miercuri, septembrie 07, 2011

Azi in bucatarie...







am ramas azi dimineata acasa sa fac piine si un pic de mincare, ca nici nu mai stiu, de cind imi e dor de o iahnie de fasole! si ce mi-am spus eu, ce face o doamna in bucatarie?? isi bea cafeluta in timp ce gateste! asta cu atit mai mult cu cit eu nu beau cafea decit asa de rar ca si uit ca exista ! si daca tot beau , atunci numai fara cofeina. Azi aveam insa un motiv in plus, sa incerc noua noastra masina de cafea, atit de laudata, ca a trebuit sa o cumparam!!!! bravo ,reclame TV! zis si facut, incep eu sa gatesc, pun ceasca alaturi si ...au ajuns doua secunde, o singura miscare si toata cafeaua, dar absolut toata era pe usa de la masina de spalat vase , pe placa de la mobila si pe jos!!! sa mai spun, cit am bombanit, in timp ce stergeam urmele dramei??? cu stropul de umor, care mi-a mai ramas , am ris apoi cu lacrimi si din protest NU am mai facut alta cafea!!!!! dar pt. linistea sufletului meu, ce faceti , cind patiti asa ceva???

4 comentarii:

Viorica spunea...

Cred ca daca mi s-ar întâmpla asa ceva la mine acasa,as râde,as face curat si neaparat mi-as face alta cafea.Mai rau e când se întâmpla ceva asemanator când esti la altcineva acasa si când nu toti cei prezenti,martori ai întâmplarii,au simtul umorului.De un revelion,acum câtiva ani,am stat la masa lânga o familie tare simpatica.La un moment dat,am atins cu cotul(din greseala,normal!)paharelul cu tzuica al tipului de lânga mine si desigur ca tzuica a aterizat direct pe pantalonii lui.Cei mai multi dintre noi ne-am amuzat,în schimb sotia lui n-a mai vorbit cu mine toata noaptea...

vergi spunea...

@viorica: chiar fara umor doamna cu pricina! si daca nu a vorbit, a disparut pata de tzuica? stai cuminte ca am ris si eu dar intii am pozat toata drama, apoi am curatat si dupa masa mi-am facut chiar si cafeaua, pe care am baut-o cú foarte multa grija.Cum eu beau rar cafea, cine stie cind mai beau dar sper sa nu uit ca se bea cu atentie!!!

Mihai spunea...

De curand am patit asa ceva, tot in bucatarie. Cafeaua pe jos, ba chiar si cutia cu zahar in sufragerie (venise Cris la o cafea, de dimineata, saptamana trecuta). Ce sa fac intr-o astfel de situatie? Ma umfla rasul :)) Am adunat zaharul cu aspiratorul de praf... P.S. Mai tii minte figura cu sticla de ziua mea, la mosie, hehehe?

vergi spunea...

@mihai: in concluzie lucruri comice se intimpla peste tot! top ramine treaba cu sticla de coniac asta vara la mosie! mina lui tati! culmea e ca in timp ce faceam cafeaua , mi-am amintit cum mami , care pt. ea nu ar fi facut nimic, doar la cafea nu putea renunta! asa ca a fost mina ei!! si ptc. eu am humor, in loc sa ma enervez , vorba lui nicu , cu nervii, am fotografiat mai intii totul! sa se bucure si altii de ...bucuria mea!!!