duminică, octombrie 02, 2011

Trei zile in Cluj

pregatita de o lunga hoinareala prin Cluj.
minunatele vitralii din capela de la Mitropolie.
Altarul capelei Mitropoliei.

catedrala din fata statuii lui Avram Iancu.

Teatrul National

La Bastionul Croitorilor se pregatea prima expozite de crizanteme, chiar si turnul urma sa fie imbracat in crizanteme.

Am dat o fuga de trei zile la Cluj, obositor dar intorsi cu o tolba plina de impresii bune! ca peste tot cred la ora asta in Europa am dat de vara. De fapt pt.o intilnire cu prieteni dragi, si cu aceasta ocazie , a fost o mare bucurie draga Rodica si draga Tomi sa ne revedem si sa constatam a cita oara, ca nici macar un ocean nu distruge o prietenie! si daca tot eram in Cluj am vizitat si orasul, mai frumos parca ca oricind! nici nu stiu cu ce sa incep, cred ca cel mai sigur cu cele citeva fotografii facute. Pina nu uit, cea mai mare bucurie ne-a facut-o ziua de vara de acasa, cind am coborit azi din avion ne intrebam, o fi iulie si noi nu stim????

9 comentarii:

Viorica spunea...

Având eu convingrea ca Timisoara este cel mai frumos oras din lume,trebuie sa recunosc ca Clujul,mai ales datorita reliefului,este si frumos si pitoresc.Am încercat la fiecare vizita acolo,sa-l descopar.Din pozele postate de tine,îmi dau seama însa ca mai sunt locuri si lucruri pe care într-o buna zi va trebui sa le "descopar" si singura.

Mihai spunea...

Buna treaba cu ideea asta de Europa oarecum unita, cel putin turistic vorbind. Una doua poti fi in Romania, sau cum e cazul nostru, sa ajungi pentru un weekend la Paris. Mai ales ca si vremea a fost frumoasa, cred ca v-ati simtit minunat, impreuna cu vechi si dragi prieteni.

laura spunea...

Nu am fost la Cluj din clasa-patra,dar cred ca adevenit unul dintre cele mai frumoase orase,se vede si in pozele postate de tine.
Sunt multe de vazut si in tara noastra,dar si faptul ca am avut ocazia sa vad unele orase de peste ocean,e un lucru de neuitat pentru mine. E frumoasa Terra-n lung si lat,fiecare zona cu specificul ei,insa la noi,prea putin sint puse in valoare sau mediatizate adevaratele comori turistice sau de alta natura.

Vergi spunea...

@Viorica::ha,ha, eterna discutie cu Mircea! Totusi Timisoara e mai frumoasa! Clujul are insa un farmec aparte! Poate si atitor studenti!

Vergi spunea...

@Viorica::ha,ha, eterna discutie cu Mircea! Totusi Timisoara e mai frumoasa! Clujul are insa un farmec aparte! Poate si atitor studenti!

Vergi spunea...

@Mihai: chiar minunat ne-am simtit! Sintem prieteni de aproape 40 de ani si desi ei stau de 30 de ani Canada, am ramas la fel de buni prieteni! Cit despre umblatul prin Europa, chiar usor e azi! La cine sa mergi, sa ai!multam ca mi-ai aranjat estetic postarea!

Vergi spunea...

@Laura: ai perfecta dreptate, Romania e minunat de frumoasa, pacat ca a fost distrusa fara mila. Dar Sa umbli prin lumea mare e un mare noroc si privilegiu! Iti deschide atitea orizonturi!

liana spunea...

frumos..

vergi spunea...

@liana: ma bucur ca ti-a placut! Clujul e cu adevarat un oras frumos si daca noi nu am fi din Timisoara ( si doar sotul meu din Cluj ) as spune , cel mai frumos!!!un lucru si-a pastrat, e prin miile de studenti foarte tinar si vesel!