vineri, august 13, 2010

Dupa concediu


perioada de dupa concediu este la mine cea a vorbelor mari! primele le si spun la ultima masa la restaurant, cum ajungem acasa, fac o cura de slabire!!!! ajungen acasa, despachetez geamantanele, vad muntele de haine ce se asteapta spalate si deja imi iese din gura, niciodata nu mai luam atitea haine cu noi! ma uit in oglinda, hm, de miine multa miscare, macar cit plimbarile de pe plaja! ce a iesit din aceste vorbe? ieri mi-am cumparat deja o rochie , ca ...doar urmatorul concediu vine, prima zi de munca, desigur una obisnuita, masina sa traiasca! si miscarea? pina una, alta drumurile in pivnita si inapoi!!! era sa uit cura de slabire, fotografia o sa va convinga, am facut azi toata dupa masa cozonaci! ramine acum doar sa hotarasc ce...facem cu atitia!!!a, de ce am facut cozonaci? nu stiu, asa mi-a venit, cred ca eram dornica de un pic de munca casnica. Atit despre vorbe mari, va doresc un weekend frumos de tot!

11 comentarii:

Viorica spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!!!!
Sa-i mâncati sanatosi si o portie maaare pentru mine!

vergi spunea...

@viorica: imi pare rau ca nu se pot trimite cozonaci prin telepatie, ca ti l-as trimite pe cel mai mare!! si ca sa iti fie pofta si mai mare, eu am si mincat unul mititel, wow si ce bun a fost!!!

Mihai spunea...

Arata super, cozonacii tai! Cum reusesti sa-i faci atat de ... profi? Poti trimite linistita fotografiile la un concurs de arta culinara. :) Pofta buna!

vergi spunea...

@mihai: cred ca secretul succeselor mele culinare e cel mai simplu! pe baza de repetitio mater studiorum est! adica, eu stiu sa fac asa de putine mincaruri si prajituri , ca mi-e si jena sa spun, dar putinele , care le fac, le fac de atita vreme, ca imposibil sa nu iasa!!eu ma declar multumita cu cit stiu, asa ca nu ma straduiesc sa invat mai mult! cind va este pofta, va astept la cozonaci, vor fi la fel de frumosi si gustosi ca si felia, pe care tocmai o maninc!!!si inca ceva, indiferent ca fac piine sau cozonaci, fac de fiecare data si doi mititei, unul pt.mami si unul pt. tati!

floridecamp spunea...

bunut!!!!si asa merg la o cana cu lapte caldut!!!!
pofta buna!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: chiar asta am facut azi dimineata nu neaparat in cadrul programului, slabim dupa concediu!!!, o cana cu cacao cu lapte fierbinte si o felie mare de cozonac!!!mincate fara un pic de remuscari!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

Mmm, cred ca sunt taaaare buni. Nu de alta, dar am mai mancat cozonaci facuti de tine si erau fantastici!

vergi spunea...

@katja: au fost tare buni si am bucurat o gramada de lume cu ei.Am dus ieri la luli, azi la praxis, numai vorbe de lauda! dar mai am o jumatate , nu veniti sa mincati???

laura spunea...

Nu ma dau in vint dupa cozonaci insa trebuie sa recunosc, ai tai mi-au deschis apetitul!
Felicitari,asteptam si alte poze,alte retete.

vergi spunea...

@laura: se pare ca am avut succes cu cozonacii! viorica , care nu maninca dulciuri s-a dus , dupa ce i-a vazut, si si-a cumparat unul!daca erai mai aproape te convingeam eu ca imposibil sa nu iti placa cozonacii! mi-ai dat o idee, de mult nu am mai pus o reteta pe blog, ia, sa ma gindesc un pic!

luma spunea...

phiii! ce bine arata!