miercuri, august 18, 2010

Monschau









Avem noi asa o idee fixa cumva, sa cautam mereu locuri noi dar cit mai departe de casa!! si constatam nu o data ca in imediata noastra apropiere se afla cite o mica gura de rai. Asa am patit simbata, cind am vizitat micul orasel in apropiere de Aachen, Monschau. De cum am intrat in el , imi venea sa cred ca sintem cumva rataciti in una din povestile fratilor Grimm! totul iti lua ochii , de la peisajul minunat de frumos la cladirile vechi, crismele la marginea drumului, sutele de turisti cu tot atitea aparate de fotografiat! orasul e vechi, intemeiat in anul 1096, era si cazul sa...auzim de el!!dar cel mai bine o sa va convinga pozele! le-am facut cu mult drag si bucurie, din care bucurie dau acum mai departe!

13 comentarii:

Mihai spunea...

Oraselele astea vechi sunt o incantare! Asa am descoperit noi (impreuna cu tine si Mircea) mai demult orasul Zons, care are o veche cetate, o moara istorica, statuile unor ... porci (pe bune!) salvatori ai orasului si mai ales tihna celor care locuiesc acolo. Sa tot fii turist intr-un astfel de loc minunat! La noi in Romania Sibiul e un oras minunat restaurat, de asemenea Brasovul, Sighisoara. Imi imaginez ca si Monschau e la fel de frumos.

vergi spunea...

@mihai: ce coincidenta! cind am vazut orasul m-a dus gindul la sibiu si la brasov! cred ca toate orasele din ardeal au un aer cumva de monschau si invers! sigur ca sa tot fi turist in asemenea locuri, ciuda ma apuca doar cind realizez ca puteam sa vedem niste locuri de cind lumea. La fel s-a intimplat si cu Zons si doar datorita tie l-am vizitat.Multumesc pt. permanenta colaborare la aspectul blogului meu,abia cu ajutorul tau arata frumos si ordonat!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Ce frumos! Cata liniste si relaxare inspira decorul acestui mic oras...

laura spunea...

Minunate poze,de ce oare se vede diferenta...sau poate numai eu o vad?
Am umblat si eu putin prin lume natura e frumoasa,mirifica pretutindeni,insa noi nu prea stim sa o "vindem" Cu mare placere as pleca miine la turci,si oriunde.Serviciile,imaginea e alta...!

Viorica spunea...

Ce orasel minunat!Azi am primit cu multa bucurie si vederea de la voi pe care mi-ati expediat-o de acolo,care cuprinde 4 imagini "de poveste" din orasel si un mic text cu istoricul al localitatii si ma întreb,oare cum s-au pastrat si întretinut atât de bine niste cladiri care au chiar sute de ani,ce par a fi construite recent "in stilui anilor o mie si ceva...?"

vergi spunea...

@katja: chiar liniste si relaxare, de nu iti vine sa crezi ca la doi pasi se afla un oras ca aachen , ca sa nu mai spun ca e cumva la rascruce de tzari!!orasul insa pare ca ar fi oprit timpul in loc!!! nu exista civilizatie cumva, nefiind voie sa se intre cu masini in oras, esti uimit ca si turist sa vezi atita lume pe jos, urcind, coborind si ce e mai important veseli cu totii!

vergi spunea...

@laura: ai perfecta dreptate, noi nu stim sa ne vindem! romania este asa de frumoasa, are tot ce o tara poate oferi, munte, mare, delta dunarii dar daca serviciile sint cum sint, cine sa mai vina?? am fost anul trecut in eforie sud , am stat pe plaja cuminte , suportind copii rai si mame isterice , furia m-a apucat abia, cind am constatat ca nu exista nicio toaleta pe plaja, niciun dush, nici macar un restaurant, unde sa te poti duce la nevoie!!!

vergi spunea...

@viorica:buna intrebare!!! nu stiu , cum s-au pastrat minunatiile alea de cladiri dar s-au pastrat. M-a impresionat ceva legat de vederi, erau in germana dar si in franceza si engleza, ca doar nu numai nemti viziteaza orasul, lucru foarte util, ptc. pe vederi era si o mica istorie a orasului. Asta da grija pt. turisti, cum sa nu revina?noi in mod precis, esti pe lista!!!

floridecamp spunea...

vineri am fost in flensburg.am ramas incantati toti trei!!!!.fiul meu e fascinat de germania.!!!i-am promis ca la anul o sa mergem in hamburg,numai sanatate sa avem.
pozele sunt minunate!!!lipsesc numai personajele din povesti!!!!sper ca intr-0 zi sa vedem pe viu toate aceste minuni!!!

vergi spunea...

@floridecimp: fiul tau are dreptate, germania e o tara minunat de frumoasa, egal care coltisor din ea, ca e vorba de o metropola sau de un satuc! uf! flensburg suna pt. noi ameninatator, e orasul unde se gaseste centrala pt. toti soferii, care uita sa conduca ca lumea!!! acolo ai punctele in caz ca...ai pacatuit si in functie de ele poti pierde carnetul de conducere.Dar orasul ma gindesc ca e frumos!!!

luma spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
luma spunea...

su pusesem un comment mai inainte dar l-am sters ca era pentru articolul cu cura de slabire!
asadar ce-mi place la pozele astea e ca exista foarte multa verdeata!norocosi sa aveti aproape apa si padure!

vergi spunea...

@luminita: cred ca nu exista tara mai verde ca si germania!! unde te uiti cu ochii iti desfata ochii verdele, ca sa nu mai spun ca pina si iarna iarba ramine la fel de verde!!!plus ca totul este extrem de ingrijit, nu cred ca exista alt popor sa cheltuie asa de mult pt. flori si frumusetea caselor.