miercuri, aprilie 27, 2011

Neandertal





















Duminica de Pasti a trecut ca la toata lumea .Cu multa bucurie, o intilnire cu familia, un Iepuras bogat pt. toti cei , care au fost cuminti ( si noi am fost toti cuminti ) , cu mai multa mincare decit ne-am fi dorit! asa ca nu a fost de mirare ca a doua zi de Pasti am luat-o pe urmele ...stramosilor! si am facut un drum la Neandertal. Despre omul de Neandertal am invatat la lectiile de istorie, ce nu am banuit niciodata a fost ca va veni o zi , cind va fi cumva la doi pasi de noi! nu a fost asa de spectaculos , cum am sperat dar am fost din plin despagubiti, culmea nu de frumosul muzeu cit de mica padurice , parca luata din carti de povesti! cu copaci seculari prabusiti, iesiti cumva din stinci uriase, cu izvoare, care susurau dulce, cu pasarele, care cintau in voie!!!in citeva minute ne-am trezit smulsi complet din civilizatie! prin padure presarate sculpturi frumoase! una, linga care nu am rezistat sa nu ma pozez! un creer urias! blonda, cum sint, imi statea bine linga el!!!

4 comentarii:

Mihai spunea...

Avem cu totii nevoie tocmai de ceea ce oamenii distrug pe zi ce trece: Natura! Abia astept sa vizitez si eu intr-o zi frumoasele locuri :)

Vergi spunea...

@mihai: e pe lista! mai ales ca e asa de aproape de noi! dar am ris, ptc. am inceput cu " avem nevoie ...." si ma gindeam ca ai sa continui cu ideea fotografiei, adica de creer!!! avem nevoie si de una si de alta.Dar legat de frumusetea locului, arata paduricea aia ca o gura de rai! a stiut omul de neandertal, unde isi alege locul, sa si ramina in istorie!!!!

Vergi spunea...

a fost o iesire foarte interesanta! nici nu imi venea sa cred ca prin aceeasi padure umblau oamenii de neandertal!ca nu se poate sa fi fost doar unul!!!

Vergi spunea...

@viorica: fiind viorica la noi , a folosit desigur laptopul meu , asa ca spusele ei au iesit ca fiind ale mele! raspunsul insa este acum al meu: draga viorica, am facut aceasta mica excursie mai ales pt. tine, care ai spus foarte sincer ca nu credeai ca a existat un om de neandertal! ca sa nu spun ca te indoiai si de existenta localitatii! noroc ca la intrarea in ea, am si vazut statuia omului de neandertal , care ne privea foarte prietenos!