marți, mai 24, 2011

Cintecele copilariei...

Ma tot gindesc de citeva zile la nenumaratele cintece din copilaria noastra si inevitabil ma intreb: oare ce mai cinta copiii de astazi?! si tot gindindu-ma eu la asta , am tras cu o mare, foarte mare intirziere concluzia ca de fapt acele cintece erau foarte brutale. Era o Sanda, care spala la covata , suparata rau ca papusa ei murdarea hainele asa de repede. Drept care o batea de mama focului! mai era un Iepuras Coconas, urmarit pe imash de un dulau , ciine rau. Si mai era draga de veverita cazuta dintr-un pom , si-a rupt piciorul si il implora pe doctor, sa nu o lege ca o doare tare rana!!!si lista continua! totusi noi le cintam cu placere si mai ales in anii de mai tirziu, cind de la mic la mare se cintau doar cintece politice , era o bucurie ca noi macar am avut parte de asemenea cintece. Tare as fi insa curioasa sa cunosc macar un cintec , cintat azi la gradinitele de copii! stie cineva macar unul???

6 comentarii:

Mihai spunea...

Cred ca la capitolul asta Tea si Ana sunt experte, dar sa-ti mai spun ceva: mi-a cantat si Luca un cantecel foarte frumos, invatat de el la gradinita (a propos, am fost la acea gradinita; ce conditii excelente au copiii acolo!). Asa ca asteptam raspuns de la Lumi si Cris :)...

vergi spunea...

@mihai:asteptam! ca de curioasa sint foarte curioasa. Ma tot gindeam, despre ce ar putea fi cintecele de astazi, cind copiii stiu de mici o gramada de lucruri, pe care adulti nu le stiu. Ma refer mai ales la indeminarea cu care se descurca pe computer!

Viorica spunea...

nu stiu ce mai cinta copiii astazi dar stiu ca am fost tare uimita, cind fetita vecinei mele in virsta de 4 ani a venit de la gradinita si mi-a spus ca a invatat un cintec .Si mi-a cintat unul intr-o engleza aproximativa.Unul romanesc nu invatase inca...

vergi spunea...

@viorica: in final o treaba buna! copiii descopera de mici, cit de importanta e o limba straina! si daca au sau nu si englezii " catelus cu parul cret" sau " sanda spala la covata" nici nu mai e intersant!da eu incep sa cred ca deja de la gradinita copiii cunosc mai degraba repertoriul lui lady gaga decit un cintecel a la " nea alecu, nea alecu tunde oaia si berbecul."

Administrator de blog spunea...

La cat de eleganta esti in aceasta fotografie, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa o inlocuiesc pe cea de dinainte din antet, cu cea de-acum... :)

vergi spunea...

@administrator de blog: adevarul este ca poza asta e de acum trei zile si cealalta de vreo doi ani!adica nu e cinstit vizavi de cititori sa apari cu o poza asa de veche!