vineri, noiembrie 26, 2010

A venit iarna!
















nu mi-a venit sa cred ochilor azi dimineata, cind am deschis usa si am vazut ca se instalase iarna pe strada noastra, de parca niciodata nu ar fi locuit altundeva! cum era de asteptat m-am bucurat imens si am si fugit sa fac citeva fotografii , de parca in citeva minute mi-ar fi luat cineva iarna inapoi! iarna vine cu bucuriile ei, Mos Craciun si toate sarbatorile, care urmeaza, cum sa nu o astepti cu drag????unica tristete ramine ca prea zboara timpul fara mila, dar daca tot zboara, macar sa ne bucuram de el! duminica e deja primul Adevent, de data asta am avut o alta idee pt. traditionala coroana ! mi se pare parca mai festiv , ma uit cu atita drag la micuta si Sfinta familie!!!!

11 comentarii:

Viorica spunea...

Nu-mi vine sa cred ca în timp ce la voi a venit dintr-o data iarna,tot apartamentul meu e inundat de soarele care si-a trimis razele pâna si pe tastatura computerului aflat la o distanta destul de mare de fereastra prin care au intrat.Privind minunatele poze postate de tine,mi s-a facut un dor cumplit de zapada si de Moa Craciun!

vergi spunea...

@viorica: vine el si Mos Craciun! azi a facut cu noi repetitie generala si ma bucur ca m-am grabit sa fac fotografii! intre timp a iesit soarele si sa nu fie pozele cred ca pina deseara as crede ca am visat!!!ca in mod precis deseara nu mai e urma de iarna!!!

floridecamp spunea...

si la noi a nins azi .e asa frumos!!!!!imi vine sa sar in sus de bucurie .vin sarbatorile mele dragi..sarbatorile de familie atat de frumoase !!!.si cum poate fi altfel cand cei dragi se strang laolalta si isi amintesc de copilarie,de cei dragi .sa vina craciunul cu zapada si multe cadouri!!!!!!!

floridecamp spunea...

nu am uitat sa il rog pe mosul sa va aduca pentru toti ai casei si pentru cei care va trec pragul: un sac cu sanatate,o valiza cu bucurii si un ghem de noroc!!!!!mi-a promis ca ajunge in sfanta seara de craciun si il cred pe cuvant.sa va bucurati de ele cu mult drag!!!!in timp ce iti scriu ascult cu drag Fuego - Colind de Craciun ( deh sunt mama de baiat si e si unicul)

laura spunea...

Ce minunate imagini!
Decor frumos si afara si in casa,sper sa aveti o iarna usoara si mosul sa va aduca multe cadouri!

vergi spunea...

@floridecimp: multumesc din suflet pt. daruri, o sa ajunga in mod precis la noi si o sa ne umple casa de bucurie!! Craciunul ramine cea mai mare sarbatoare a anului, poate si unde reuseste sa adune familia sub brad! si desigur pt.mine o sarbatoare plina de nostalgie doar la gindul cit de minunata era seara de basm cind eram mici!! brazi frumosi impodobiti ca atunci nu am avut niciodata si nici daruri mai frumoase! chiar daca timpul a inceput sa ne ofere din ce in ce mai mult! dar dragostea si gingasia cu care reuseau parintii nostri sa ne faca sa ne simtim in seara cu pricina cei mai bogati, cei mai norocosi, nu poate fi atinsa! pt. simplul motiv, ca tot ce oferim noi se petrece intr-o lume, in care nu e nimic mai usor decit sa cumperi, timp in care ei o faceau intr-o lume plina de lipsuri si necazuri! iar noi copiii nu simteam nimic!!!ce frumos ca a nins si la voi, imi intelegi bucuria!!!

vergi spunea...

@laura: speram si noi sa avem parte de un Mos Craciun bogat, asta ca eu sint de cind eram mica o persoana foarte curioasa si nerabdatoare, cind e vorba de daruri! din pacate , daca e cum o spun meteorologii, iarna va fi mai grea ca oricind, ce e drept, greu de crezut la clima noastra!!sintem insa pregatiti, in casa e cald, masinile au roti de iarna, autostrazile ni s-a promis , vor fi curate!!!cumininti am fost, sa tot vina Mos Craciun!si voua de pe acum un Craciun frumos si bogat!

genius spunea...

vine vine iaaaaaarna!
si in Paris ninge de vreo doua zile, la ora 16.00 fix :) asa o fi setat norul pe aici!
sa inteleg ca indata apare langa casutza si un om de zapada?

vergi spunea...

@genius: uite o idee buna cu omul de zapada! dar cine sa il faca??? pina una, alta ma bucur ca nu s-a topit zapada si gradina arata ca in povesti! macar citeva zile sa tina zapada, dupa aia nu am nimic impotriva sa si treaca iarna si frigul!la noi a nins azi noapte, mi-ar fi placut sa fie ca la voi, sa vad si eu cum ninge!

Katja - stapana de Athos spunea...

Tare fain impodobesti casa de Craciun. Imi place. Si privelistea din spatele casei e acum in ton cu iarna. Fiecare anotimp are frumusetea sa, insa iarna, aduce si multa bucurie, speranta si liniste in suflet prin sarbatorile care o insotesc.

vergi spunea...

@katja: ma bucur ca iti place! nu imi pot imagina Craciun fara podoabele de rigoare, chiar daca unele sint kitsch! dar frumos! asa ca la fel ca in alti ani toata casa e marcata in exterior de luminite mici, care stralucesc pina tirziu in noapte. Si ce ma bucura cel mai tare este ca fiecare vecin face la fel! parca am avea grija unii de altii, ca eu nu vad, cum e la noi pe dinafara, dar vad de ex. casa vecinilor, la fel de frumos impodobita! casuta din gradina e minunat de frumoasa, ca o casuta din povesti!! sa tot fi la noi...masina de tuns iarba sau alte unelte, care vor locui in ea!!!