luni, februarie 27, 2012

Blog vs Facebook



clar, sintem o societate de consum, o simtim doar in fiecare zi! de ce nu s-ar fi extins si asupra blogosferei? urmaresc in ultima vreme, ce se intimpla, apar mereu alte metode de comunicare, pe cit posibil cit mai scurte si rapide! dar indiferent care sint, ramine ascunsa dorinta omului de comunicare, strigatul l-as putea numi dupa prieteni. Virtuali sau adevarati, sa am si eu un suflet , cu care sa comunic! nimic rau pina aici dar personal nu cred in sutele de prieteni de pe facebook, nu ai cum fi prieten cu 1000 de oameni, pe care nu ii cunosti. Acesta este si motivul pt. care lista mea de prieteni pe facebook e asa de mica! desigur ca exista alte reguli ale jocului, sa faca toata lumea ca mine, nu ar exista FB. Ce regret eu este, ca a trecut in umbra blogul, au disparut acele postari lungi si frumoase, temele atit de variate. Si a cistigat stilul telegrama de pe FB. Din care nu prea pricepi multe dar e in pas cu vremea, nu avem timp. Mare pacat! eu una scriam cu multa placere, am mai nou sentimentul ca scriu degeaba, cine sa ma citeasca??? multumesc si putinilor , care ma citesc , asa ca de dragul lor voi mai scrie! si le trimit o floare si speranta ca vine in sfirsit primavara! chiar si pt. blog!!!!!

9 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Eu îți citesc cu drag fiecare mesaj de pe blog Vergi! :)

vergi spunea...

@Sebastian: multumesc mult de tot, asa ca pt. tine si toti , care ma cititi am sa continui sa scriu!

"Cititor fidel", Viorica. spunea...

Trece-ma te rog pe lista "prietenilor" pentru care vei scrie si în continuare pe blog.

vergi spunea...

@Viorica: bineinteles ca esti de cind lumea o cititoare fidela!!!drept care sper ca ai remarcat, ce flori am pus!!!bineinteles ca am sa scriu, am marele noroc ca mie chiar imi place sa scriu!

Laura spunea...

Nuuuuuuuuuuuuuuuu intrerupe!!!!!!
Caci si eu te citesc mereu chiar daca nu scriu niciun comentariu la unele postari.Tot ce scri e interesant,de poze nici nu mai vorbesc,sint superbe de fiecare data.
Cu siguranta cititorii fideli nu te vor "abandona".Succes si la cit mai multe teme si poze!

vergi spunea...

@Laura: nu intrerup, ca am primit numai reclamatii!!! am facut doar o scurta pauza si reiau saptamina viitoare scrisul pe blog, ca sincera sa fiu imi face mai mare placere ca si FB. Pe care eu il numesc oricum Kindergarten pt. adulti dar apar pe el, ca ma amuza!!

Mihai spunea...

Multumim mult pentru floare! :) Asteptam in continuare cu drag postarile tale!

Anonim spunea...

Ma bucur mult ca nu intrerupi si astept cu nerabdare toate postarile tale,tu sti sa "confectionezi"un subiect din orice,si-mi place mult!

Laura spunea...

Anonima siunt eu,Laura.