duminică, februarie 20, 2011

Timpul..
















despre timpul, care fuge fara mila si ireparabil am mai scris. Si fuge oricum cu si fara voia noastra! si totusi am cumva in ultima vreme sentimentul ca fuge ca nebunul, nicicind nu mi s-a parut ca trec zilele asa de repede. Nu e bine luni si deja e simbata, si iar o luam de la capat, luni, simbata...au si trecut aproape doua luni din an si ma intreb acum, pina nu facem deja planuri de revelion!!!!, cind?? nu vreau insa sa ne intristam si nici sa ne framinte intrebari metafizice! asa ca mi-am adus aminte, cum spunea pe vremuri un prieten, daca tot e viata scurta, sa o facem lata!!! ceea ce am si facut ieri! la foarte multi ani Mariana!! si tuturor o saptamina frumoasa si ...un pic mai putin grabita!!!

8 comentarii:

Viorica spunea...

LA MULTI ANI,Mariana!

Printre multe alte lucruri pe care le admir eu la voi si la prietenii vostri,este si faptul ca munciti din greu si în timpul programului saptamaânal de lucru,si în zilele si noptile de garda,dar stiti si sa va distrati de minune la petreceri aniversare sau ocazionale si în concedii.Va doresc sa aveti si de acum încolo cât mai multe petreceri reusite!

vergi spunea...

@viorica: mariana o sa se bucure de urari! si sint si eu de parere, ca toata oboseala adunata peste saptamina trece cit ai bate din palme la sfirsit de saptamina!cind uitam de toate , ne bucuram sa ne revedem cit de des si chiar o facem!!!

Mihai spunea...

La multi ani, Mariana! Da, buna idee. Daca tot e vremea prea scurta, hai s-o facem lata, hehehe! Ce bine aratati cu totii! Asta parca tocmai in ciuda timpului care trece....

laura spunea...

Frumoase poze,amintiri pentru viitor!
Vad intr-una din fotografii un ceas mare superb si ma gindesc, ca acest instrument de masurat timp ne "inunda" casele...peste tot ceasuri:la tv,la calculator,la mina,pe pereti,pe noptiere,la mobil,prin sertare,etc,etc!
Eu una,am ceasuri incit asi putea deschide o mica colectie.
Si...chiar daca le-asi opri pe toate,timpul trece,trece atit de repede....!

vergi spunea...

@mihai: e unica solutie, sa facem in ciuda timpului mereu cite un party! si sa nu ne lasam! drept care ne-am rupt si picioarele dansind toata noaptea! personal am fost bucuroasa ca nu s-au revoltat picioarele mele incaltate cu pantofi cu tocuri de 9 cm!!!erau insa atitia doctori acolo!!!! si ...niciun pantofar sa ma salveze la nevoie!!!he, he picioarele mele bine educate de mica!! stateam cu degetele chircite in pantofi daca imi placeau si ma juram la mami , ca ma simt perfect in ei!!! mai rau era cind facea mami proba cu mina si imi gasea degetele! dar nu scapa sa nu mi-i cumpere!!!

vergi spunea...

@laura:barul prietenilor nostri e foarte frumos aranjat, asa ca eu cind am vazut ceasul m-am gindit sa fac o poza, de parca as fi intr-o gara!!! abia dupa ce am facut postarea mi-am dat seama de coincidenta, scriam de timp si sub titlu era chiar un ceas!!! asta e cu timpul, fuge, nu il putem opri! macar sa facem ceva din el!! si noi chiar o facem, muncim mult de tot dar si traim frumos si uitam mai ales la sfirsit de saptamina de toate!

floridecamp spunea...

la multi ani marianei!!!chiar daca nu ne cunoastem o urare din suflet e bine-venita intotdeauna.
credeam ca numai eu sufar din lipsa timpului.am senzatia uneori ca suntem intr-un carusel care numai din cand in cand isi micsoreaza viteza exact cat sa ne tragem sufletul ca de oprit oricat de mult mi-as dori asa ceva nu se poate.
nimic din ce e viu si se bucura de viata nu este iertat de timp.si atunci ma gandesc ca nu e pacat sa nu cautam sa il folsim la maxim cu tot ce avem mai bun si mai frumos?

vergi spunea...

@floridecimp: mariana o sa se bucure de toate urarile! in viata de toate zilele e o doctorita fantastica, in rest la weekend sintem toti la fel, dornici doar de odihna si sa ne revedem. Cred ca se intimpla ceva cu timpul, mai toata lumea se plinge mai nou , ca parca zboara! chiar mai inainte am fost de-a dreptul ingrozita, ca miine e din nou miercuri, saptamina merge spre sfirsit! dar vorba ta, sa incercam sa facem ce putem mai bine din timpul , care ni se ofera!!