marți, februarie 15, 2011

Ghioceii din gradina



De citeva zile controlez mereu gradina, doar-doar apar primii ghiocei!! munca mi-a fost rasplatita, au aparut cu totii, un covor de ghiocei curajosi! nu le pasa de ultimele buletine meteo si de propozitia, pe care o urâm acum deja cu totii, iarna se reintoarce! eu sint nascuta in luna mai, un copil al primaverii, sigur ca ma bucur din suflet de cite ori simt ca se apropie primavara!!! si ea chiar vine cu adevarat, nu ii pasa de amenintari meteo, a si trimis primii ei soli! va doresc tuturor o primavara minunata!!

9 comentarii:

Viorica spunea...

Ma bucur ca ghioceii pe care i-ai fotografiat,au reusit sa se salveze atunci când m-am straduit sa mut toti bulbii în alta parte a gradinii voastre(pentru a face loc altor flori).Ce multa bucurie va aduc ei anuntând în fiecare an sosirea primaverii!

vergi spunea...

@viorica: in fiecare primavara trebuie sa ma gindesc, ca s-a intimplat ceva cu stramutarea ghioceilor. Ptc. teoretic ei trebuiau sa infloreasca doar in spatele gradinii , unde au fost mutati si cind colo infloresc in fiecare primavara cu mult mai multi decit au fost initial!!! parca e un covor de ghiocei , care desigur imi bucura ochii! ceea ce ma face sa ma gindesc ca ....poate i-ai mutat invers, din spate in fata!!!!

Mihai spunea...

Ah, asta fac si eu de cate ori merg la mosie, ma uit sa vad daca au rasarit primele flori de primavara. Din pacate nu am ghiocei, dar abia astept sa vad primii toporasi! :) Vine ea primavara, si ce bine-mi pare!

vergi spunea...

@mihai: cind vii la noi indiferent de anotimp, iti dau citi bulbi de ghiocei doresti. Tu ai asa de multe flori, ca abia cred ca observi ca nu ai si ghiocei! cel mai important ramine ca vine primavara!

floridecamp spunea...

la noi e asa de frig!!!!ma bucur ca la voi e mai caldut.ma gandesc ca totusi nu cumva ai pus o vorba buna soarelui cand ai fost in egipt??

vergi spunea...

@floridecimp: de vreo doua zile e cu adevarat primavara, soare, caldut, ziua s-a lungit , de la ora 6 seara e inca lumina!! cred ca am vorbit cu tutancamon acolo, sa trimita un pic de soare!!! sau poate cu cleopatra??trimit un pic de soare si la voi, cu confirmare de primire!!!!!!

Anonim spunea...

Oho,la mine au inflorit de mult,apoi a nins peste ei ier acum,la topirea zapezii ei sint foarte vii.
Sint semne de primavara si la Timisoara desi,azi noapte a fost lapovita.
O primavara cit mai frumoasa va doresc!

laura spunea...

Anonima sint eu ,Laura...ha,ha!

vergi spunea...

@laura:mi-am dat seama, cind am citit ca e vorba de timisoara!! adevarul este ca la voi chiar ar trebui sa fie semne de primavara! imi aduc aminte si acum ca in copilarie pe vremea babelor duceam cu mami tratative de fiecare data, sa am voie sa imbrac ciorapi treisferturi!!fiindca era foarte cald!! si mai ales ca ne saturasem sa ne tot infofolim!