miercuri, august 03, 2011

Mallorca 2011




Daca tot ploua cu galeata , ne-am distrat de minune facind poze prin hotel!


Marea este atit de frumoasa in Mallorca incit nici o poza din lume nu o poate ilustra!


Traditionala poza de familie!!!


Nu prea indraznea multa lume sa apara devreme la pool! Nu dura insa mult si abia mai aveai loc.


Senzatia concediului! Pupezele cele harnice! Cit era ziulica de mare cautau viermisori!

... A fost ceva ca in bancul acela cu ardeleanul, no, ashe ceva nu exista!! dar a ... existat , desi in final am admis si noi ca intr-o vara nebuna, nebuna de tot in ceea ce priveste vremea, de ce ar fi facut Mallorca exceptie! asa ca ne-a intimpinat la sosire o minunata zi de vara, cald, cer senin, eram deja convinsi ca va fi ca in fiecare an, adica o vreme minunata de concediu. Au urmat zile cind cu nori, cind cu ploaie , cind cu mult soare , uneori vremea schimbindu-se de la o ora la alta. Nu ne-am lasat intimidati, am savurat fiecare minut de soare, ne-am rupt talpile umblind prin oras ( Calla Millor ), ne-am distrat seara de seara la programele dragute de animatie! si am realizat de fapt ceea ce ne-am promis, un concediu de odihna la soare! ca a mai si plouat, se mai intimpla! dar las mai bine pozele sa vorbeasca, deloc senzationale, pe principiul, asta sintem noi si ne odihnim dupa un an de munca!!!fara excursii, fara muzee, pur si simplu noi si marea!!!cea mai mare senzatie au facut-o niste pupeze, care fara sa le pese de noi , veneau zi de zi aproape de tot de noi ,sa isi caute hrana! nu am vazut pupeze in viata mea, abia ne induram sa ne luam ochii de pe ele!

9 comentarii:

floridecamp spunea...

mai mult decat interesanta aparitia minunatelor pasari!!!!

Viorica spunea...

Bine-ati revenit acasa dupa un concediu minunat,mai bronzati ca niciodata,cu bateriile încarcate si desigur cu gândul la...concediul din vara viitoare!

Mihai spunea...

Ce frumos si inedit concediu! :) In plus, ati fost insotiti si de bunii vostri prieteni. Ei cum s-au simtit, a propos de vara asta capricioasa?

Mihai spunea...

P.S. În catalană Mallorca se pronunţă Măiorcă şi înseamnă defapt insula cea mare. Nu e nostim că au şi ei vocala ă, ca noi?

vergi spunea...

@floridecimp: erau formidabile, ne puteam uita ore in sir la ele! nu le pasa de lume, la un moment dat s-a apropiat asa de tare de noi, ca a inceput una sa dea cu ciocul in ochelarii de soare ai prietenei noastre! nu am mai vazut pupeze pina acum, noi am crescut intr-un oras mare si din pacate nu am avut nici traditionalii bunici la tara sa ii vizitam!

vergi spunea...

@vioirca: chiar baterii incarcate, le-am si inceput descarcatul ieri, cind am spalat pina la 11 noaptea si azi, cind am si inceput sa muncim! e insa asa de necesara o asemenea incarcare de baterii! nici nu cred ca am rezista la ritmul muncii noastre fara asta! gindul e deja la concediul din ianuarie, asa ca nu mai e mult!!!

vergi spunea...

@mihai: mai intii multumesc ca asa ca deobicei ai mai imbunatatit postarea, cine mai are ca mine un administrator de blog si inca unul asa de priceput? noi facem de ani de zile concediul cu prieteni, e mai vesel asa si chiar vesel a fost tot timpul! atita rideam, ca la un moment dat am inteles pe plaja ceva spus de " diese Italiener" si cum noi eram italienii, da-i si rizi mai tare!!!deruta era ca citeam ziare si carti nemtesti,vorbeam cu raducu pe handy nemteste! si nu stiau unde sa ne clasifice! asa ca eram niste italieni cititi ! frumos a fost intr-o seara la animation, ca animatorul a salutat grupul de romani!!!ca ne intelegeam foarte bine cu el, un tunezian de treaba!si lumea se uita destul de incurcata ca stia ca sintem din germania! asa sintem noi ,internationali!

Viorica spunea...

Multumesc "administratorului de blog" pentru link-urile utile,din care am aflat foarte multe lucruri importante si interesante despre Mallorca.

vergi spunea...

@viorica: culmea este ca noi mergem de ani de zile la mallorca dar atitea amanunte despre insula abia din linkurile administratorului am aflat! sa tot ai unul ca el la casa omului!!!