luni, iulie 18, 2011

Pe curind!!!



gata!ne-am saturat de ploaie, de azi 15 grade, miine 38! plecam in concediu, Mallorca ne asteapta de un an de zile! de cind ne-am intors din concediul trecut si am promis ca vom reveni! si cum timpul nu doarme si fuge ca nebunul, iata-ne in pragul unui nou concediu! dupa ce faci ani la rind concediu in acelasi loc se adauga cumva o noua bucurie, parca te intorci acasa! bagajul e aproape gata de citeva zile, facut ca de fiecare data in rate! adica mai intii pe hirtie, ce luam cu noi si cu toata experienta ca de fiecare data luam prea mult, nu invatam nimic din lectia asta! dupa aia geamantanul gata facut cu lucruri , care nu se sifoneaza, camera plina de umerase si privirile zilnice, iau sau nu rochia asta??? si nu o data se intimpla ca se inlocuieste cu ...alte doua. Dar si asta face parte din bucuria concediului. Asa ca fac o scurta pauza pe blog, sa va regasesc cu bine si sanatosi! La revedere!!!!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Va doresc sa aveti vreme frumoasa,soare,odihna si distractie cât cuprinde!Concediu placut si drum bun!

vergi spunea...

@viorica: multumim! o sa avem de toate! cel mai mult a ajuns sa ma intereseze sa avem soare! distractie va fi oricum, mallorca fara distractie nu exista! plus compania noastra deosebita!

Mihai spunea...

Concediu placut! Sa va intoarceti acasa cu bine! :)

vergi spunea...

@mihai: ce bine ca m-am mai uitat o data in computer! asa ca multumesc mult de tot, o sa fie un concediu frumos, orice concediu e frumos!uiti doua saptamini de toate si asta nu e rau!!!

floridecamp spunea...

soare,mare si multa distractie!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: imi pare rau ca am gasit mesajul dupa ce ne-am intors dar am avut cu adevarat mult soare si distractie cit mai mult nu se putea! ca doar asta e scopul concediului!