miercuri, februarie 24, 2010

Acasa


acasa inseamna pt. noi de fapt de 21 ani, aici! alaturi de mica noastra familie, de cercul nostru de prieteni, de lumea asta noua atunci si parca de cind ne stim, acum! plec simbata in Romania, normal, o fac de regula macar o data pe an. Dar m-am trezit spunind, plec acasa! asadar mai exista o acasa si culmea, fara sa fie un spatiu anume. Adica eu nu mai am propriu zis casa in Romania, cu atit mai putin in Bucuresti, Cluj, orase, pe care abia le cunosc. Si totusi eu plec acum acasa! si ma bucur din tot sufletul, cu toate ca stiu de pe acum, ca ma vor dezamagi atitea lucruri. Dar la fel de bine stiu ca exista ceva ce nu ma va dezamagi, familia si toata lumea, cu care am sa ma vad. Si de care ma bucur deja de acum din tot sufletul! viata ne imprastie peste tot, nu neaparat peste mari si tzari. Ramine insa undeva in adincul sufletului acest acasa! si e tare bine, sa fi plecat dar nu un dezradacinat! PS in odaitza aceea mica lipita de casa m-am nascut eu!! si chiar daca de la trei saptamini nu am revazut locurile acelea niciodata, cred ca acolo e cu adevarat acasa!!!si sint foarte mindra de asta!!

12 comentarii:

Viorica spunea...

Te asteptam cu mult,mult drag "acasa"!
P.S.Personal,te astept si cu sarmale.Restul,nu vreau sa-l divulg.

vergi spunea...

@viorica: sint convinsa ca ma astepti cu drag, cit despre sarmale, ca una, care nu stiu sa le fac, maninc cu foarte mare placere la orice ora din zi si ...la nevoie, de ce nu? din noapte! dar mi-ai dat o tema, ce nu vrei tu sa divulgi?? ca pun detectivi pe urma ta!!!!

Viorica spunea...

Pai,niste margele,niste carti,niste...Stii ceva?Numai mâine nu-i raspoimâine,asa ca ai rabdare pâna vii si ai sa afli niste mai ce!

vergi spunea...

@viorica:bine, o sa am rabdare, e doar cea mai specifica trasatura a mea!sint un monument de rabdare, pina si la probele, pe care mi le facea mami la rochii, stateam ca o statuie! sau...cred ca nu prea stateam!!uf, nu stateam, si nu am rabdare deloc!!! dar pina simbata mai merge!

Ganduri mici spunea...

Si noi, si noi te asteptam! Viori, facem concurenta!!!

laura spunea...

Sa ai o sedere frumoasa acasa!

vergi spunea...

@cristina: vin cu drag, cit despre concurenta nicio problema, e mama succesului!! asa ca abia astept sa vad duelul ...culinar!!

Anonim spunea...

@laura: multumesc de urari, abia astept si sint covinsa ca fa fi o sedere minunata! sint asteptata cu asa de mult drag si ma duc si eu cu atita drag acasa!

Anonim spunea...

acasa inseamna mama ,tata,fratii,locurile copilariei,bunica draga de ea .acasa inseamna mirosul cozonacilor pufosi de sarbatori,mersul cu uratul,frumoasa adolescenta,primele iubiri.......acasa e peste tot unde ma simt bine alaturi de cei dragi sufletului meu!!!!!

vergi spunea...

@anonim: chiar asa, acasa inseamna de fiecare data ceva concret, cit mai sint in viata in primul rind parintii, familia, locuri dragi unde ai crescut, prieteni la vederea carora te bucuri din suflet! e minunat sa poti spune acasa!

luma spunea...

drum bun!

vergi spunea...

@luminitza: multumesc mult de tot! am descoperit prea tirziu mesajul, asa ca fiind in prag de intors acasa, se potriveste perfect.