duminică, septembrie 04, 2011

Cartofi la tava













am mincat zilele acestea la prietena mea Anca niste cartofi la tava asa de gustosi, ca nu m-am putut abtine sa nu ii fac si eu chiar de doua ori intr-o saptamina! reteta e mai mult decit simpla. Se fierb ( bine spalati ) cartofi in coaja, daca se poate mai mici. Ai mei au fost cam mari dar i-am taiat in doua. Se scot asa fierbinti din oala si se strivesc usor cu un fund de craticioara. Se pun in tava ( pe hirtie de copt ), se presara cu ulei de masline si sare mare. Se dau la copt la temperatura foarte mare ( eu am dat la 240 de grade ) pina se rumenesc. Se pot minca fie doar cu salata , fie garnitura la gratar! Pofta buna, incercati, nu o sa va para rau!!!

4 comentarii:

Viorica spunea...

Ce bine arata cartofii si ce crocanti si gustosi trebuie sa fie!Am retinut reteta si abia astept sa o fac si eu.

vergi spunea...

@viorica: sint cu adevarat formidabili! dovada, i-am mincat azi pe toti eu cu mircea, e drept fara carne dar oricum sint foarte satiosi. Plus ca noi chiar ne bucuram sa mai scapam de mincat carne!

Mihai spunea...

Excelenta idee! S-o punem in practica, degraba! :)

vergi spunea...

@mihai: cred ca e una din cele mai formidabile idei culinare! merge repede, e aspectuos si ce sa mai spun de gustos!!!ii maninci deja din ochi! eu am pus ieri si un sos de usturoi peste ei, o nebunie!