marți, iunie 29, 2010

Ingerasul din curte

Ingerasul din curte face parte din viata noastra de cind am cumparat casa! este primul pe care il vedem dimineata cind ne trezim, este ultimul pe care il vedem cind coboara seara jaluzelele. Ma bucur vara pt. el, imi pare rau, cind il vad iarna in frig si zapada! asta iarna mai ca imi venea sa il acopor cu ceva!Acum imi e si mai drag! si o sa vedeti de ce. Dati clic pe poza cu Ingerasul ( cea din dreapta, pe care scrie Ingerasul din curte )si veti avea o surpriza. Sint sigura ca una placuta de tot! intrebarea, cum a fost posibil ca Mihai sa imi faca bucuria asta nu mi-o mai pun, pur si simplu lumea computerelor , a internetului ramine un mare miracol pt. mine! si eu sint una, care cindva credea ca telefonul e cea mai mare descoperire a omenirii!! oricite ar fi fost pt. mine telefonul era miracolul, cum adica sa stau eu intr-o camera, undeva la alt capat al pamintului si sa ii aud lui mami glasul doar la formarea unui numar? stiu ca pt. cei mai multi dintre noi orice descoperire e ceva normal. Personal ma bucur ca fac parte din categoria celora , care nu contenesc sa se tot mire!

15 comentarii:

Viorica spunea...

Uau!Ce surpriza grozava!Mai ca-mi vine sa zic:asa ceva nu exista!Din fericire,însa,e clar ca "îngerasul" vostru chiar exista si are grija de voi si de casa voastra.Sa-l iubiti asa cum va iubeste si el pe voi!

vergi spunea...

@viorica: chiar asa, un Ingeras are mereu grija de noi, am simtit-o pe pielea noastra si din pacate nu o singura data!!! dar am scapat cu bine. Totusi ideea mi se pare fenomenala, ca sa nu spun ca realizarea ei tot nu o realizez! uite insa ca...un Ingeras chiar face minuni...electronice!!!

laura spunea...

E frumos ingerasul vostru dar si poza "surpriza" e tare faina!
Eu am un ingeras bibelou(nu lucios) tare dragut primit de la fiica-mea pe care-l tin la loc de cinste intr-o vitrina si care zic eu,ne pazeste,ne vegheaza si ne apara de rau.

vergi spunea...

@laura: ma bucur ca ti-a placut surpriza! e bine sa ai un ingeras bibelou si daca e de la cineva drag, cu atit mai bine. Mami iubea ingerasii si avea o gramada de toate formele si marimile.Si tare ii iubea pe toti!

Mihai spunea...

Eu cred ca fotografia care se vede dupa ce dai clic pe Ingeras e una dintre cele mai frumoase. Expresivitatea fiecaruia dintre voi (tu si Mircea) emana totala sinceritate, ceea ce merge de-a dreptul in sufletul privitorului.

vergi spunea...

@mihai: ai dreptate. Si eu si mircea sustinem ca nu sintem fotogenici dar in poza asta chiar bine am iesit. Era acum un an la revelion, probabil ne bucuram ca am incheiat un an cu bine si speram ca urmatorul sa fie si mai bun!!! sau pur si simplu dansam!!!! uitind de toti si de toate!! cu mircea nu e greu sa o faci, el este chiar un mare dansator!

floridecamp spunea...

ingerasul are un scop bine definit;acela de a pazi casa si pe cei dragi care locuiesc in ea de tot ce este rau!!
poza e plina de caldura!!!!!ochii sunt ferestrele sufletului!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: Ingerasul face parte din casa noastra, asta e clar! ce ma fascineaza pe mine insa ramine , cit de departe a putut sa ajunga tehnica, desi treaba cu pozele nu e cea mai mare descoperire a ei.Dar fascinanta, cel putin pt. mine.

luminitza spunea...

'...si in tot locul ne insoteste si de rele ne fereste!'

vergi spunea...

@luminitza: chiar asa, m-ai facut sa imi aduc aminte, ca eu om in toata firea am de la viorica in dormitor rugaciunea cu Ingerasul si ma uit cu mult drag seara spre Ingerasul, care o insoteste!

Anonim spunea...

I congratulate, your idea is magnificent

vergi spunea...

@anonim: thank you very mach! who are you? sorry, cred ca asta a fost toata engleza mea de necesitate!multumesc de aprecieri!

Anonim spunea...

The properties leaves

Anonim spunea...

Where here against authority

Anonim spunea...

What words...