marți, iunie 28, 2011

Caldura mare






Azi m-am gindit mai tot timpul la nenea Iancu! caldura mare, mon cher si asta tocmai la noi, care nu prea sintem rasfatati de veri toride! oricum vremea a inebunit, trece de la o zi la alta de la 12 grade ( simbata ) la 35 ( luni ). Astazi , mai mult ca oricind am realizat ce inseamna o asemnea caldura. Totul pare impietrit, nu se aude nici macar o pasare, nu se vede un om pe strada!! geamurile acoperite toate, sintem intr-un cartier pustiu!!!ptc. inca nu e vacanta, copiii au primit azi liber din cauza de arsita! termometrul nostru pe terasa arata 40 grade, imi vine sa sar in micul bazin al fintinii arteziene.Ce fac insa? ma pregatesc de mers la servici!!!fara sa bombanesc, simbata era prea frig, azi prea cald! pot schimba ceva ? nu, dar va trimit dovada, termometrul de pe terasa!! cind ne-o fi frig la iarna, o sa il privesc cu drag!

6 comentarii:

Viorica spunea...

Ce ciudat mi se pare sa constat nu o data,ca vremea e mereu invers la noi ca la voi.M-am întors ieri de la mare mai devreme decât îmi propusesem sa stau,"alungata" fiind de vântul care batea cu peste 60 de Km.la ora,de ploaia rece si de frig,timp în care la voi erau 35 de grade.De necrezut!!!

vergi spunea...

@viorica:imi pare tare rau sa recunosc ca asa este! si am cumva un sentiment de vinovatie de cite ori se face frumos la noi si suferiti voi! dar vara e a tuturor, asa ca e cind la noi, cind la voi! si ne bucuram cu totii pe ...etape!

Mihai spunea...

Va trebuie o piscina! Hahaha! Macar una dintr-aia mica. De necrezut, 40 de grade la voi? Pai, veniti la noi ;)

vergi spunea...

@mihai: ha, ha, nu ne mai trebuie! incredibil, azi a fost toamna, a plouat mai tot timpul.E rece, 18 grade! vai de bietul nostru corp!miine e din nou vara! si uite asa cred ca nu se mai mira vecinii ca azi am tinut la aeresit pe terasa jacheta de blana!

floridecamp spunea...

la noi ploua.vreme bacoviana!!!ma deprima.vreau soareeeeeeeeeeeee!!!

vergi spunea...

@floridecimp: nu mai avem ca as trimite un cos plin cu soare!!! il asteptam insa si cum vine ii dau adresa voastra! pina una, alta ploua, de am si ris azi. Noi avem o instalatie care stropeste automat la ore fixe gradina de doua ori pe zi, nestiind ca va ploua azi, nu am oprit-o, asa ca la sosirea acasa am vazut ce frumos e stropita gradina , in timp ce ploua cu galeata!!!