vineri, mai 13, 2011

Astazi e ziua mea!




Daca ma gindesc bine, majoritatea oamenilor pe care ii cunosc , nu se bucura cind este ziua lor!!! nu am inteles niciodata de ce, nu am inteles nici macar ca foarte multa lume nu vrea sa isi serbeze ziua! e un eveniment asa de frumos, e atita bucurie in aceasta zi! bucuria ca a mai trecut un an cu bine, ca te-a prins noua aniversare sanatos si mai ales speranta ca asa va ramine inca multa vreme de acum in colo. In ce ma priveste cred ca la mine bucuria a ramas din copilarie. Era ziua , in care ma simteam printesa , parca toata lumea se invirtea in jurul meu. Ca sa nu mai spun de daruri, abia le asteptam. Cel mai frumos ramine un mic inelut din argint, primit cind am implinit 7 ani. Tati stia ca mi-l doresc, m-a legat la ochi si cu un firecel de ata mi-a luat masura degetului! nici o bijuterie de mai tirziu nu avea sa atinga valoarea acelui inelut! miine vom serba cu prieteni, o zi grea astazi din cauza pregatirilor dar tot mi-am luat timp cum m-am trezit ,sa fac citeva poze!sper sa va placa! floarea din postare e o floare minune, primita cu ani in urma de mami de la tati! nu vrea sa moara, mereu infloreste ! incep sa cred ca va trai vesnic! si asa au fost si mami si tati de ziua mea!!!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Frumoase poze!
De ziua ta,iti doresc multa sanatate,fericire,sa fi mereu la fel de tânara,optimista,vesela si inconjurata de dragostea familiei si a prietenilor tai sinceri!
LA MULTI ANI !

vergi spunea...

@viorica: multumesc de urari, asa sa fie! si multumesc pt.poze, ca tu ai avut rabdarea sa le faci cu noaptea in cap!!!

floridecamp spunea...

eu sunt cea mai fericita de ziua mea si nu uit sa ii multumesc lui dumnezeu ca a fost atat de bun cu mine si mi-a daruit inca 1 an minunat alaturi de cei dragi sufletului meu!!!!recunosc ca ii stresez pe baietii mei dragi (sotul si fiul)ca mai sunt 7,6,5 zile si tot asa pana vine ziua cea mare...si doamne fericita sunt cand telefonul suna ,invitatii sosesc (deh, ca suntem familie mare)si ma simt atat de bine inconjurata de cei dragi.sunt ca un copil in ziua de craciun...
draga mea prietena virtuala iti doresc tot binele din lume,sanatate ,iubire alaturi de familia ta draga!!!!
la multi aniiiiiiiiii!!!pup

Mihai spunea...

Nu stiam povestea cu inelul de argint! Ce suflet sensibil si generos avea tati, imi dau seama pe masura ce trece timpul, din ce in ce mai mult. Iar floarea lui mami e un adevarat miracol. La multi ani, inca o data, draga sister si petrecere frumoasa! :)

vergi spunea...

@floridecimp: ha, ha, parca ai fi eu!!! si asta de cind eram mica si tot nu am obosit! mai ales sa intreb, ce daruri primesc! dar si fara daruri ziua ar ramine la fel de frumoasa. Multumesc mult de urari!

vergi spunea...

@mihai: treaba cu inelul a fost inainte sa implinesc 7 ani si daca imi aduc bine aminte , venise tati sa ma ia de la scoala sau ma dusese undeva. Ptc. asta imi aduc aminte, s-a oprit pe loc si mi-a luat masura degetului cu acea bucata de atza! ce sa mai spun, cit am asteptat ziua mea. Imi pare rau ca nu stiu ce s-a ales de inelul acela!! stiu doar ce s-a ales de ciresele aduse la mica mea petrecere de catre o fetita invitata. Mami mi-a spus sa dau si copiilor, eu , care mi-as da si camasa de pe mine nu stiu, de ce nu am vrut si am plins ca sint ciresele mele si nu am dat nimanui.Asa ca mami mi-a impartit ciresele si copiii au plecat acasa!! razbunarea vietii? nu imi plac ciresele nici in ziua de azi si nu as minca nici obligata vreuna!! ha, ha, viata a facut dreptate! multumesc de urari, petrecerea a fost aseara foarte frumoasa!