vineri, august 27, 2010

Sa mai ridem


nu am mai ris de mult, sa ne incheiem saptamina si sa o incepem pe cea care va urma cu un zimbet.De ce nu cu un hohot de ris! asadar...zimbit va rog, ei ,nu chiar asa, ha, ha!!!

Micutul Paul merge la magazin sa ii cumpere mamei sale de ziua ei o cutie de tinut biscuitii in ea. Ce culoare, intreaba vinzatoarea? egal, important este sa i se inchida si deschida capacul in cea mai mare liniste!

O pereche de casatoriti , ceva mai in virsta , se uita la un film de dragoste. Oare se casatoresc pina la urma? intreaba ea. In mod precis , raspunde sotul, asemenea filme se incheie intotdeauna tragic!!!

Un prieten catre altul, na, cum s-a incheiat cearat cu sotia ta? bine, s-a tirit in genunchi ! sa o ierti? nu, a spus, iesi lasule de sub pat!

Nepotul catre bunic, inainte era asa de simplu cu scoala! Iti dai seama ce greu este sa iti faci temele si in acelasi timp sa te uiti la televizor?
Cind ati ris ultima data cu pofta si de ce??

2 comentarii:

Viorica spunea...

Ultima data am râs acum o jumatate de ora,când mi-am dat seama ca episodul serialulului pe care-l urmaream,s-a terminat în timp ce eu dormeam dusa.Canicula,bat-o vina!

vergi spunea...

@viorica: cred ca m-ai telepatizat, m-am intins si eu astazi comod pe sofa, sa ma uit la un filma despre viata lui michael jackson si am adormit tun! ce e drept filmul era si ingrozitor de lung! cel mai important insa ramine ca esti in stare sa rizi de tine insati, asta de humor!!!