duminică, noiembrie 13, 2011

Cri, cri , toamna gri.....

ieri in Köln infruntind covorul de frunze cu un buchet de flori!
in copacul ramas fara frunze se catzara ca o sfidare un covoras verde.verde!

vedere de pe terasa de la etaj! copacul din fundal pare chiar din aur!

cad frunzele, le maturam zilnic! cind noi, cind primaria!

gradina parca nu se schimba, e timpul sa infloreasca florile de toamna tirzie si de iarna!!!

Toamna aia gri se pare ca a ramas in anul acesta doar in poezia cu greerasul cel lenes! ptc. avem parte de o toamna, cum nu imi mai aduc aminte sa mai fi fost una aici!!! jumatatea lui noiembrie si soarele straluceste ca in primavara!!! toamna a fost pt. mine , de cind ma stiu , un anotimp peste care as fi sarit cu drag!!!inceputul frumos de altfel insemna practica agricola si noi profesorii, vatafi boieresti in urma copiilor indemnindu-i sa nu ramina urma de cartofi pe cimp!!!! chiar, cine mai stringe acum cartofii????dupa care cerul era de Bacovia si ploile de nesuportat!!! iar noroiul la ordinea zilei!!! pe strazi si mai ales pe pantofi!!!ca pina sa intri in casa , cred ca trebuia sa te descalti deja din strada! anul acesta??? parca iti vine sa te tot uiti fara sa te saturi la frunzele aurii ramase sau chiar la copacii ramasi golasi!! citeva poze o sa va convinga.

7 comentarii:

Viorica spunea...

Foarte frumoase fotografii.O asemenea toamna însorita,sa tot fie si daca tot ai amintit de scoala,sa sti ca în prima fotografie postata,parca ai fi "profa" în curtea scolii,cu un buchet de flori daruit cu drag de catre elevi.

vergi spunea...

@viorica: a fost si azi o zi asa de insorita ca mi-ar fi parut rau sa nu fac citeva fotografii. He, he, copiii daruiau cu drag flori de fiecare data dar cred ca tovarasa directoare ar fi avut ceva de spus legat de tinuta!!!asta a fost eterna mea problema ca profesoara, tinuta necorespunzatoare , desi eu ma aparam ca noi facem si educatie estetica si am refuzat de ex.( cu succes ) sa port halat peste pantaloni!!!!

vergi spunea...

@Botosaniul Ortodox: am fost uimita ca ai ajuns pe blogul meu, pt. simplul motiv ca acest blog e cumva o mica intreprindere de familie!!! imi pare rau sa te dezamagiesc dar eu ramin la cele citeva rinduri , pe care le scriu din cind in cind. Sint insa sigura ca vei gasi , cum sa ii ajuti pe toti cei pe care ai dori sa ii ajuti!

masajerotic Braila spunea...

foarte frumoase fotografii....

Mihai spunea...

Lunga toamna si frumoasa, intr-adevar. Si fotografiile, foarte frumoase. Nici nu vreau sa ma gandesc ca vine iarna cu frigul ala naprasnic, brrr...

Vergi spunea...

@Masajerotic Braila: ma bucur ca ti-au placut. E meritul toamnei!

vergi spunea...

@mihai: o apreciere de la tine ca artist fotograf e deja nota 10 pt. mine! o toamna de vis, incredibil aproape! sper ca mai tine! iarna o sa vina in mod precis cu frig si tot ce apartine de ea, speram insa sa isi lase timp! pina...o chem eu!!!multumesc ca s-a vazut din nou, ca ai fost pe blog, ce m-as face fara administrator???