duminică, octombrie 10, 2010

Pantofii


"incaltaminte din piele, din inlocuitori ai acesteia sau diin pinza, care acopera laba piciorului pina la glezna" . Am citat din " Mic dictionar enciclopedic", asta ca sa stim despre ce vorbim! dar sa ma intorc la subiectul propriu zis. Mi-am cumparat o pereche de pantofi, pina aici nimic senzational, fiecare femeie isi cumpara din cind in cind pantofi! gindul m-a dus insa imediat la altceva si anume, de ce sint femeile asa de fascinate de pantofi? am urmarit in filme, in televiziune, de cite ori vine vorba despre articole pt. femei , pantofii stau pe primul loc, nu cunosc femeie sa nu se opreasca fascinata in fata unei vitrine de pantofi! m-am tot intrebat de ce si nu am gasit raspuns! ptc., daca ma gindesc bine , nici nu ii vezi dar ce e drept ii vad cei din jurul tau! mai ales femeile!!!! PS pantofii postati, model bunicuta sau pantof ortopedic sint cica ultimul racnet al modei! va plac? de un lucru puteti fi sigure, sint foarte comozi! sint insa si frumosi? ce parere aveti?

6 comentarii:

Viorica spunea...

Imi plac pantofii pentru ca sunt pe gustul meu,adica mai închisi în fatza,buni pentru toamna sau primavara,cu toc nu prea înalt.Sa îi porti sanatoasa!
P.S.O întrebare la care te rog sa-mi raspunzi fara sa dai fuga la etajerele din debara pe care îi pastrezi,aliniati frumos:câte perechi de pantofi ai în total?La raspunsul pe care mi-l vei da,as adauga ca ai dreptate sa ai atât de multi cât sunt sigura ca ai,pentru ca fiecare pereche "se cere" la "o anumita tzinuta vestimentara".

vergi spunea...

@viorica: nu mi-ai raspuns insa la intrebare, de ce iubesc femeile pantofii? citi pantofi am, nu stiu si nici nu ii numar ca mi-e teama ca... citeste si mircea blogul si cind incep, nu am ce incalta, imi si serveste inventarul!!! nu putini dar nici macar eu nu pot raspunde , de ce imi plac asa de mult pantofii si as fi in stare sa imi cumpar zilnic macar o pereche!!!

Mihai spunea...

Pantofii sunt o adevarata minune a lumii femeilor! O femeie ar fi in stare sa nu manance absolut nimic o luna de zile, dar sa-si cumpere pantofii visati. Pantofii femeilor sunt o dovada a feminitatii lor, a cochetariei, a elegantei. Din cauza asta iubesc femeile pantofii, ciorapii fini etc. Pt. ca subliniaza feminitatea si chiar senzualitatea femeii. Unii barbati apreciaza pantofii femeilor pana la... fetişism :) Eu unul n-as merge chiar pana intr-acolo, dar cu siguranta apreciez eleganta pantofilor, asortati desigur cu rochia sau imbracamintea femeii, in general.

vergi spunea...

@mihai: a fost sa fie ca tocmai un barbat sa aduca un elogiu pantofilor si in felul acesta sufletului femeii, care cu adevarat, mai bine nu maninca dar isi cumpara pantofii visati! e chiar cum spui tu, abia acum vad si eu asa lucrurile! ca ce e drept la mine se masoara totul in pantofi dar nu stiam de ce!!!

floridecamp spunea...

imi plac pantofii sport ptca imi dau libertate de miscare.
ii iubesc pe cei cu toc ptca imi dau eleganta.
imi sunt dragi cei ortopedici ptca sunt haiosi ca aratare si ptca nu imi obosesc picioarele.
si ptca e toamna sunt vedete indiferent de model!!!!
p.s. sa ii porti sanatoasa!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: multumesc, chiar ii port cu multa placere destul de des, ceea ce la mine e deja o minune ca mereu caut ceva nou! ai formulat perfect bucuria de a purta orice fel de pantof! cei mai frumosi ramin totusi cei cu toc inalt si foarte subtire!