la gradinita si te simteai tare importanta! si deodata fratele acela mic e asa un scriitor mare, e asa de cunoscut!! si nimeni nu stie, ca eu il tineam de mina , pina adormea ( ce e drept cu interes, sa pot fugi la joaca!!!)! si nici macar wikipedia nu stie asta!!! asta ca sa o inchei cu o gluma!!

viorica spunea...

la foarte multi ani cu sanatate si fericire!

viorica spunea...

@viorica: mai intii multumesc eu de urari, sint sigura ca mihai se va bucura si el mult de tot!

laura spunea...

Cu intirziere si din partea mea un sincer LA MULTI ANI!

vergi spunea...

@laura: nu e niciodata prea tirziu pt. un gind bun! asa ca nelu se va bucura in mod precis! eu oricum, ca am fost mesagera lui!