duminică, august 08, 2010

Bine v-am gasit !!!











Si uite asa, folosesc acest titlu a doua oara si desigur o fac dupa concediu! Chiar, bine v-am regasit, mi-ati lipsit! Concediul nostru a fost ca de fiecare data frumos de tot! Am regasit Mallorca, acum la al treilea concediu in acelasi hotel, ca si cum am fi plecat ieri din ea. Acelasi soare fierbinte, aceeasi mare calda si cu un strand care ne imbia la plimbari zilnice, dar nu asa doi pasi, cite 10 km pe zi in total. Am facut ca de fiecare data poze cu noi, pt ca ilustrate ne puteam cumpara si singuri! Ne-au impresionat prieteni noi, care au dovedit cit de mica e de fapt lumea, ptc. am descoperit prin ei lume de mult uitata in timisoara, ne-a impresionat marea grija pt. om, adica acel scaun pt. invalizi instalat la intrarea in pool, sa poata ajunge si cei cu probleme fara efort in apa! si nu se uita nimeni ca la urs! Si nu am rezistat sa nu imi incalc principiul legat de fotografii si ilustrate, cind am vazut minunatia aceea de imagine, Alpii, de parca puteam sa ii ating cu mina din avion. Citeva poze or sa va convinga cat a fost frumos!

15 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur ca ati petrecut cu bine!!! rochia rosie e pe gustul meu!!!toate cele bune!!!!!!

floridecamp spunea...

mai multe cand ne intoarcem din vacanta .....pupici

vergi spunea...

@floridecimp: va doresc un concediu frumos de tot, asta si ramine scopul unui concediu! odihna totala, toate grijile uitate si foarte important, se poate minca incet de tot, ca cine ne goneste???cel putin eu reusesc in concediu sa maninc asa cum imi place, incet si povestind mereu cite ceva!!!noi fiind acum trei familii nici nu a fost greu!

Mihai spunea...

Intr-adevar, foarte convingatoare imagini, cu un concediu de vis, asa cum de altfel si meritati, dupa munca din timpul anului. Nu m-as fi gandit niciodata ca pot exista astfel de scaune pt persoanele cu disabilitati, dar asta inseamna civilizatie cu-adevarat. Iar Alpii sunt de-a dreptul impresionanti!

vergi spunea...

@mihai: mai intii multumesc administratorului de blog, ca iar mi-a salvat...forma!! ( a blogului desigur ca a mea a fost oricum compromisa de concediu!!!!) da, lumea asta e plina de minunatii, alpii erau asa de frumosi, ca efectiv aveai senzatia ca trebuie doar sa vrei si i-ai atins! hotelul nostru e foarte frumos dar nimic nu m-a impresionat mai mult ca acel scaun, mai ales ca am vazut cum fusese data la apa o fetita handicapata! si se bucura de apa ca orice copil sanatos si nu a fost un cosmar pt. parinti sa o care in apa! si inca o data, nu se uita nimeni ca la un spectacol, era cel mai normal lucru din lume!!!vestea ca interventia ta a reusit cu mare succes a facut concediul cu adevarat frumos! ca in primele zile eram cu totii, chiar si prietenii din münchen , care nu te cunosteau, foarte amariti si ingrijorati! am si baut in prima seara pt.sanatatea ta, sper ca nu ...ti s-a urcat la cap!!! era doar bere!!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Superb! Iar poza cu avionul e fascinanta. Nu aveati cum sa nu va relaxati intr-un asa cadru mirific.

Bine v-ati intors cu forte proaspete!

vergi spunea...

@katja: multumim de urare, chiar bine ne-am intors si fortele adunate au si inceput sa fie irosite! simbata am spalat pina la 1 noaptea, azi calc de cind m-am trezit si ptc. mi se cuvine si un pic de odihna, fug la praxis!!!si ne bucuram ca am sarit peste cele doua saptamini fara soare de aici si cine stie, cite mai urmeaza!!!!am un secret insa, ha, ha, asa tin eu secretele, in ianuarie mergem in egipt!! la soare desigur!

Liana Morar spunea...

Foarte frumoase pozele. Trebuie sa recunosc ca-mi plac pozele facute din avion, dar nu intotdeauna conditiile meteo permit realizarea lor optim. Dvs. ati facut o poza excelenta!!!
La Mallorca nu am ajuns, dar este in planul nostru, poate la anul, cine stie.
Desi nu va cunosc imi permit sa va fac un compliment si sa va spun ca aratati foarte bine.
Puteti sa-mi recomandati un hotel la Mallorca?
Liana Morar
Frankfurt am Main (de 2 ani jumate:).)

vergi spunea...

@Liana Morar: multumesc de compliment! adevaraul este ca un concediu te schimba total, atitea vorbe bune am auzit in ultimele zile ca mai ca imi vine...sa plec din nou!!!noi mergem de trei ani in acelasi hotel in mallorca, mai precis in partea de nord, bucht von alcudia. Hotelul se numeste esperanza playa si e de fapt un complex, pe care il recomand cu caldura oricui. Adica sint de fapt trei hoteluri, unul de 4 stele, unul de 5 stele si unul de apartamente de 4 stele. E pe malul marii, mai intii o anlage cu pool, restaurant, liege la umbra palmierilor. E marginita de un gard, unde la citiva metri incepe deja marea. Strandul e lung, apa calda si mica cit vezi cu ochii!cind am fost prima data si am cunoscut familii , care veneau de 20 de ani, m-am minunat, acum nu as merge eu vara altundeva!

Viorica spunea...

Bine te-am regasit pe blog!Cu o mica întârziere,recunosc,dar am fost si eu plecata de acasa si am trait câteva zile fara televizor,fara computer si cel mai important,desi nu la foarte multi km.fatza de casa(dar e drept,la munte),fara canicula care m-a întâmpinat cu brutalitate azi la întoarcerea acasa,când am coborât din tren.
Ma bucur ca ati avut un concediu minunat,despre care vorbesc fara cuvinte pozele postate.Dintre ele cel mai mult si mai mult îmi place poza cu înghetata,poza care mi-a amintit ca am si eu la congelator o cutie plina si dupa ce expediez comentariul fug si-mi pun o portie maaare de tot!!!

vergi spunea...

@viorica: he, he, ce concediu ar fi ala fara inghetata! dar din pacate oriunde am umbla, nu reusesc sa maninc inghetata de la caffee pia!asta era macar frumos impodobita , unica grija a fost sa nu cumva sa maninc ...penele papagalului!! ce bine ca ai facut si tu un concediu adevarat, adica unul fara televizor si computer, din cind in cind nu strica o portie de dzintoxicare!

laura spunea...

Bine ati revenit din vacanta!
Poze super ca de obicei.Iti sta foarte bine in rosu!

vergi spunea...

@laura: multumesc! cu rosu e o treaba, adica , cind eram mici atita ne imbraca mami doar in rosu, ca am ajuns sa urasc culoarea rosie! ani de zile nu am avut nimic rosu, culoarea mea preferata ramine in continuare negru, adica mai potrivita pt. tipul meu blond, acum insa am inceput sa mai pun culoare in dulap!! si ca sa citez o prietena, cind m-a vazut in rosu, o, nu ai mai gasit rochie neagra???

luma spunea...

mai , eu cred ca ati gasit secretul tineretii vesnice!
poza cu rochia si pantofii rosii te intoarce cu cel putin 30 de ani in urma!arati traznet!felicitari!
si nici domnul doctor nu se lasa mai prejos!

vergi spunea...

@luminitza: rochia ca rochia dar pantofii!!!! cine mai avea pantofi direct de la paris?? frumos era seara la intrarea in restaurant, cind ne asteptau toti chelnerii si chelnaritele, iar noi defilam pe covorul rosu!! unde s-au oprit ochii femeilor? pe pantofii mei! asa ca inca o data multumesc mult de tot pt. ei, o sa mai rupa multe inimi!secretul e usor de descoperit, odihna, lipsa totala de griji timp de doua saptamini si se si cunoaste.