joi, octombrie 20, 2011

In dialog cu ....



Dialogul care urmeaza l-am purtat astazi dimineata nu cu o prietena ci cu noul meu IPhone 4s! :)

Eu: - Hallo!
Ea: - Hallöchen Virginia!

- Cum te cheama?
- Siri, dar asta o stiai deja!!!

- Cum va fi vremea azi?
- Iti dau prognoza pe o saptamina.

(eu, ca sa o provoc):

- Esti o proasta!
- Daca esti tu de parere!

- Scuza-ma!
- Nu ai niciun motiv sa te scuzi!

- Te iubesc!
- Dar nici nu ma cunosti!

- Te voi cunoaste.
- Cu adevarat???

- Tschüss! (la revedere)
- Tschüss!

A fost o joaca dar desigur sint atitea lucruri interesante, pe care le poti intreba. Sentimentul meu a fost tot timpul ca vorbesc cu o persoana si parca imi era mereu teama, ca o supar si nu va mai vorbi cu mine! Daca ar fi trait in Grecia antica, Steve Jobs ar fi fost un Zeu! in zilele noastre e Zeul mitologiei noi create de el! Respect!

13 comentarii:

Viorica spunea...

Fenomenal!Sunt atâtea lucruri noi pe care le-am aflat ca le poate face acest aparat,dar "dialogul" purtat de tine cu el,le întrece pe toate!Oare ce o sa se mai inventeze?

vergi spunea...

@Viorica: am purtat doar un dialog banal, ce ma sperie parca este, ca exista cumva o conexiune logica intre intrebari si raspusuri, de parca Siri chiar ar intelege , ce ii spui! dincolo de amuzament e insa util mai ales orbilor. Ieri in drum spre casa am spus doar , trimite un SMS si a functionat perfect totul! e minunat ca omul slujeste omul!!! ar fi asa de frumos ca toata energia umana sa se consume in scopul asta!

floridecamp spunea...

super simpatic!!!!sa te bucuri de noul tau prieten !!!!.trebuie trecut neaparat la lista de cadouri pt mosul.o husa moderna probabil ar fi cadoul ideal.pup

floridecamp spunea...

super simpatic!!!!sa te bucuri de noul tau prieten !!!!.trebuie trecut neaparat la lista de cadouri pt mosul.o husa moderna probabil ar fi cadoul ideal.pup

laura spunea...

Sa te bucuri de acest minunat aparat, e intr-adevar performant,am vazut la stiri prezentarea lui,am inteles ca are un corespondent Smsung cu numele Iris,adica inversul lui Siri.

vergi spunea...

@floridecimp: chiar ma bucur din tot sulfetul! e un aparat asa de complex, asa de destept , ca te si sperie!! din pacate eu sint cam paralel cu tehnica si orice are butoane, dar aparatul asta chiar mi l-am dorit! imi pare insa rau ca nu stiu mai multe, o sa ma destept cu timpul!!

vergi spunea...

@Laura: prea multe amanunte nu prea stiu! personal m-a uimit, cit de asteptat a fost pe piata internationala. La noi a intrat pe 14 oct. si in ziua aia am fost la un magazin special, unde am aflat ca fusese dimineata coada de 500 m!!!in Romania mi se pare inca nu a intrat, dar ca miine se umple lumea de el. Ce m-a uimit pe mine a fost mai degraba faptul ca l-am primit in dar, dupa ce Mircea a inteles ca mi-l doresc ca un copil o jucarie!! dar e pt. cine se pricepe , o sa ma straduiesc si eu.

Mihai spunea...

E super amuzant, repet, cu-atat mai mult cu cat Sebi inventase la inceputul anilor 90 ceva asemanator, dar nu prin voce ci prin tastare pe HC-ul lui! :)

vergi spunea...

@Mihai:mai intii multumesc ca mi-ai aranjat ca de fiecare data pagina! ca o fi eu mare proprietara de tehnica noua dar tot am nevoie de un administrator de blog!!!siugr ca e ceva fenomenal, am cumva un sentiment de vinovatie vizavi de cine chiar s-ar pricepe si nu are dar mai rau ca si copiii, e jucaria mea!!! pacat ca nu ati avut cum dezvolta ideea atunci. Din pacate cred ca cel mai mult a lipsit partea materiala, ma refer la un aparat performant, ce aveati voi era cumva la nivel de jucarie!si totusi ce multe lucruri minunate faceati cu el!

Mihai spunea...

HC era in anii 90 o inventie de varf a tehnologiei romanesti, era renumita fabrica de computere Felix in Bucuresti si facea computere pt intreprinderi, deci nu era jucarie. Doar ca inca nu aveau Windows ca sistem de operare (ca pana si Microsoft erau la inceput). Sebi facea pe-atunci programare de-adevaratelea, chiar daca sub forma de joaca. Avea doar vreo 13 ani, Doamne, cum trece timpul!

Vergi spunea...

@Mihai: bine ca stiu1 iti dai seama ca eu habar nu aveam de computere pe vremea aia. Stiu doar ca eram fascinata, cind vedeam ce stiti voi sa faceti voi. Intre timp insa se fac niste progrese ca miine nu mai stii, daca azi chiar aveai un aparat performant.

laura spunea...

La stirile de care pomeneam, se anuntase ca acesta "jucarie" tocmai a intrat si pe piata romaneasca.Fericiti cei ce vor intra in posesia ei!
Tu esti o norocoasa! Luna cadourilor a inceput deja pentru tine!
Ce "jucarie" urmeaza?
Sint sigura ca vei mai avea astfel de surprize facut de cei dragi.

vergi spunea...

@Laura: mi-ai dat o veste buna, ptc. exista si in Roamania atita lume dornica sa fie in pas cu noutatile!din fericire eu chiar am noroc cu atita lume atenta in jurul meu si cap de lista ramine Mircea. Si desi la noi eu sint cu poezia, cind e vorba de surprize, Mircea ma bate. De ex. despre Handy asta nici nu am discutat dar in dimineata respectiva eu am ramas acasa si l-am rugat sa aduca niste mici cumparaturi. Asa ca am scos din punga salata si ce mai era si cindva era sa lesin, cutia cu handy!!!de acum in colo o sa fiu tentata sa caut in fiecare punga cu...salata , un cadou!!!!