sâmbătă, iunie 12, 2010

Ce ne facem fetelor?


asa a fost sa fie! avem o vara perfecta, asteptata de atita vreme, se putea sa nu isi aiba si barbatii bucuria lor? asa ca urgent si-au organizat un campionat mondial de fotbal, ce e drept au inceput-o deja cu patru ani in urma! asa ca nu stiu, cum e in alte case dar la noi se invirte la orice ora pe ecranul televizorului o minge!!! rotundaaaaaa!!! si fermecataaaaaa! si aduce dupa ea atitea exclamatii de bucurie, de tristete, de disperare!!!eu una am rezolvat problema, ma uit la meciurile cu nemtii, in rest sint stapina absoluta pe tot parterul! si ca sa mai scurtez din timp, plec miine in Romania, doar pt. o saptamina dar e destul si atit! va doresc o luna de campionat frumoasa, celor , care sinteti fascinate de fotbal numai bucurii cu echipa favorita!! si desigur urez tuturor barbatilor o luna de vis, cu goluri multe, comentarii pe masura!!! si neaparat o sticla de bere, care sa tina de urit pe caldura asta!!!

7 comentarii:

Viorica spunea...

Articolul tau despre meciurile de fotbal din campionatul mondial de anul asta mi-au amintit de vremea când faceam naveta la tzara si când colegii nostri abia asteptau un meci important,ne expediau pe noi femeile mai repede acasa si aprovizionati cu tot ce le trebuiau(bere,vin,cartofi prajiti si desigur nelipsitele seminte),urmareau meciurile importante la televizorul(alb-negru!)din cancelarie.Cred ca era acolo tare multa veselie,indiferent cine câstiga.Conta mai mult ca erau în gascha si evadati pentru scurt timp de "cicalelile" nevestelor care stateau cuminti acasa.
Te asteptam cu mult drag.Daca o sa vrei,o sa ne uitam si la meciuri(ha,ha,ha!).
Drum bun!

Viorica spunea...

Articolul tau despre meciurile de fotbal din campionatul mondial de anul asta mi-au amintit de vremea când faceam naveta la tzara si când colegii nostri abia asteptau un meci important,ne expediau pe noi femeile mai repede acasa si aprovizionati cu tot ce le trebuiau(bere,vin,cartofi prajiti si desigur nelipsitele seminte),urmareau meciurile importante la televizorul(alb-negru!)din cancelarie.Cred ca era acolo tare multa veselie,indiferent cine câstiga.Conta mai mult ca erau în gascha si evadati pentru scurt timp de "cicalelile" nevestelor care stateau cuminti acasa.
Te asteptam cu mult drag.Daca o sa vrei,o sa ne uitam si la meciuri(ha,ha,ha!).
Drum bun!

vergi spunea...

@viorica: cred ca in privinta asta nu s-a schimbat nimic de cind lumea fotbalului! aici se organizeaza party-uri cu fani, sint in stare sa bata un drum pina la berlin de ex. , doar ca sa fie impreuna , cind e vorba de vreun meci. Mie imi pare rau de mircea, ca nu are si el cu cine comenta un meci, asa ca nu ii ramine decit sa se uite de unul singur, sa mai comenteze apoi cu baietii!la meciuri nu ne uitam in mod precis!!!!

laura spunea...

Sotul meu maninca fotbal pe piine!
Dar si mie-mi place citeodata sa urmaresc cite-un meci.Nu prea stiu care echipa e mai buna,insa tin cu Argentina!
Sa ai o sedere placuta in tara!

vergi spunea...

@laura: multumesc, o sa fie precis o sedere frumoasa, e asa de frumos sa fim macar citeva zile cu totii impreuna!cred ca apartine barbatilor sa manince vorba ta fotbal pe piine!mai ales ca nu deranjeaza pe nimeni!ca daca e de facut altceva si asa nu au alta sansa!! noi am fost aseara la un party, desi toti barbatii oftau, ca pierd primul meci si au tot sperat ca undeva in vreun colt de restaurant o fi si vreun televizor!!!nu a fost , cindva au uitat cu totii si a fost atmosfera obisnuita!!

floridecamp spunea...

din fericire toti din familie iubim fotbalul!!!!popcorn sa fie ca spectacol avem din belsug!!!eu tin cu brazilia,fiul meu cu portugalia iar sotul cu cine castiga...
surpriza placuta o fac asiaticii.
drum bun si sa va intoarceti sanatosi acasa!!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp:sotul tau mi se pare cel mai in cistig! ptc. neavind o echipa anume cu care tine, se bucura de fiecare data si nu mai traverseaza drama fanilor, care pling, cind le pierde echipa! sincera sa fiu , eu ma uit de fiecare data doar cind joaca nemtii, cred ca si ptc. macar de jucatorii aia am auzit!adevarul este ca si la un campionat mare ca acesta orice exagerare e inutila! si pina la urma important e sa vezi un joc frumos!