sâmbătă, septembrie 17, 2011

De vorba cu...covrigii!


Noi stam aici de 22 de ani, am vazut o buna parte din lumea mare, asa ca nu as putea spune ca m-ar mai putea uimi ceva! totusi astazi am avut parte de o scena draguta de tot si anume. In unul din magazinele noastre de cumparaturi a aparut nu de mult un cuptor , la care se coc pe loc tot felul de produse de patiserie. In fata e un fel de dulap cu mai multe orificii si nu trebuie decit sa optezi pt. unul, sa apesi pe un buton si iti cade comanda respectiva. Ceea ce am facut eu astazi, decit ca in loc de covrigi m-am trezit cu o voce care spunea " comanda d-vstra va fi gata in 4 minute". M-a luat asa prin surprindere ca mai intii m-am uitat in jur sa vad de unde venea vocea, dupa care m-am prapadit de ris! in fix patru minute am primit cei patru covrigi comandati! te pui cu un cuptor???? si nici nu am avut cui spune danke schön!!!!

9 comentarii:

Viorica spunea...

In postarea ta anterioara acesteia,ne invitai sa zâmbim,ceea ce am si încercat sa fac de câte ori mi-am adus aminte.Citind postarea de azi,am încercat sa-mi imaginez scena pe care ne-ai povestit-o si am râs cu lacrimi!DANKE SCHÕN!

Vergi spunea...

@Viorica: am ris si eu dar recunosc ca m-am speriat, auzind vocea! Iti dai seama ,eu astept covrigi si aud o voce, care nici nu iti puteai da seama,de unde venea!

Cornelia spunea...

Draga Gina, si mie mi sa intimplat asa ceva la un anumit magazin...., dar mie vocea ma anuntat ca nu mai au franzelute si ca trebuie sa astept 10 min. la care am plecat ca nu aveam atita timp sa astept.

Cornelia spunea...

si mai departe, sa stii ca cele mai bune franzele sunt la magazinul A. parca sunt de acasa de pe vremuri din Romania, poate ca asa mi se pare mie dar eu cumpar franzele numai de acolo si chiar si nepoteii mei maninca franzelutele goale, asa de bune sunt.

vergi spunea...

@cornelia:de ce sa mi se intimple numai mie? decit ca eu chiar m-am speriat auzind vocea, pina mi-am dat seama ce se intimpla! o sa incerc si franzelute, decit ca noi facem piine de casa de citiva ani! macar de ceva sa fiu sigura! ca toate bune si frumoase dar piinile astea care si dupa 10 zile arata bine , imi sint cam dubioase!

laura spunea...

La noi nu am vazut asa ceva,in schimb comertul cu covrigei a luat amploare,gasesti aproape la fiecare pas si sint chiar buni!sint de mai multe feluri,cu sare,cu susan si te miri ce mai seminte.Poate sunt si astfel de aparate dar eu,cit sunt de umblata...nu am intilnit.

vergi spunea...

@laura: am auzit si de la Viorica ca mai nou toata lumea maninca covrigi si gindul m-a dus la Stela Popescu care cindva spunea ca e la cura de slabire, maninca covrigi dar numai...gaura!!! cert e ca sint buni, nu au calorii si ...poti sta cu ei de vorba!!!!oricum mai sanatos decit sa te apuce sa vorbesti cu peretii!!! nu ma mir ca nu ai mai vazut asa ceva, si eu am vazut abia acum si inca din greseala. Ma gindesc ca si in America sint asemenea automate.

Mihai spunea...

Hahaha! Asta imi aminteste de mami, dragutza de ea, care i-a multumit la telefon ceasului robot! :)

vergi spunea...

@mihai: draga de mami! decit ca mie si acum imi vine sa spun multumesc robotilor!!!multumesc pt. noua poza , a venit toamna si pe blog!!!!si cum eu zimbesc oricum in toate anotimpurile, ce imi pasa???o sa trecem cu totii zimbind si peste toamna!!!