duminică, martie 07, 2010

La multi ani, dragi femei!

Apasati "play" inainte de a citi postarea! Enjoy!
Nota: @};- din titlul piesei reprezinta combinatia de litere pe Messenger pentru o ... floare :)







Tuturor cititoarelor acestui blog un gind frumos, multe, multe flori si ...un concert cu vestitul trio , i-as spune eu " La famigla". Faptul ca eu nu stiu nici macar sa tin un instrument in mina , sper ca va fi suplinit cu brio de realitatea ca ceilalti doi membri ai formatiei sint absolventi de conservator!! cum se spune aici? ein bißchen Spaß muß sein!! adica un pic de voie buna trebuie sa fie!! asadar la multi ani dragi femei!!! o zi de 8 Martie plina de bucurii si macar un zimbet pe fatza!!!ca sa nu ii nedreptatesc pe barbati, le doresc si lor o primavara frumoasa de tot!

19 comentarii:

Viorica spunea...

Multumesc pentru urarile facute din suflet.La multi ani si tie!
P.S.Daca-mi amintesc bine, ca "trioul" nostru cânta chiar "Multi ani traiasca!".

vergi spunea...

@viorica: de fapt noi am avut un repetoriu international si am cintat in toate limbile cunoscute!! si desigur si la multi ani!! asa e bine , sa se destinda omul total! inca o data la multi ani pt.miine! si n umai bucurii!

Mihai spunea...

In primul rand, din tot sufletul, un LA MULTI ANI! calduros, tuturor cititoarelor acestui blog :) Ce surpriza dubla: Poza cu noi, cei trei frati (ce pacat ca nu era prin preajma si Nicu! aveam si pt. el un instrument muzical - o ocarina, sau un blockflotte, hehehe!) si poza cu flori de la mosie, care parca ne aduce si mai repede anotimpul cel cald: vara!

vergi spunea...

@mihai: multumesc de urari, pica bine , mai ales ca aici nu se sarbatoreste ziua de 8 martie! nu e nicicind tirziu sa facem un quartet, voi doi tu si viorica va ocupati de repertoriu, eu una cint orice!! am pus cu intentie florile de la mosie, poate vine mai repede primavara si desigur vara!

vergi spunea...

@mihai: mi-ai facut cu postarea cintecelului cea mai mare bucurie pt. ziua de azi! parca ai stiut ca toata sederea in romania am fredonat cintecul acesta cu gindul la mami desigur! uite, ca ai avut azi grija sa il auda in mod precis si mami! multumesc din tot sufletul, imi pare rau ca lumea nu stie ca m-am intors deja, ca sint sigura ca s-ar bucura si atitea alte femei!

floridecamp spunea...

la multi ani !!!!sa fim sanatoase,fericite si iubite!!!!!!iar mamei mele dragi tot binele din lume!!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp:chiar asa, sa raminem sanatoase si fericite si deja am luat marele cistig la lotto!! si din partea mea mamei tale sanatate si numai bucurii! sa ii pui cintecul de la inceput.

Katja - stapana de Athos spunea...

La multi ani infloritori pentru toate femeile care citesc acest blog! ;)

vergi spunea...

@katja: multumesc eu in numele tuturor celor , care sper din suflet ca ma citesc! si voua o primavara frumoasa , cum nu a mai fost alta ,cu mult soare in suflet si casa!

Geni spunea...

La multi ani,sa traim,sa inflorim si sa ne mai felicitim!!!!

genius spunea...

La multi ani! Multa fericire!

genius spunea...

La multi ani plini de fericire!

luminitza spunea...

superba melodie!!!!

vergi spunea...

@jeni: sa iti fie gura aurita si exact asa sa fie!!! ca ce alta treaba avem decit sa tot inflorim si sa petrecem cu orice prilej?? eu am avut ieri chiar nostalgia vestitelor petreceri organizate de sindicat!!!desigur in colaborare cu comitetul de partid pe scoala!! in final era tovaraseste dar fain!!

vergi spunea...

@genius: multumesc mult de tot de urari! si tie o priimavara frumoasa plina de impliniri!

vergi spunea...

@luminitza: chiar frumoasa melodia, m-a facut sa ma gindesc la vestitele serbari la gradinita ale lui raducu si cu cit patos declama sau cinta!tare si...fals!

laura spunea...

Multumesc pentru urari,foarte frumoasa melodia.La multi ani si tie!

laura spunea...

De poza cu voi trei nici nu mai spun ce faina e!
Aratati foarte bine,un trio do,re,mi special.Macar de era si Nicu pe post de dirijor...ha!
O familie de vis!

vergi spunea...

@laura: uite mi-ai data o idee, trio do, re, mi!! avem oricind loc pt. un quartet!! o sa tratam cu nicu!!dam concerte doar la ...mare cerere!!! de fapt fotografia mai dovedeste si cit de formidabil m-am simtit in romania!! fiecare clipa a zilei a insemnat cumva o noua bucurie!