marți, septembrie 21, 2010

Se scuturau toti trandafirii....


cred ca niciunde nu se vede mai bine scurgerea anotimpurilor ca si intr-o gradina. Mai ales a noastra este un adevarat calendar, de la ghiocei, brinduse , narcise apar rind pe rind pina tirziu in toamna toate florile ! si se duc asa cum apar, cu remarca ca noi avind si flori specifice iernii , ne mai iau ele din tristete! asa ca mi se pare ca acesti trandafiri, pe care vi-i fac cu tot dragul tuturor cadou, au fost ultimii din anul acesta! au inceput sa se scuture dragii de ei, a venit cu adevarat Doamna Toamna! cum insa toamnele ramin aici cel mai frumos anotimp, ne bucuram ca mai e o fila de calendar cu octombrie de aur! il asteptam cu drag! ce sa mai spunem, bine ai venit Doamna Toamna, te-am asteptat cu drag o vara intreaga!

14 comentarii:

Viorica spunea...

Recunosc ca mie nu-mi place toamna.Doar roadele ei.Cu toate astea,niciodata nu am asteptat cu atâta nerabdare toamna ca anul asta,ca prea a fost canicula pâna nu de mult!Asa ca,"Bine-ai venit,Domnita Toamna,cu multele tale frumuseti!"

vergi spunea...

@viorica: cred ca nimanui nu ii place toamna aia bacoviana, in care ai doar nori de plumb si ploaie cit e ziulica de mare. Dar toamna de acum cu atitea culori, cu soarele asta blind parca e mai mult decit binevenita. Mai ales la voi , care ati avut atita de suferit in vara asta!

floridecamp spunea...

doamna toamna are multe minusuri dar ca orice ''doamna bine'' are si plusuri.
- coloritul deosebit al frunzelor;
-multitudinea de fructe si legume;
-stransul castanelor si bataia cu frunze din parc;
-gandul ca o sa vina iarna si aduce cu ea craciunul, sarbatoarea sufletului meu;
-si cel mai important lucru IMI SARBATORESC ZIUA DE NASTEREEEEEEEE si sunt atat de fericita ca bunul dzeu mi-a daruit inca un an sa ma bucur de familia mea draga si de viata asta atat de frumoasa;
-razele soarelui atat de benefice si de blande;
-aparitia tartacutelor cu tot felul de forme;
si multe mai are de oferit doamna toamna ....
bine ai revenit printre noi!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: ce frumos ai descris toamna! dupa ce am citit, am vazut-o parca si mai frumoasa! felicitari de pe acum pt. ziua ta, nu stiu , cind e, aici nu e voie sa feliciti inainte, bine ca in romania e posibil! cica ar aduce ghinion, personal sint de parere ca orice gind bun, e binevenit in orice clipa.

floridecamp spunea...

ziua mea e in 27 octombrie.multumesc mult pentru urari!!!!!

vergi spunea...

@floridecimp:ce coincidenta, sotul meu are exact pe 27 oct. ziua lui de nastere, asa ca vom bea un pahar si pt. tine.

Mihai spunea...

La mine la mosie inca infloresc trandafirii (chiar acum cateva zile le-am facut fotografii). Aici e in continuare un fel da vara tarzie. La voi in coltisorul vostru de verdeata, intotdeauna e frumos, indiferent de anotimp. Asta admir eu cu-adevarat la occidentali, cum reusesc sa-si pastreze gazonul si florile in stare aproape perfecta, pe parcursul intregului an.

floridecamp spunea...

multumesc !!!esti asa de draguta!!!!si eu voi fi cu gandul la voi!!!!!noi, scorpionii suntem fideli jumatatii noastre,familia e totul pentru noi.si ca sa ma dau si mare suntem ambitiosi , inteligenti dar mai ales corecti!!!nu o sa intelegem niciodata de ce te-ai angajat intr-un proiect daca nu iti faci treaba .....

Katja - stapana de Athos spunea...

Si la noi toamna a inceput sa-si faca de cap printre florile mele. Uneori imi vine sa o iau de o ureche si sa o intreb de ce e atat de rautacioasa. :)

vergi spunea...

@mihai: mosia e cu adevarat o oaza de liniste si frumusete, ptc. tocmai asta are frumos, nu se vede mina omului ca la noi, sa alinieze pina si fiecare fir de iarba. Ceea ce insa nu inseamna ca nu e ingrijita dar e asa un fel de dezordine estetica. Uimitor insa ramine aici ca pina si iarna iarba e la fel de verde! ca apropo iarba, tunsul ierbii ramine pe mai departe ocupatia de baza in timpul liber!!!

vergi spunea...

@floridecimp: eu, care am in familie doi scoripioni, pe sotul si pe fiul meu, nu pot fi decit de acord! dar nici cu taurii nu imi e rusine!!!ca noi taurii, wow!!!!

vergi spunea...

@katja: ce idee draguta, sa iei toamna de ureche!!! ca pe tine te vad in stare mai degraba sa... ii faci cercei!! ma gindeam si la florile voastre intr-o, ce frumos trebuie sa fie acum!

luma spunea...

era cazul sa vina oadata si doamna toamna!fie chiar si pe gazon!

vergi spunea...

@luminitza: venea oricum, frumos e ca o asteptam si ne bucuram ca vine! mai ales octombrie aici e minunat!