miercuri, iulie 07, 2010

Caldura mare




De citeva zile ma gindesc la nenea Iancu si inegalabila lui constatare, caldura mare mon cher!! si asta culmea tocmai la noi, dupa ce am oftat cu totii mai toata luna iunie, ca ne-a uitat vara! o avem acum de trei saptamini, unii ne bucuram, altii , ca nu ar fi normal sa nu fie si asa!!!, pling ca e prea cald. Mie imi place, gradinii la fel, Ingerasul se bucura de dushul zilnic!! as putea privi ore intregi jocul stropilor de apa. Vara e parca si mai fierbinte datorita nenumaratelor meciuri, unul mai frumos ca altul si care sa speram ca vor incununa astazi victoria echipei noastre impotriva spaniolilor! ca reprezentanta de ...geanta latina imi cer scuze dar baietii nostri joaca fenomenal si o merita! legat de asta avem zilnic parte si de o treaba draguta si anume. Cineva s-a gindit sa puna soarta jocurilor in sarcina unei caracatite pe nume Paul, asa ca la fiecare meci important al nemtilor a fost aratata caracatita cea isteata,( cica are 9 creere ) urcind in una din cutiile pe care stau numele celor care joaca. De fiecare data in cutia nemtilor, o data in cea a sirbilor si nemtii au pierdut. Si... ce credeti ca a facut ieri caracatita?? a urcat in cutia spaniolilor!! iar lumea tremura acum cu emotii sporite! eu zic asa, daca biata caracatita nu vrea sa ajunga in prima paella , sa faca bine sa se concentreze cu cele noua creere ale ei, sa cistige nemtii!!! cui tineti voi pumnii?

11 comentarii:

Viorica spunea...

Subiectul nr.1:
Caldura mare:
Ce pacat ca n-a fost caldura asta când am fost eu la voi!
Subiectul nr.2)
Meciul:
Din solidaritate cu voi si pentru ospitalitatea tuturor celor cu care intru în legatura,(prieteni,vecini si nu numai),de câte ori vin în Germania,tzin si asta seara pumnii strânsi pentru echipa voastra,care joaca foarte bine si merita sa câstige.
Subiectul nr 3)
Caracatita:
Saraca,o avea ea 9 creiere,"da'poate nu-s toate bune" ...Mai greseste si ea.

laura spunea...

In clipa aceasta cind ma pregateam sa scriu Spania a dat gol.Personal cred ca e derept sa cistige cine e mai bun.Eu tinusem cu Argentina...ha,ha!
Legat de caldura,la Timisoara vine iarna,azi la prinz am avut doar 16-17 grade.

vergi spunea...

@viorica: sincera sa fiu nu stiu cum a functionat dar paul , caracatita a avut dreptate, nemtii au pierdut.Imi pare rau, ar fi meritat sa cistige dar a cistigat pe bune echipa cea mai buna!sau cu nervii cei mai tari!!! imi pare rau cu timpul aici si din pacate nu am cum sa o nimeresc niciodata, as putea spune la anul sa vii in iulie si sa fie urit si frig!!!

vergi spunea...

@laura: asta e cu sportul , nu poate cistiga decit o echipa sau un sportiv!!! totusi nemtii ar fi meritat sa cistige, spaniolii au fost mai buni. Daca nu as fi avut la ultima intilnire la scoala acum patru ani in timisoara in luna iunie un frig de martie, nu as fi crezut ca e asa frig acum. In schimb la noi e minunat, vara adevarata, nu ne vine sa credem. Si se pare ca mai tine! va trimit si voua macar niste salutari calde de tot!

Mihai spunea...

Imi pare rau, dar caracatita a judecat bine cu cel putin unul dintre creierele sale ;)... Desigur, din solidaritate cu patria voastra actuala, am tinut si eu cu Germania. Daca tot au pierdut insa, le-am dedicat un videoclip la mine pe blog.

, ca "premiu" de consolare.

Viorica spunea...

LA MULTI ANI draga Vergi,de ziua ta onomastica!

vergi spunea...

@mihai: asta este, tristetea aici e mare, mai sint insa atitea alte campionate! sigur , toata lumea si-a dorit un titlu, echipa era pe drumul bun, nu a fost sa fie, ramine totusi o echipa minunata!!paul nu o sa ajunga in paella in mod precis, avantaj el, sa aiba atitea creere!!!fenomenal filmuletul!!!

vergi spunea...

@viorica: multumesc mult de urari, ma simt o persoana importanta, am si eu zi de nume!

floridecamp spunea...

la noi nu e soare,e o vreme bacoviana.urat.nu imi place .macar bine ca tu ai soare.profita de el din plin.
caracatita a avut dreptate,dar meciul a fost de 5 stele.
acum'' ea '' zice ca olanda va castiga.sunt curioasa daca are dreptate!!!

floridecamp spunea...

la multi ani!!!!!!!sanatate ca e mai buna decat toate!!!fericire alaturi de cei dragi sufletului tau!!!!pupici!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: daca tot nu au cistigat nemtii, sa cistige olandezii, eu le tin punnii si cu mine cred ca mai toata lumea aici!multumesc de urari, nu stiam ca exista o Sfinta Virginia dar mi-a spus-o fratele meu in urma reclmamtiei mele, ca nu am si eu zi de nume!!!decit ca eu uit , cind e, noroc ca imi aduce el aminte!!