sâmbătă, martie 13, 2010

Poseta




am primit inainte de plecarea in Romania o leapsa de la Luminita, " Ce am in posheta?" imi pare rau ca prin plecarea mea reusesc abia astazi sa dau un raspuns. Si inca unul deloc senzational, mai nimic! mai precis, eu una nu sint adepta posetelor, pur si simplu din comoditate, adica imi e greu sa ma tot mut din una in alta. De aia am grija sa aleg culori universale, care se potrivesc la mai toate tinutele. Ciudat, as fi in stare sa imi schimb fara probleme tinuta de citeva ori pe zi dar nu as fi in stare sa imi pregatesc zilnic o alta poseta. In poseta mea am un portofel , mai niciodata cu bani ( nu imi place sa umblu cu bani la mine) dar cu cartea de sanatate in el, ochelarii, o scrisoare mica de la mami, o iconita, o fotografie a lui Raducu. Mai am un fel de portomeu pt. acte, buletinul, cartea de credit, carnetul de conducere, ajunge! am carnetelul cu adrese, handy, batiste! poseta ramine insa un insotitor permanent al femeii, un fel de oglinda a ei, de regula cintarind enorm de mult!!!si din care de regula e imposibil sa scoti ceva, fiecare femeie fiind de parere, ca toate comorile din ea ii sint absolut necesare in orice clipa!! dau aceasta leapsa mai departe tuturor cititoarelor acestei postari si abia astept sa aflu, cam ce poarta fiecare femeie cu ea!!

14 comentarii:

viorica spunea...

Preiau leapsa si pot sa ma laud ca mai mereu port o poseta foarte mica,agatzata de gât,pe care tin cu mâna dreapta foarte strâns mai ales în mijloacele de transport în comun.In ea am:un portmoneu în care în afara de bani(nu prea multi),un card "de fidelitate" de la supermarketul "Cora" si unul de la firma pariziana de bijuterii "Meli Melo",de care nu se stie niciodata când am nevoie,talonul de pensie cu care circul gratuit cu mijloacele de transport în comun,telefonul mobil,cheile de la apartament si desigur un pachetzel cu batistutze.

vergi spunea...

@viorica: daca nu ar suna ciudat, as putea spune, uite , o poseta desteapta!! foarte bine ca e mica, ce sa tot cari in o poseta, ca unele arata deja ca niste mici sacose!! eu rid si acum, cind imi aduc aminte , ce mindra eram de o poseta mai mare, pina a zis o femeie, nu puteti lua sacosa de pe umar???bine ca ai cardul de fidelitate de la meli melo!!! nu zic , de ce!!!mi-ai adus aminte de ceva, ce eu nu am in poseta, cheile, ca daca umblam cu mircea doar impreuna, de ce le-as avea. Plus ca are si vecinul cheile noastre. Trist mi se pare insa, desi in romania fac si eu la fel, ca esti obligata ca femeie sa tii strins de tot poseta!!!de teama , iar teama nu e buna deloc!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Foarte curata si practica poseta ta! E de luat exemplu! ;)

vergi spunea...

@katja: daca tu o spui, chiar asa e! ca tu esti experta la capitol, rar am mai vazut atitea posete la cineva! adevarul este ca pe poseta asta o iubesc in mod deosebit, in primul rind ca imi doream o poseta de la Guess si in al doilea rind ca Mos Craciun are urechi asa de bune!!!pe cind o poseta macar de a ta? cu tot ce contine?

luma spunea...

hehehe!bine ca n-ai uitat, si nu tu un ruj, nu tu un mascara, ordine si curatzenie deplina la tine-n poseta!si inca ce mai poseta!!

floridecamp spunea...

ce nu lipseste niciodata din geanta unei femei???/dezordinea!!!!!!!

vergi spunea...

@luminitza: desi pare ciudat la o femeie, eu chiar nu am nimic ce tine de machiat in poseta, nici macar un ruj! mai ales ca la capitol am rezolvat treaba, am un ruj , care tine pe bune 12 ore! si in rest machiatul meu tot o zi intreaga tine! e cam ordine in geanta recunosc, ba mai mult imi scrie numele si pe portofelul de acte si pe carnetelul de adrese, nu cumva sa le incurc!!!

vergi spunea...

@floridecimp: ca sa fiu exceptia aia care intareste regula, la mine in poseta e enervant de ordonat, din pacate sau din fericire eu sint o persoana , sa repet cuvintul??, enervant de ordonata! sustin de ex. de fiecare data, ca de fapt eu sint o lenesa, adica decit sa fac ordine si curatenie, mai bine pastrez!!! exista insa si dezordine estetica!!!

Ganduri mici spunea...

Uite de-aia am eu o poseta mica, mica, cam cat un portofel, atarnata de un fir luung. Si tot incap atatea in ea...

vergi spunea...

@ginduri mici: cred ca e solutia ideala, iei o poseta mica de tot si vrei nu vrei, asta este, mai mult nu incape in ea!!partea proasta ramine , cind totusi nu iti incap lucrurile in poseta si mai esti obligata sa cari si o plasa dupa tine!o prietena mi-a spus recent ca ea nu are deloc poseta decit in concediu!

Mihai spunea...

Poseta unei femei: un mare mister si o mare intimitate in acelasi timp, asa ca mai bine sa nu stii niciodata (ca barbat), cu-adevarat, ce se afla acolo :))

vergi spunea...

@mihai: sa stii ca ai intuit perfect! chiar asa este, si cred ca fiecare femeie la rindul ei are mici amintiri, talismane sau te miri ce in poseta!cred ca romantismul a mai trecut in zilele noastre, cind ai atitea hirtii de purtat mereu cu tine!! mai ales lunea la mine e ziua de groaza, chitante, extrase de conturi, da ce nu se aduna simbata la noi! ce noroc ca barbatii nu au poseta desi cindva intrasera in moda borsetele si sincera sa fiu pe tati cindva nici nu mi-l puteam imagina fara.

laura spunea...

Am "boala" incaltarilor dar si a gentilor.Totusi,am mai multe incaltari.Pe cit posibil imi schimb geanta in functie de tinuta vestimentara.Ce am in ea?
Nu prea multe dar nu-mi lipsesc,actele,batiste de hirtie,servetele umede,oglinda,portmoneul,mobilul,cosmetice,tigari,bricheta si alte maruntisuri(depinde unde merg)

vergi spunea...

@laura: poseta perfecta, ai in ea absolut tot ce iti trebuie! imi aduc aminte ca pe vremea studentiei mele era absolut musai sa ai la culoare manusile, poseta si pantofii, ceea ce eu chiar reuseam sa am!lucrurile s-au schiimbat intre timp, manusi nu mai port nici macar iarna, la posete am grija sa fie culori, care sa se potriveasca la mai multe culori de pantofi.