luni, februarie 13, 2012

Ninge!!!!!













mare bucurie, azi dimineata. Cum am ridicat jaluzeaua m-au intimpinat niste fulgi jucausi de zapada, de nu imi venea sa cred ca isi spala iarna si la noi onoarea! asa ca nu am stat pe ginduri si fuga la aparatul de fotografiat! prima imagine? vecina noastra maturind absolut toate intrarile prin case, ca daca tot a maturat la ea, de ce sa nu o faca si la vecini? si m-a trimis cu gindul la copilaria noastra, cind absolut toata lumea isi curata zapada din fata casei si nu mai astepta sa vina primaria sa o faca! spre marea distractie a noastra din cind in cind mai auzeam si cite un trimis al oficialitatilor care striga in gura mare: fiecare propretar/ runce jos pe trotovar/ cenusa si nisipar/ contra lu alunecar! Timisoara fiind un oras multinational , sarcina asta se vede ca revenea populatiei maghiare!de curatat insa curatau de la mic la mare toti!

3 comentarii:

Viorica spunea...

Articolul tau ma duce cu gândul si pe mine la copilaria noastra,când ne bucuram de primii fulgi de zapada si cântam:
"Ninge,ninge,viscoleste,
Si zapada mereu creste,
Vântul bate,las' sa bata
Mergem cu toti laolalta".
N-ai sa crezi,dar si acuma când vad primii fulgi de zapada,fredonez acelasi cântec.
Si acum când scriu ninge de zor,dar sa-ti spun drept,nu ma bucur,ca ce-i prea mult,strica.

Viorica spunea...

P.S.Daca mai multa lume de la noi ar vedea fotografiile postate de tine,poate ar lua exemplul vecinei voastre si ar pune mâna pe lopata sa dea zapada la o parte,chiar si în dreptul vecinilor.Azi m-am încumetat sa merg prin nametzi dupa cumparaturi si daca as fi avut un aparat de fotografiat,merita sa fotografiez unele trotuare din fatza magazinelor prin fatza carora am trecut.Unele erau curatzate,dar "milimetric" calculat as putea spune,doar în dreptul magazinului respectiv...

vergi spunea...

@Viorica: mi-am adus aminte! ce frumos cintam si ce ne mai bucuram de primii fulgi de zapada!!doar ca pe vremea aia parca mai era lumea in ordine, fiecare anotimp la vremea lui! acum nu mai stii ,cind vine, cind pleaca! vecina noastra curata de zor, de fapt toti facem la fel, si noi curatam si la vecini, desi ai vazut cum venea mereu masina de maturat strada vara. Asa vine si cea de curatat zapada, lumea insa nu asteapta si iese la treaba!