vineri, februarie 05, 2010

Mousse au chocolate





De atita iarna si plimbat prin lume am uitat sa mai intreb, ce mai gatim?? Azi, un desert periculos de gustos si pe linia care imi place mie, e gata in citeva minute! Din pacate dispare tot in citeva minute!!!

Ingrediente: 100 gr. ciocolata amaruie, 400 gr. frisca nebatuta, 120 gr. cacao, 100 gr. zahar. Puneti ciocolata la topit sub baie de abur ( niciodata nu am stiut cum se cheama o asa baie , mai pe romaneste o cratita cu apa care clocoteste si peste ea cratita cu ciocolata), cind e topita , adaugati zaharul , cacaua si frisca nebatuta. Amestecati bine de tot, pina iese o crema omogena, dupa care bateti cu mixerul, pina rezulta o crema de consistenta friscai. Pofta buna si un weekend minunat, cu bucurii si bitte, bitte , fara zapada!

12 comentarii:

Viorica spunea...

Ce bunatate trebuie sa fie!Am trecut-o pe lista de dulciuri(nu prea dulci) pe care am sa te rog sa mi le faci când am sa vin la voi.
Multumesc pentru urarea pe care ne-ai facut-o,de a nu avea zapada în weekendul asta,dar tocmai acum câteva minute a anuntat la stirile PRO TV.ca de mâine va ninge din nou "în unele zone din tzara si în capitala".îmi pare rau ca iarna asta,desi a nins destul destul de mult,nu am vazut în niciun parculetz vreun "om de zapada" si ca sunt sigura unii copii nici n-au facut vreunul în viata lor.Nici copii trasi cu saniutza de catre bunici sau parinti,n-am vazut prea multi.Cred ca cei mai multi prefera sa stea în casa,la caldurica,jucându-se pe calculator.Pacat,mare pacat!

vergi spunea...

@viorica: s-a notat. Oricum nu e prea dulce si daca doresti mai amarui un pic, nicio problema,se rezolva, mai putin zahar sau chiar deloc, ptc. are ciocolata zahar. Cit priveste problema copiilor astazi e mai mult decit o problema si ai dreptate, acum ca ai spus mi-am dat seama ca inca niciodata nu am vazut aici un om de zapada ( ce e drept nici zapada nu am prea vazut!) , cit despre sanii, asa ceva cred ca nu mai exista! computerul maninca cu adevarat copilaria si asa destul de scurta si ne-a dat aceasta noua generatie de copii palizi, care stiu doar scoala si computer!

robert spunea...

Bun, bun...!

vergi spunea...

@robert: de facut!

laura spunea...

Ceva mai simplu nici ca se poate,trebuie sa fie extrem de bun,am sa incerc,multumesc pentru idee!

vergi spunea...

@laura: sa incerci neaparat, e asa de usor de facut, ia asa de putin timp si ma repet, e asa de gustos si aspectuos, ca mai mare dragul sa iti uimesti musafirii cu asa o bunatate.Ca sa nu mai spun ca mai meritam din cind in cind sa ne si autorasfatam!

genius spunea...

o sa fac si eu chiar azi! iammy!

vergi spunea...

@genius: chiar sa faci, de fapt ma gindesc ca ai si facut si esti la fel de incintata ca si mine! mai ales pe vremea asta mizerabila, ce ramine de facut, un desert bun, o carte pe masura si lenevit macar de weekend.

Mihai spunea...

Mmm, ce bunatate! Iar daca adaugi un strop de whisky, e ceva de-a dreptul ... irezistibil! ;)

vergi spunea...

@mihai: nu ai auzit precis cum am facut, ha, ha!!!a fost administrator pe blog, totul perfect aranjat! nu am inteles cu whisky,pui un strop in compozitie sau numai in pahar???in schimb mi-a venit azi ideea sa pun rindul viitor un pic de nutella.

Katja - stapana de Athos spunea...

Wow, ce pofta mi-ai facut. Abia astept sa ajung acasa si sa fac o portie maaaaaaaaaare! Sa ne ajunga!

vergi spunea...

@katja: fa-o cit de mare ca...te asigur eu ca nu ajunge!!!pofta buna de pe acum sau acum sinteti la faza ca va ginditi miine la o reluare???