miercuri, februarie 09, 2011

'Egipt, happy end?




Am fost pt. prima oara in Egipt acum vreo doi ani si mi-am amintit zilele acestea de o mica intimplare . Eram in Club Robinson, erau si copii si tocmai povestea tatal unui copil, cum e cu educatia copiilor in concediu, adica, ce ar povesti un copil dupa acest concediu. Egipt este o tara minunata ( chiar este ), in care oamenii traiesc in club si o duc foarte bine! fac sport, maninca bine si seara se distreaza! asta din punct de vedere al turistului. Intre timp aflam ca Egipt este o tara cu multe probleme , dovada evenimentele de acum. Si nu ne dorim nimic mai mult decit ca aceste probleme sa isi gaseasca rezolvare si Egiptul sa redevina paradisul turistic, pe care il cunoastem! pozele au fost facute intr-o seara minunata, cind am gasit in camere aceasta imbracaminte traditionala, galabeea si rugamintea sa o purtam seara! am facut-o cu placere de la mic la mare si am petrecut o seara de neuitat!! abia le astept pe cele ce vor urma intr-o buna zi, ptc. ziua aia buna o sa vina cu siguranta!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Ha,ha,ce surpriza placuta am avut sa vad pe blog pozele din Egipt!Va sta amândoura "foarte bine" în acele costume,dar lui Mircea îi sta "excelent"!Mi-a placut si textul si am si eu speranta ca într-o zi va fi mai bine acolo si pentru localnici,si pentru turisti.

vergi spunea...

@viorica: m-am gindit mai ales zilele acestea la acel concediu, in care a fost totul perfect! cum se cuvine intr-un concediu! o mare mai albastra nu mai vazusem, confruntarea cu instoria Egiptului in vizita la Valea regilor, minunatele programe de seara cu seara! sigur ca o sa fie totul bine, ar fi pacat ca aceste lucruri sa se piarda!imi pare rau ca nu m-am descurcat cu legatul maramei aleia si nu am avut nici rabdare sa astept sa imi fie legata, cum au facut majoritatea femeilor! mircea arata cu adevarat foarte bine , parca era de al lor!

luma spunea...

din pacate mai multe tari sunt in probleme mari acum, chiar si Romania a trecut la randul ei prin acelasi tip de revolutie...din pacate sa varsa sange nevinovat.
asta e cu adevarat trist si injust!
fotografiile voastre arata acea parte turistica frumoasa care va redeveni si mai stralucitoare dupa trecerea nenorocirilor de acum.

Mihai spunea...

Bine zice Lumi, trebuie sa treaca acum perioada asta atat de tulbure pentru egipteni, ca mai apoi sa ne bucuram cu totii, cand vom putea, de peisajele oferite de prezenta piramidelor si nu numai.

vergi spunea...

@luminitza: ai dreptate si m-ai facut sa ma gindesc la romania turistica din 1974 , cind am lucrat o vara ghid la mare si cind era asa de incintata toata lumea de ea!!! sint sigura ca nu va mai dura mult si egiptul va redeveni o frumoasa si cautata tara turistica! din pacate asa se faureste istoria !faraonii au trecut peste intimplari mai grave si tot sint acolo de 5000 de ani!!!!

vergi spunea...

@mihai: se pare ca in curind va fi un happy end pt. egipt si o sa ne mai bucure multe concedii acolo! eu una abia le astept! noi am fost tare incintati de egipt, de oamenii de acolo! cred ca ne-am imprietenit cumva cu tot personalul de acolo si sint sigura ca asta si datorita felului nostru deschis si prietenos de a fi! ptc.nimic nu mi sa pare mai urit intr-un concediu ca un turist plin de el, de parca personalul ar fi slugile lui personale!!