duminică, octombrie 30, 2011

La multi ani Mircea

nu am trecut nici eu neobservata, dovada minunatele flori primite!!!! mii de multumiri!!
Gruppenbild mit Damen!!! dar ne-am simtit perfect intre noi!

fiind o seara blinda s-a stat si pe terasa!deloc greu cu incalzitorul cu gaz alaturi!

linistea inainte de furtuna!!! nu m-am putut abtine sa nu pozez camera de luat masa , goala dar in asteptare!! asteptare nedezmintita!!!chiar furtuna de voie buna a fost!

in bar aceeasi liniste!! pina s-a dat drumul la muzica!!!!!

Tristetea ramine, ca a mai trecut un an!!! bucuria ca l-am sarbatorit pe Mircea ca de fiecare data in cercul prietenilor nostri!! asa cum se cuvine cu piftie si salata de beuf si desigur cu multe alte bunatati!! vorba aia ca la mama acasa! si desigur multa, multa buna dispozitie! intr-o seara blinda de octombrie, ca nici nu mai stii in ce anotimp esti!!!important ramie ca octombrie nu se dezminte si ramine octombrie de aur!!! La multi ani Mircea!!!

10 comentarii:

Viorica spunea...

LA MULTI ANI Mircea si cât mai multe petreceri aniverasre alaturi de familie si de prietenii cei mai dragi!

vergi spunea...

@Viorica: chiar asa ne-am hotarit, sa petrecem cit se poate, ca de ce imbatrineste omul an de an??? nu ca sa invete sa numere macar pina la 100, ci sa se bucure de daruri, familie si prieteni!

laura spunea...

Un sincer "La multi ani "si din partea mea,multa sanatate si putere de munca si cit mai multe clipe de fericire alaturi de cei dragi!
Frumoase poze!

Vergi spunea...

@Laura: multumim de urari. Ca niciodata nu am facut poze cu noi dar pe noi ne stiti cu totii. In schimb liniste in bar numai inainte de a sosi musafirii putea fi.

Mihai spunea...

La multi ani, din nou, draga Mircea, cu drag! Nu pot sa-mi imaginez, draga Vergi, cum e sa te ocupi de atat de multi musafiri. Cu-atat mai mult cu cat ei toti se asteapta ca tu sa fii mereu aceeasi gazda super pe care o stiu de-atata timp! Sincere felicitari! :)

vergi spunea...

@Mihai: cel mai tare ma bucur, cind descopar ca te-ai uitat la blog, e perfect aranjat! cert e ca nu e usor sa te descurci cu 34 de musafiri dar daca o faci cu drag, nici nu simti! sint toti prieteni , care la rindul lor sint gazde perfecte, asa ca e o bucurie, cind iti vine rindul! in cercul nostru fiecare cam de doua ori pe an, abia asteptam sa ne mutam de la unul la altul!

Anonim spunea...

Dar unde e sarbatoritul?nu se vede in nici o poza!nu era acasa?
Geni

vergi spunea...

@geni: ca de fiecare data sarbatoritul nu se lasa fotografiat!ca...pedeapsa i-am pus insa o poza pe facebook!!!!culmea e ca am uitat pur si simplu sa imi fac mie o poza ca doar eu abia astept sa fiu fotografiata!!!

floridecamp spunea...

la multi ani fericiti!!!!fericire,sanatate si noroc alaturi de cei dragi!!!

vergi spunea...

@floridecimp: multumim mult de urari! si tie inca o data numai bine! o coincidenta frumoasa sa ai ziua de nastere cu sotul meu o data! am sa imi aduc aminte in fiecare an!!!!