miercuri, mai 18, 2011

Ciresele de mai...







ciresele cumparate astazi mi-au adus aminte de cea mai trista amintire a copilariei, transformata peste ani in cea mai draguta din vremea aia!!! implinisem 7 ani si mami si tati mi-au pregatit un Kinderparty cu prietenii din vecini. Totul a decurs perfect, pina una din fetite a venit cu o farfurie uriasa cu cirese ! bineinteles ca toti copiii se uitau cu drag si speranta la ea, mami se pregatea sa le dea micilor oaspeti din ele , fara sa se gindeasca la reactia mea! asa ca eu am inhatat farfuria, am fugit cu ea si plingind am spus ca nu dau nimanui nicio cireasa!!! sfirsitul? copiiii si-au primit ciresele, au plecat acasa si eu am ramas trista si traind in mintea mea cea mai mare nedreptate a vietii mele!!!ciresele au ramas insa un simbol si nu a fost in Romania zi a mea sa nu imi fi trimis mami si cu tati si cite o legaturica de cirese!!! daruiesc cu intirziere aceasta farfurie de cirese copiilor, pe care atunci i-am necajit asa de tare!! si sper ca le va ajuta sa afle ca nu imi plac ciresele si nu as minca decit poate obligata!!!! viata face intotdeauna dreptate!!!!

6 comentarii:

viorica spunea...

Acea întâmplare cu ciresele,mi-a ramas atât de vie în memorie,încât de atunci,nu exista nicio aniversare a zilei tale de nastere în care sa nu-mi amintesc de ea si sa nu cumpar primele buchetzele de cirese care apar în piatza si tot ca o aminitire frumoasa din copilarie,sa nu-i fac "cercei" din ele.

vergi spunea...

@viorica: cred ca nu exista membru al familiei noastre sa nu isi aduca aminte de acea intimplare! ramasa in ani ca un simbol al cireselor de mai!!! ciudat mi se pare si mie ca eu inca de mica nu mincam o bucata de píine , fara sa o impart cu cine se uita doar la mine, ce mi-o fi casunat pe cirese??? se dezvoltase cred la mine asa un instinct de proprietar!!!

floridecamp spunea...

ciresele sunt fructele mele preferate !!le ador!!!!iubesc gutuile ,nucile noi,pepenele verde si strugurii cu boabe mari.
dar eram tare frumoase cand ne impodobeam urechile cu cirese si ne fataiam fericite de ici colo!!!
amintiri minunate legate de copilarie si doamne dor nebun ma cuprinde de acea perioada!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: cred ca nu a existat fetita sa nu isi fi atirnat de urechi cirese!! ce minunati cercei mai erau!!! daca tot nu putem intoarce copilaria , macar cu drag sa ne gindim la ea si numai amintiri frumoase sa trezeasca in noi!

Mihai spunea...

Oricat ar suna de ciudat, si baietii isi puneau cercei de cirese in urechi (binenteles cand eram noi mici), hahaha. Mie imi plac tare mult ciresele, mananc pe nerasuflate un kg de unul singur, abia astept sezonul lor.

vergi spunea...

@mihai: ciudat, nu am vazut niciodata baieti cu cercei de cirese in urechi dar cred ca le sta bine! pofta buna la cirese, wow! chiar un kg??? in concluzie, tu ma intelegi, de ce nu am data atunci copiilor cirese!!!