joi, februarie 03, 2011

Paltonul

va dau voie sa rideti, cum am ris si eu azi cu lacrimi dar cu conditia , sa aveti rabdare sa cititi intimplarea de azi. Ziua a inceput rau, un accident pe autostrada si ne-am trezit sute de masini in situatia sa ocolim pe un drum national. Asa ca am ajuns in doua ore la praxis ( drum , pe care il facem de regula in 20 de minute), drept care am hotarit ca nu mai riscam sa mergem la prinz acasa si sa mincam la un restaurant chinezesc. Ceea ce am si facut ! e un restaurant fantastic, platesti un meniu de bufet si maninci cit vrei si cit timp ai si mai ales ce vrei! mi-am pus cuminte paltonul la garderoba, l-am luat la plecare si fuga la praxis! cind am coborit din masina , am constatat ca paltonul era foarte scurt si foarte larg, in rest puteam jura ca e al meu, negru, revere! am priceput ca facusem ca Draga Olteanu intr-un moment vesel, cind povestea ca la teatru a fost cel mai frumos la urma, cind se dadura paltoane! si am luat un palton strain! fuga in masina, fuga la restaurant, rizind desigur cu hohote, surpriza, restaurantul gol , trecuse pauza de masa,doar la o masa o doamna ! hait am zis, persoana! ma duc la prima chelnerita sa intreb , daca nu a reclamat cineva un palton furat, cind unica doamna de la bufet se repede la mine, paltonul meu!!!! i-am explicat patania, a ris si ea, a respirat usurata ca avea in buzunar si cheile de la masina si ...mi-am mingiiat paltonul, de parca atunci l-as fi cumparat!!! astept cu speranta si nadejde sa imi scrieti de patanii asemanatoare, ca sa pot ride in voie mai departe!!! si sa ma consolez, au patit-o si altii!!!!

10 comentarii:

Katja - stapana de Athos spunea...

Vergi, te dau in vileag! Nu e prima oara cand faci asta... Ai uitat cant te-ai incaltat cu cizmele mele (eram la Nicu acasa)? Si dadeai sa si iesi pe usa. Hahahaha!

vergi spunea...

@katja: m-ai facut sa rid cu hohote cu noaptea in cap si iti multumesc!!! ai dreptate, uitasem de intimplare dar recunoaste, cizmele erau absolut identice! ce e drept mi se pareau mie mai mari un pic dar cred ca in subconstient imi placea!erau asa de comode!!!! ca de frumoase erau toate patru la fel de frumoase!!!

Viorica spunea...

Am râs cu lacrimi de patzania ta cu paltonul,fiindca parca si vedeam ca la un film,derularea secventelor pâna la finalul fericit.N-am patzit asa ceva,în schimb ne-am distrat copios la scoala într-o iarna,când am aflat ca una din colegele noastre de cancelarie,la sfârsitul orelor s-a îmbracat cu cojocul altei colege si abia acasa si-a dat seama ce a facut.A doua zi,erau fericite amândoua ca si-au recuperat cojocul.Deh,se ma întâmpla!

vergi spunea...

@viorica: m-am linistit, se intimpla si la case mai mari!! intimplarea cu colegele tale m-a dus cu gindul la o intimplare nostima de pe vremea , cind eram profesoara navetista. Dimineata, cind sa intram la clase numai ce o auzim pe profesoara de matematica ca da un tipat cind sa isi scoata paltonul! uitase sa isi puna fusta in graba, in care pregatise toata familia de plecare!asa ca a ramas toata ziua in palton!si noi rizind , de cite ori ne uitam la ea!

luma spunea...

hihihi!ti-am povestit, se poate si mai rau, sa pleci cu o masina identica , dupa ce majordumul ti-a intins cu mainile inmanushate cheile de la decapotabila neagra a altei persoane.la tine erau poate reverele stramte, la noi a fost oglinda altfel:-)

vergi spunea...

@luminitza: cred ca a fost foarte comic, bine ca nu ati plecat, ca o incurca majordomul , sef cu parcarea!!! cu patania voastra mi-am adus aminte ca pe vremuri la timisoara , cind erau oricum foarte putine masini, am intrat ( culmea cu cheia noastra!!!) in o masina straina, desigur aceeasi marca si culoare. Spre uimirea noastra pe bancheta din spate era o haina de piele, ne-am gindit noi ca niciun hotz nu iti pune ceva in masina!!!asa ca am sters-o repede de tot din masina si am urcat in a noastra, la un pas de masina cu pricina!

Mihai spunea...

Am incercat sa deschid, de mai multe ori, alte masini decat propria mea masina, in parcarea de la bloc. In plus, o data am ajuns la apartamentul meu, am incercat sa bag cheia in broasca si nu se potrivea, am intrat in panica... Pe urma mi-am dat seama ca urcasem la scara alaturata. Si zau ca sunt multi ani de-atunci, asa ca nu puteam da vina pe "batranete" in nici un caz, hahaha! :)

vergi spunea...

@mihai: repet, e odihnitor sa afli ca se intimpla si altora!! treaba cu masina e destul de rea, ptc. se intimpla sa si reusesti!!!la mine era sa fie dublu dramatic daca nu o gaseam pe proprietara paltonului, ca ea avind cheile de masina in el, nu putea pleca acasa , cit despre mine merita sa vezi, ce am imbracat!!! cum de nu am observat pe loc, alta treaba!!!oricum arata cumplit, imagineaza-ti o femeie cu un cap mai mica ca mine si cu o circumferinta dubla ca a mea!merita sa vad, cum ii statea ei cu paltonul meu, el fiind maxi!

floridecamp spunea...

m-am amuzat teribil!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: si eu!!! dar recunosc, abia dupa ce am vazut ce cuminte atirna paltonul meu la garderoba!!! ca s-a intimplat ,e cumva de inteles, dar ca pina in masina nu ma observat, ca acel minipalton ca lungime si maxi ca largime nu e al meu, e de neinteles!!!acum il iubesc si mai tare pe paltonul meu!!!