vineri, iulie 23, 2010

Masina mea


prima noastra masina a fost un Fiat 600, pe atunci in 1965 (eram inca studenta ) era ceva nemaipomenit. Desi in ani au urmat multe masini ramine cred cea mai frumoasa masina , pe care am avut-o vreodata! ma incearca de fiecare data un zimbet si o mica tristete doar cind imi aduc aminte, cit de impodobita era!! cu un mic ventilator prins cu o ventuza am fost pionierii aerului conditionat!!! urma un mic suport pt. un trandafir rosu si desigur un catelus , aducator de noroc!! cred ca de la acea masinuta mi se trage mie predilectia spre masini mici, asa ca tancurile care au urmat , toate masini enorm de mari nu au reusit sa ma convinga sa le conduc!! si ptc. am tot zis de o masina mica, una mica de tot am primit ieri. Un smart asa de dulce, ca nu iti vine sa crezi ca e chiar o masina!!!a fost dragoste la prima vedere, abia astept sa ma imprietenesc cu ea! dar asta abia dupa concediu, asa ca va spun LA REVEDERE pina pe 10 august! ramineti cu bine, va doresc o vara la fel de frumoasa ca si pina acum, ramineti sanatosi!

13 comentarii:

Viorica spunea...

Ce masinutza minunata! O adevarata "bijuterie"! Sa o folositi, sa o îngrijiti cu mult drag si sa faceti împreuna numai drumuri frumoase!
Concediu placut!!!

laura spunea...

Super masina,ce fericita esti!
Sa o stapinesti sanatoasa,sa ai o vacanta placuta si te reastept cu drag!

vergi spunea...

@viorica: abia astept sa te am calatoare! si asta a fost un gind, sa nu mai depindem noi de mircea, cind am face un drum macar la neuss.Sper ca va fi un concediu macar la fel de frumos ca si celelalte. Mai ales acum, ca mergem a treia oara in acelasi loc, ne bucuram de parca ne-am intoarce acasa.

Anonim spunea...

Ti-ai indeplinit dorinta!Urari de bine si sa stai cat mai mult la volan!Pacat ca nu o poti lua cu tine in concediu...
Va dorim un sejour minunat la toti!
Geni

vergi spunea...

@laura:chiar fericita sint! ramine cea mai dulce masina , pe care am avut-o! de fapt a mea personala, ca eu am mai avut doar o honda mica si un renault! si ptc. mircea are boala masinilor foarte mari , e o mare problema pt. mine sa le conduc! nici nu incerc cu toate insistentele, o jucarie ca asta insa o sa imi faca placere sa o conduc.

vergi spunea...

@geni: nu ar fi fost cred o problema sa iau si masina cu mine! la cit e de mica cred ca o puteam lua ca sondergepäck!multumim de urari, o sa fie cu adevarat frumos!

Mihai spunea...

Eu sunt adevarat fan al Smart-urilor din ultimele generatii, pt ca au un design foarte frumos si un consum redus (3 l la suta de km!). Si culoarea imi place! Sa folositi masinuta sanatosi si evident, cand venim pe la voi, sa ne plimbam si noi cu ea, hehehe! ;)

vergi spunea...

@mihai: eu eram fan de masina mica, de smart mi se parea ca nu merita sa vorbesti, aia nu e masina , e o gluma! pina am vazut-o de aproape, e fenomenala!! nu iti vine sa crezi , ce e in stare o asa masinuta, nu e destul ca e automata, are si aer conditionat, geamuri , care se inchid electric, telecomanda , abia astept sa venim din concediu sa ma apuc de soferit dupa o pauza de sase ani!! ceea ce nu inseamna ca nu sint bucuroasa de orice ajutor, poftim la noi, iti dau cheia cu toata increderea!!!a fost frumos in belgia si olanda cu renault-ul, sa vezi ce fain o sa fie cu smart- ul!!!si daca vreu sa stii, am si navigation portabil!

floridecamp spunea...

super draguta!!!!bunul dumnezeu sa va fereasca de tot ce este rau la drum!!!!!
o vacanta frumoasa si nu uitati sa faceti multe poze!!!!! astept cu drag sa ne impartasesti din peripetiile concediului!!!!!
si nu uita orice lucru trebuie sa poarte un nume...

Katja - stapana de Athos spunea...

A, ce faina e! Si ce bine iti sta in ea. Sa o conduci sanatoasa si sa te tot plimbe pe unde vrei tu!
Legat de concediu, sa aveti parte de vreme faina si sa va intoarceti relaxati si bronzati!

vergi spunea...

@floridecimp: masina se numeste frumushica, a botezat-o sora mea viorica, si chiar asa este! am sosit azi din concediu, urmeaza raport complet! in concediu era sa cred ca tot al doilea om are un smart!!! atitea am vazut in mallorca! sau abia acum imi sar in ochi masinutele astea jucarii!

vergi spunea...

@katja: imi pare rau ca abia azi am vazut comentariul tau, ne-am intors insa din concediu , cum ne-ai urat, odihniti si bronzati ca niciodata, desi am stat mai mult in umbra. Masinuta e chiar tare dulce, masina ideala pt. vorba aia cumparaturi dupa colt! ca in rest ne ajuge tancul lui mircea!!!acum , risul lumii vrea si el doar cu smartul, cred si eu la trei litri pe suta !!!!

Anonim spunea...

It agree, it is an excellent variant