luni, decembrie 06, 2010

Mos Nicolae


Mos Nicolae nu ar exista , daca nu ar exista copii! ptc. bucuria din ochii copiilor nu o are nimeni! si tocmai acesta a fost motivul pt. care astazi, avind noi lunea multi copii programati, le-am pregatit un cos plin de Nicolai din ciocolata!!! sigur ...nu prea sanatos, sa primeasca tocmai la noi dulciuri dar va asigur ca doar privindu-le ochii, nu am mai avut niciun sentiment de vinovatie!!!am facut-o cu gindul la toti copiii si desigur cu gindul la dragii Nicolae ai familiei, Nicu si Sebi! La multi ani si numai bucurii! dupa cum gindul a zburat si la toti Nicolae din lume, carora le doresc numai bine si multe, multe aniversari ,una mai frumoasa ca alta!!! si nu in ultimul rind ii multumesc lui Mos Nicolae, ca nu ne-a uitat nici in anul acesta! PS nu o sa credeti, la telefon vorbeam tocmai cu Mos Nicolae!!!

12 comentarii:

Viorica spunea...

Felicitari pentru surpriza pe care le-ati facut-o copiilor!Imi închipui ce bucurosi au fost copiii primind cadouri de la Mos Nicolae,tocmai într-un loc unde nu se asteptau,la cabinetul stomatologic(!),unde precis intrasera asa ca cei mai multi dintre noi,cu multa frica.Precis îsi vor aminti mereu cu placere de acest cadou.

vergi spunea...

@viorica: sper si eu ca isi vor aminti, pina una,alta o sa imi aduc eu aminte , cit au fost de fericiti! nu au intrat cu frica cei mai multi dintre ei, ptc. lunea au termin la o asistenta care le face prophylaxe, nu ii doare, afla doar de mici, cum vor avea mari dinti foarte sanatosi!

Anonim spunea...

Ce frumoasa esti!
Si ce gest frumos!

vergi spunea...

@anonim: multumesc mult de tot! dar tu cine esti?? ca ai iscalit anonim!

Mihai spunea...

Foarte frumoasa fotografia! Ce de Mosi Nicolae! Hehehe! Abia astept sa vina Mos Craciun si pe-aici, pe la noi!

vergi spunea...

@mihai: daca spui tu ca fotografia e frumoasa, chiar este!!! de la un artist fotograf e o mare apreciere!! vine, vine Mos Craciun, nu a lipsit niciodata, ce multa bucurie o sa aduca cu el!!! abia astept eu ca adult, darmite copiii!!!

laura spunea...

Anonima,din nu stiu ce cauza,sint eu Laura!

vergi spunea...

@laura: multumesc , chiar ma gindeam ca esti tu! inca o data pt. vorbele frumoase, pica bine!!!

floridecamp spunea...

CE FRUMOS!!!!!!!!!!!!!CRED CA MICUTII S-AU BUCURAT TARE MULT!!!!SI ACUM CA SI AMUZAMENT :CARE E CULMEA CABINETULUI STOMATOLOGIC? SA MERGI LA STOMATOLOG CU COPILUL SI SA PRIMESTI UN MOS MARE DE CIOCOLATA ASA CA DAR PENTRU DINTII LUI FRUMOSI. HAHAHAHA PUPICIIIIIIIII

vergi spunea...

@floridecimp: de Mos Nicolae e voie totul!!!! cu recomandarea sa manince acasa si nu inainte de tratament! dragut a fost si la adulti ca am pus si un cosulet cu prajiturele model dinti , copti de mine!!!! si tot cu recomandarea, dupa tratament, asa ca si i-au luat pacientii pe dintii cei dulci la pachet!!!!chiar si cu intrebarea, pot lua si pt. sotia mea unul???

Anonim spunea...

ce minunat scrieti, draga Doamna...am ajuns aici din intamplare si m-am simtit minunat...

vergi spunea...

@anonim: daca am putut sa iti fac o bucurie, imi pare ei mie tare bine! ca si asta e scopul unui blog, sa fie citit de cit mai multa lume, sa placa!!!cit despre ce scriem? te miri despre ce, important e ca eu o fac din suflet iar cei care ma rasplatesc cu vorbe frumoase, o fac in mod precis tot din suflet! asa ca multumesc!