duminică, iunie 20, 2010

Bine v-am gasit!!







Satula de maximele de temperatura de pina la ... 20 grade la noi am dat o fuga de o saptamina in Romania! Numai bine cit sa constat la peste 35 de grade, ca de fapt avem aici clima ideala!! Sederea a fost ce e drept fierbinte la modul foarte propriu dar nespus de frumoasa! Primul popas l-am facut la Ploiesti. O vizita la minastirea " Izvorul tamaduirii " mi-a umplut sufletul de liniste si bucurie. Imaginea chiliilor albe ca zapada in fata carora erau sute de flori colorate o sa ma urmareasca multa vreme! Priviti pozele si imi veti da dreptate.

14 comentarii:

Viorica spunea...

Mânastirea,cu tot terenul care-i apartine,cu alei împrejmuite de mii de flori multicolore,lacul si "izvorul" de la care mai ales de Sfânta Sarbatoare a "Izvorului tamaduirii" vine lume multa din toata tara sa ia apa facatoare de minuni,toate acestea alcatuiesc un loc minunat în care te simti linistit,purificat,ocrotit si binecuvântat.

vergi spunea...

@viorica: de aia nu am scris eu prea mult, m-ai completat perfect! cred ca pe mine m-a impresionat si ptc. fiind spre inserat parca pogorise o liniste divina asupra minastirii, imi venea sa cred ca de fapt visam!cele citeva maicute vazute parca pluteau nu umblau, erau foarte tinere , de imi si venea sa le intreb, ce le-a determinat sa faca pasul acela.

floridecamp spunea...

anul trecut am facut un tur al manastirilor din nordul moldovei.a fost asa de frumos !!!!
multa liniste,multa simplitate si multa binecuvantare.!!credinta e coloana noastra vertebrala.daca nici ea nu ar mai exista, oare cu ce am mai ramane??
p.s.daca nu indraznesc prea mult te invit pe blogul meu nou floridecamp27.wordpress.com
numai bine!!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: am sa ma uit cu multa bucurie pe blogul tau!minastirile din bucovina le cunosc pe toate si a fost o mare bucurie in anii petrecuti acolo sa ne ducem oaspetii sa le viziteze si ei!am si locuit de citeva ori in concedii in minastiri, a fost asa de inaltator!

vergi spunea...

@floridecimp: nu stiu ce am facut gresit dar nu am reusit sa intru in blogul tau. Trebuie sa introduc adresa pe care mi-ai dat-o?

floridecamp spunea...

nu stiu ce se intampla???sunt necajita!!iti dau adresa mea de mail imi scrii asa apare adresa ta apoi iti trimit linkul de la blog si o sa reusesti.asa am procedat cu toti prietenii mei !!!!pupici
floridecimp68@yahoo.com

Administrator de blog spunea...

Sper ca aceasta noua infatisare a blogului - retro - sa fie o schimbare care sa fie pe placul cititorilor tai, care asteapta sa mai depeni din cand in cand amintiri din ... copilarie. P.S. Am adaugat-o in lista ta de linkuri pe "Flori de camp", care iti citeste cu mare bucurie postarile, din cate am observat ;)

Mihai spunea...

Manastirea "Izvorul Tamaduirii" (Ghighiu, langa Ploiesti) e atat de frumoasa, calda, alba, luminoasa si plina de flori, incat pare ca e ireala, cumva. Un loc binecuvantat de Dumnezeu, desigur.

vergi spunea...

@administrator de blog: multumesc mult de tot pt. idee, chiar arata foarte original. E bine sa ai la casa omului un administrator ca si tine!!! multumesc si pt. adresa, e mai usor de intrat asa direct.

vergi spunea...

@mihai: chiar asta era cuvintul, ireala!ai impresia ca de fapt o visezi! cele doua maicute care pazeau cumva izvorul imi pareau ca doua vestale!

Katja - stapana de Athos spunea...

Sper ca te-ai simtit minunat in aceasta minivacanta si, cu toate ca ai alergat dintr-un loc in altul, te-ai relaxat si ti-ai reincarcat bateriile!

vergi spunea...

@katja: chiar asa! de la plaja la voi simbata sint asa de bronzata ca dupa o saptamina de mare, asa ca toata lumea imi face complimente si ma intreaba, cum a fost la mare!!! m-am simtit nemaipomenit de bine, e asa de frumos sa ai atita lume in jurul tau, care se bucura de tine! abia am reusit sa ma impart dar promit rindul viitor la voi macar doua zile!!! bratara am!!!!!!

laura spunea...

Bine ai revenit,ma bucur pentru tine ca ai avut posibilitatea sa te revezi cu cei dragi,ca ai vizitat locuri minunate.Pozele sint minunate,iti doresc sanatate si putere de munca,la slujba,acasa si pe...blog!

vergi spunea...

@laura: chiar buna combinatie ai facut! munca peste tot dar o fac asa, sa imi faca placere indiferent ce gen de munca este! si sa imi ramina timp si mie, asa ca azi dimineata m-a lasat sheful acasa, am rezolvat urgent un sos pt. spaghetii la prinz si am iesit la soare! pedeapsa? acum sint in criza de timp ca dupa masa lucrez!!! si voua o vara frumoasa de tot, aici a venit in sfirsit si are de gind sa ramina.