marți, septembrie 13, 2011

Bitte lächeln, zimbiti va rog!



pe masa mea de lucru de la praxis sta " bitte lächeln " adica zimbiti va rog si nu cred ca exista pacient sa nu citeasca si sa nu zimbeasca! ceea ce fac si eu toata ziua, indiferent de problemele , care le am . Sa incepi ziua cu un zimbet, mi se pare un lucru minunat si tocmai de aceea nu am sa pricep in ruptul capului, de ce vad , mai ales cind vin in Romania, atita lume posomarita!!! parintii nostri au avut toate motivele concrete din lume sa fie posomariti, vremuri grele, familie cu patru copii si totusi mami isi incepea ziua fluierind de mama focului , te miri ce cintece la moda! si mie imi spunea de fiecare data, plinsul costa cit risul, asa ca mai bine sa ridem!! iar mami chiar nu plingea niciodata! asa ca ma gindesc ca poate incepind de azi isi incepe fiecare ziua macar cu un zimbet. Mai departe , dar cu litere foarte mici, scrie, va face mai frumosi!! asa ca sa zimbim, sa fim mai frumosi, ce lume minunata ar fi!!! asadar zimbiti va rog!!!! bitte lächeln! macht einfach schöner!!!!

4 comentarii:

Viorica spunea...

Bun sfat!Nu strica sa mi-l aduc aminte din când în când.Sper sa mi-l amintesc chiar mâine,când la ora 12 trebuie sa fiu la policlinica la otalmologie,sa ma înscriu pe o lista,pentru ca la ora unu jumate"sa prind" un numar de ordine (dintre cele 12 care se vor da),pentru consultatiile care,cu putin noroc,vor începe la ora doua sau trei si vor dura pâna pe vreo la sapte si Doamne!ce-am sa mai zâmbesc când(sau daca)îmi va veni si mie rândul sa intru la doctor...

vergi spunea...

@viorica: da, e o treaba si nu un motiv sa zimbesti dar ... daca de ex. ai sa mergi plingind, ai sa plingi cum il vezi pe doctor, se schimba ceva?? si cum ti-am spus, poate...ai norocul de vreo pacienta, care va simti nevoia sa iti povesteasca povestea vietii ei!!!atunci sa vezi nu zimbet, ci ris!!! sint insa absolut sigura, ca ai sa pleci zimbind si bucuroasa ca ai ajuns la rind!

laura spunea...

Bun indemn!
Buna si reteta cu cartofi la tava pe care am facut-o( mai exact Mihai a facut-o) chiar azi!
Sunt deliciosi1

vergi spunea...

@laura: si cel mai bun ramine ca ai revenit! ma bucur ca ai facut cartofii, am reusit eu, care nu prea stiu sa gatesc nici acum, sa fac atita lume sa manince deliciosii cartofi!!!