duminică, octombrie 17, 2010

E toamna in Roermond...
















Roermond inseamna pt. noi un coltisor de rai in Olanda, un port mic de yahturi, soare , totul verde , pasarele cintind si sa nu uit, barca noastra sa ne poarte pe Maas, fluviul urias, care in Roermond se transforma cumva intr-un lac. Ne-am dus azi sa vedem cum arata toamna si ne-am intristat. Cerul plumburiu, lacul curat ca lacrima, plingind parca dupa barcile, care se odihneau cuminti in port, pasari intirziate, copaci golasi! si totusi frumos de tot, va las sa apreciati singuri.

8 comentarii:

Viorica spunea...

Ce imagini sugestive de toamna ai surprins!Adevarate poze "de revista".Felicitari!

vergi spunea...

@viorica: chiar asa, ma bucur, ca ti-au placut! calul acela, care parca pazea copacul doborit sau cazut m-a impresionat foarte tare! in rest spre marea noastra bucurie fiecare anotimp cu frumusetea lui!

floridecamp spunea...

la vara avem pe lista olanda.speram sa ajungem sa vedem si acest coltisor minunat!!! pozele sunt super!!!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

E frumoasa si toamna si Roermond. Stiu ca intr-un an am vizitat-o si ne-a placut. Erau cateva barcute care stateau cuminti la mal asteptand sa le vina stapanii, altele care erau duse acasa... Si poneii se bucurau de ultimele fire de iarba verde.

vergi spunea...

floridecimp: olanda este o tara minunat de frumoasa, merita vizitata.Mai ales ca fiind foarte mica , o poti traversa intr-o zi! nu cred ca exista coltisor sa nu iti stirneasca admiratia. Noi ne-am ratacit ultima data si am trecut prin o multime de mici localitati asa de frumoase , ca am fost bucuroasa ca ne-am ratacit!

vergi spunea...

@katja: e la fel de frumos si acum! poneyi au crescut, tocmai cind mai ca era sa ma convinga mircea ca ramin asa mititei, de imi doream unul acasa, s-a mai construit un port, unde marile yachturi sfideaza parca barcile mai mici, cui ii pasa!!!fiecare pare fericit cu ce are! iar toamna cu frumusetea ei e oricum a tuturor!

Mihai spunea...

O adevarata poezie de toamna (cam acelasi lucru am incercat sa fac si eu azi la mine pe blog, dar la Paris). Foarte frumoase fotografii, de-a dreptul artistice, felicitari!

vergi spunea...

@mihai: daca o spune un artist de talia ta, inseamna ca sint cu adevarat frumoase!! ma bucur, adevarul e ca ziua era asa de frumoasa , ca nu era nevoie sa fi artist sa gasesti motive frumoase! fiecare coltisor era demn de fotografiat!