vineri, iunie 25, 2010

Parcul Herastrau








Suna ca o gluma buna. EU va prezint VOUA parcul Herastrau, voua, care probabil ca il stiti de ani de zile mai bine decit mine. O fac totusi, ptc. prea m-a impresionat acum la drumul facut in Romania. Ca este frumos, se stie, ce m-a impresionat in mod deosebit a fost marea curatenie si ordine care domneau, bancile acelea cu adevarat majestuoase, lumea , care emana atita multumire! florile atit de colorate, ca iti venea sa le atingi, ca sa te convingi, ca sint totusi adevarate! lacul lucios cu nelipsitele lebede, care nici nu se stinghereau ca erau asa de fotografiat! gradina japoneza, terasa aceea cu o inghetata de neuitat !!!! cele citeva poze o sa va convinga si o sa va trimita cu prima ocazie la o noua plimbare! eu recunosc ca nu mai fusesem de pe cind aveam 20 de ani!!!c eva m-a suparat totusi, se putea fara o mica umbra?? acolo unde este rotonda cu marile personalitati politice ale Europei, se gindisera niste fete sa isi faca tragere la tinta cu pietricele in busturi! am asteptat cuminte, sa vad ... daca dau in Adenauer si as fi intervenit!!! intrebarea mea, oare de ce o faceau??? cred ca stiu, erau niste fete rele. Intre atita lume buna vazuta in parc, se pierdeau oricum!!

16 comentarii:

Viorica spunea...

Din fericire,orasul asta mai are câte ceva frumos de aratat si tocmai din cauza asta,daca ai observat,toti oamenii pareau lipsiti de griji,fericiti si bucurosi ca pot savura din plin frumusetea parcului frumos întretinut.Desigur,fetele alea rele reprezentau nelipsite "uscaturi din padure",prezente peste tot în lume...

vergi spunea...

@viorica:ai perfecta dreptate, spunea cineva deja de mult, ca bucuresti e minunat de frumos primavara si vara, cind este atita verdeata ca nici nu mai vezi uritenia blocurilor! iar in parc chiar oameni bucurosi am vazut si copii foarte cuminti!m-a impresionat si coltul de imprumutat biciclete si nenumaratii motociclisti la iesirea din parc !

Katja - stapana de Athos spunea...

E tare frumos in Herastrau. Uneori ni se face dor de el. Mai ales ca acolo mergeam cu Athos.

vergi spunea...

@katja: e cu adevarat foarte frumos si e inca....acolo cu motociclisti cu tot! asa ca poate ii e dor si lui athos si mergeti la o mica plimbare! am vazut si multi ciini insotiti desigur de stapini.

Anonim spunea...

In trecutul indepartat am vizitat si eu parcul.Ce vad acum e cu totul diferit.Chiar e frumos!
Pozele ca de obicei sint superbe.
Cit despre acele fete rele ce sa spun?Sunt atitia oameni rai,atitea rautati pe acest pamint...!
Cum sa cuprindem totul,sa indreptam,sa curmam raul?
Educatia in familie poate naste generatii mai bune.

laura spunea...

Am apasat gresit si am devenit...anonima,scuze!

vergi spunea...

@anonim: banuiesc cine esti dar imi pare rau ca ai uitat sa iti pui numele! mi se intimpla si mie , asa ca nu e grav deloc! totusi as vrea sa nu gresesc , cind cred ca stiu, cine esti. Parcul e cu adevarat frumos si m-a bucurat sa aud ca in bucuresti mai sint parcuri frumoase de tot! fetele alea m-au dezamagit, pcc. erau de fapt niste domnisoare in jur de 16-18 ani! deci o virsta la care gindesti! poate gresesc eu comparind cind e vorba de virsta , ca la 19 ani eu eram deja mama,studenta si ma descurcam perfect sa fiu si adolescent si om cu obligatii!

vergi spunea...

@laura: daca citeam un rind mai jos , era deja treaba rezolvata! mai e parcul rozelor in timisoara asa de frumos?? cred ca era cel mai frumos parc vazut vreodata!!

laura spunea...

Da,parcul Rozelor mai exista si chiar joia trecuta am fost acolo la un concert Phoenix.Parcul e la fel de frumos,concertul a fost super.Timisoara e frumoasa insa ieri am fost intr-o mica excursie si am descoperit si alte orase frumoase cum ar fi de ex.Deva.

vergi spunea...

@laura: deva este foarte frumoasa!de fapt exista asa de multe orase frumoase in romania, e destul sa ma gindesc la sibiu sau brasov, ca sa nu mai zic de cluj!!

Mihai spunea...

Herastraul e foarte frumos. Acum si sa te plimbi cu barca e o adevarata placere, mai ales cand lacul e foarte linistit, pe vreme frumoasa. Daca o fata a dat cu piatra intr-o statuie sper ca e doar gestul de teribilism al varstei. Din fericire, oamenii normali nu artunca cu pietre nici in statui, nici in animale, nici unii in altii. Asa ca e bine ca totusi, in majoritatea lor, vizitatorii sunt absolut normali in comportament. Cel mai reconfortant lucru este faptul ca te poti plimba in siguranta, chiar si aproape de miezul noptii.

Administrator de blog spunea...

Daca tot a inceput vara si astronomic vorbind, atunci si blogul tau cred ca merita sa aiba niste "haine" de vara pe potriva. Nu? Asa ca, iata, i-am cumparat "haine" noi ;)

vergi spunea...

@mihai: ai dreptate , parcul este minunat si iti da un sentiment de siguranta absoluta. Cu barca pe lac am fost o singura data, cam pe cind aveam 20 de ani!!!ai dreptate si cu fata aia, teribilismul virstei. Mai ales ca m-ai facut sa ma gindesc, ca ...oamenii mari nu arunca cu pietre, ei arunca cu vorbe si doare mai tare!!!asa ca am iertat fetele, mai in gluma, mai in serios, bine ca nu au dat in adenauer!!!

vergi spunea...

@administrator de blog: multumesc mult de tot pt. noua forma, e plina de prospetime. Nu ca nu ar fi fost frumoasa cea inlocuita, era in pas cu moda, un pic retro dar parca cu forma asta e mai vesel, iti bucura ochii si sufletul. Mai ales ca mi se pare ca albastrul e culoarea sperantei!!!si fara speranta ce ne-am face???

luma spunea...

ce fain ca avem si parcuri frumoase si lucruri pozitive de povestit din Romania!

vergi spunea...

@luminitza: eu sint prima , care ma supar mereu de cite ceva in romania, dar ma bucur din suflet, ca nu e totul totusi doar de criticat si exista atitea lucruri minunate acolo. In primul rind oamenii dar normalos aia, care nu au fumuri nici de bogati, nici de fitze ( ce ma distreaza cuvintul asta, nou pt. mine ), apoi parcurile, minunat de frumoase, de la parcul rozelor in timisoara la toate parcurile in tara! si in care in sfirsit e voie sa calci pe iarba.