duminică, septembrie 25, 2011

Vara muierilor ( Altweiberspätsommer )



S-a intimplat si minunea asta, a sosit vara si ni se promite ca va ramine la noi 10 zile!!!! de fapt nimic nou aici in septembrie, se numeste vara muierilor (altweiberspätsommer), teama era doar ca anul asta ne uita! sa vezi si sa nu crezi dar dovada o avem de ieri. Asa ca de la mic la mare toata lumea a iesit la plimbare! ieri in Düsseldorf ne simteam ca la defilare, abia de apucam sa facem citiva pasi si asta in coloana!! nimeni nu era grabit sau suparat, toata lumea zimbea. Ziua de azi am inceput-o cu o plimbare cu bicicleta, abia m-am indurat sa ne intoarcem acasa. Dupa care am facut greva, nu am avut chef de gatit pe soarele de afara , asa ca am plecat la un restaurant chinezesc pe malul unui lac. Desi mincarea era mai mult decit delicioasa, abia ne uitam in farfurie, prea era frumos lacul plin de pescarusi!!!o sa numar zilele in continuare dar si sa ploua miine , bucuria de azi nu ne-o ia nimeni!!!si uite asa incepe saptamina cu o bucurie! v-o doresc frumoasa de tot si cu mult soare!!! si nu uitati, bitte lächeln!!! :)

10 comentarii:

Cornelia spunea...

ai dreptate, vara a fost ca toamna si toamna este ca vara.Ma tot mir cine te pozeaza asa de bine, Mircea?
Pentru mine a fost o zi de lucru, a trebuit sa fac gem de mere si prajituri cu mere ca dupa cum stii la noi in gradina avem pomi fructiferi, un mar, un cires, un par si un nuc. Marul a avut asa multe mere ca a trebuit sa impartim pe la vecini ca sa nu se strice ca era pacat de ele. Asa ca am vazut ziua frumoasa in gradina la treaba.

Cornelia spunea...

Si in bucatarie la facut prajituri cu mere pe care le-am pus la congelator, ca asa e la tara, in Blatzheim.

Viorica spunea...

Imi pare tare rau pentru voi ca nu ati avut o vara adevarata atunci când calendaristic se cerea,dar uite ca sunteti rasplatiti acum,cu multa bucurie,pentru rabdarea cu care ati asteptat-o.Va doresc sa aveti cât de multe zile minunate,asemanatoare celei de ieri!

vergi spunea...

@cornelia: Mircea face cu adevarat poze bune dar de data asta le-a facut cu handy si tot au iesit ca lumea! foarte bine ca ati optat pt. munca pe o vreme asa de frumoasa, wie sagt man so schön, Arbeit macht gesund!!! plus ca munca inobileaza sau la treaba cu munca te face sanatos, ar fi de adaugat, atunci sa munceasca...bolnavii!!oricum eu ma bucur de vara asta picata din senin!hm, prajitura cu mere, noroc ca am facut duminica trecuta ca veneam la voi!!!!

vergi spunea...

@viorica: eu cred ca de fapt tu ai dat peste cap vara noastra!!!! adica s-a grabit sa fie in aprilie si mai , ca sa nu te dezamageasca pe tine, cit ai fost la noi!!! si acum are asa niste mustrari de constiinta si a sosit in sfirsit pt. mai mult de o zi!!!!

Mihai spunea...

Ce cuvant lung, si asta (altweiberspätsommer), cum se descurca oare bietii scolari germani cu scrisul unor cuvinte asa de sofisticate? Ce bine ca e vreme frumoasa! Las' ca vine ea iarna, o sa ne fie dor de zilele astea cu soare. Si, ai dreptate, zambiti va rog! :)

Vergi spunea...

@Mihai: am sa te dezamagesc, asta e un cuvint scurt! Unele sint asa de lungi ca vorba lui Mark Twain, dupa ce le scrii arunca umbra dupa ele! Uite un motiv de zimbet! Sa gustam fiecare clipa de vara, mai ales noi, care in anul asta i-am dus dorul.

vergi spunea...

@administrator blog: multumesc ca esti atent ca blogul sa aiba o forma perfecta!!! de aia , cind mi se mai intimpla ca nu iese totul ca lumea ( ca acum comentar dublu ) nu imi fac griji, stiu ca repari!!he,he, cine mai are ca mine un administrator supercalificat????

laura spunea...

Si la Timisoara vara e inca stapina si nu da semne ca ar vrea sa plece.Mai mult, se pare ca toamna s-a imbracat in vara, se pare ca vor domni mult timp de acum in colo!
Cu siguranta,la iarna le vom duce dorul!

vergi spunea...

@laura: ce minunat! noi am dat o fuga de trei zile la Cluj si nu ne-a venit sa credem ochilor , ce vreme minunata! ca sa nu mai spun ca azi coborind din avion , primul gind a fost , e si la noi vara!!! sa tina pina...ii spune eu sa plece!!!