sâmbătă, mai 07, 2011

E vara!!!!













vazind si astazi soarele care ne intimpina zi de zi si asta mai bine de o luna, m-a dus gindul, cum am invatat noi la scoala despre cele patru anotimpuri si mai ales , cind incep ele. Si mi-am dat seama ca in acest an dupa o iarna lunga de tot a urmat o primvara de citeva zile , dupa care a izbucnit o vara ca la carte! si care tine de atita vreme, ca mi-e si teama sa nu cumva sa plece, cum a venit! supararea ramin florile din gradina, mai toate deja ofilite! liliacul, care abia inflorea de ziua mea s-a si dus, si rind pe rind restul florilor! asa ca vor ramine pe 13 mai florile primite de la oaspeti si gindul luminos, ca am avut asa o vara timpurie! pe care, sa pot as trimite-o la toata lumea! si cum nu pot, trimit macar citeva imagini!

8 comentarii:

viorica spunea...

ma bucur din tot sufletul, ca de cind am venit e o vreme asa de frumoasa! chiar vara in aprilie si mai nu am avut aici niciodata!

vergi spunea...

@viorica: iti dai seama ca a fost o comanda speciala pt. tine!!!ti-am promis inainte sa vii, ca te asteptam cu soare si vreme buna! nu am exagerat!

floridecamp spunea...

ma bucur pt voi!!la noi sunt 7 grade,ploua si bate vantul.e mult prea mult pt mine care asteapta cu nerabdare caldura soarelui.toate cele bune!!!!pup

vergi spunea...

@floridecimp: nu ne vine nici noua sa credem ca azi de ex. am avut chiar 30 de grade! facem zilnic cite un pic de plaja si ni se rupe sufletul de mila, cind aflam ce temperaturi sint in romania! vine insa ea si vremea buna , mi-e insa teama ca va fi ca deobicei, dintr-o data canicula!si voua toate cele bune si mult soare! ca vine dragul de el intr-o buna zi!

Mihai spunea...

Nu-mi vine sa cred: in vreme ce la noi s-a intors parca... toamna cea friguroasa, la voi e vara! Si ce flori minunate! Cum se numesc?

vergi spunea...

@mihai: e tufa noastra de rododendron in trei culori, roz, alb si rosu. Cele albe s-au si uscat, le-am taiat dar au ramas celelalte. Si spre bucuria noastra au imbobocit trandafirii. Nu e dreptate in lume , nici macar cind e vorba de vreme si flori!!!vara nu da semne ca ar pleca, o sa o trimit totusi si pe la voi!!!

Cornelia spunea...

Draga Gina, draga Mircea, ma bucur sa pot citi blogul, si sa te pot felicita draga Ginuta din departari.
Inca odata LA MULTI ANI !!!!!!! iti dorim din toata inima, Cornelia si Adolf.Sa ai o intilnire frumoasa si placuta cu multe surprize placute.pe curind Cornelia

vergi spunea...

@cornelia: ce surpriza, sa imi citesti blogul tocmai in america!!! imi pare rau ca abia azi am descoperit comentarul tau dar pt. un multumesc din suflet nu e niciodata prea tirziu!