luni, aprilie 05, 2010

Asa a fost de Pasti...






Sigur ca imi pare nespus de rau sa vorbesc de Pasti la trecut dar de fiecare data apare si gindul, la anul va fi la fel de frumos! asa ca a fost nespus de frumos, nimic nu e mai frumos ca si o mare Sarbatoare petrecuta in familie! cu multa voie buna , cu mici daruri , cu o masa imparateasca, de la care nu au lipsit oule rosii si traditionalul miel! minunatul cos de flori adus de Iepuras sta acum mindru in fata usii noastre, micile daruri le-am pozat acasa cu dragostea cu care le-am primit . Sper din tot sufletul ca ati petrecut cu totii frumos , astept sa citesc , cum!!! Cristos a inviat!!

12 comentarii:

Viorica spunea...

Ai dreptate.Nimic nu poate fi mai frumos decât o Sarbatoare petrecuta cu familia,adica împreuna cu persoanele cele mai dragi noua.Ma bucur ca si în acest an ati petrecut minunat Pastele împreuna cu copiii si mai ales ca sunt sigura ca "iepurasul",n-a uitat pe niciunul din voi,când si-a lasat cadourile ascunse prin iarba gradinii.
Si eu mi-am petrecut Pastele împreuna cu o parte din familie,într-o atmosfera de mare Sarbatoare si bucurie.Apropo de ce am scris mai sus despre cadourile de la "iepuras",tare m-am distrat ieri când amândoi stranepotii(adolescenti!),mi-au povestit cu multa bucurie ca si-au gasit ieri dimineata cadourile ascunse prin iarba din gradina casei.Ce obicei frumos si cât de mult ne bucuram cu totii,ca niste copii indiferent de vârsta noastra,de cadourile primite de la "iepuras" sau de la "Mos Craciun",fie ele câteodata si numai simbolice.
Sa ne dea Bunul Dumnezeu,cât mai multe Sarbatori în familie!

vergi spunea...

@viorica: ce frumos ai scris! si ce tare ma bucur ca ai avut o zi asa de frumoasa! obiceiul cu ascunsul oualor in gradina pleaca de aici si s-a extins si la daruri! dar e asa de frumos! si apropo de adolescenti, nu cresti niciodata destul de mare ca sa nu stii sa te bucuri de un dar! cel putin eu ma bucur de fiecare data, asa ca mare mi-a fost bucuria in seara asta, cind am vazut ca Iepurasul a venit pt. mine si la bucuresti cu exact ce imi place mai mult, podoabe!! multumesc Iepuras!!!si vorba ta, la cit mai multe sarbatori frumoase!!!

Mihai spunea...

Eu de ex am constatat cu bucurie ca, a propos de ouale de Pasti, am vazut duminica un ou de porumbitza (turturea) chiar in bradutul din fata casei de la mosie, pe care desigur ca il cloceste pasarea respectiva, care insa e tare fricoasa si zboara de cum trece cineva pe langa bradut. Am primit tot felul de daruri frumoase de la cei dragi si desigur ca si eu l-am intalnit pe Iepuras si le-am dat din partea lui mici daruri. Acum de ex. ii astept pe Sebi si Cata sa vina acasa si sa ciocnim oua, asa cum se obisnuieste. :)

Anonim spunea...

@mihai: e foarte frumos ca pasarile isi cauta culcus in preajma oamenilor! eu sint de ex. foarte trista de cind am constatat ca grasii, cei doi porumbei, care locuiau in bradul nostru, s-au multat in bradul de alaturi, care insa e in curtea vecinilor!!!poate au comfort mai mare!!! ce bine ca tine la voi Pastele trei zile, chiar timp sa simti ca e sarbatoare si ce poate fi mai mult decit sarbatoare , cind iti vin copiii?

Anonim spunea...

Un Paste fara o parte din cei dragi alaturi(si ma refer desigur la fiica-mea) e putin trist.Insa am fost alaturi de mama si restul familiei si sa zicem ca a fost bine.Prima zi de Paste a fost frumoasa,cu mult soare dar celelalte zile mohorite cu ploi si frig.
Frumoase pozele tale,semn ca ati petrcut in armonie,bunastare si bucurie.

laura spunea...

Anonima sint eu,am apasat gresit.

vergi spunea...

@laura:mi-am dat seama ca tu erai, se pare ca a fost tura anonimilor, si eu am semnat anonim rindurile pt. nelu!!! ma bucur ca ati serbat in familie dar sint sigura ca trebuie sa fie cumplit de greu sa stii ca unicul tau copil e departe de tine!! poate vine ziua , in care veti fi mereu impreuna! noi am petrecut frumos de tot, cel mai frumos ramine ca am fost impreuna, ca bunastarea ti-o cumperi dar o familie linga tine, nu ai cum o cumpara!

luminitza spunea...

adevarat a inviat!foarte frumos e pregatita masa la copii, si ma bucur ca ati petrecut asa de bine!si tare imi place si tinuta ta!esti foarte eleganta!
cum si trebuie sa fii in asemenea zile de sarbatoare , frumoasa si luminoasa!

vergi spunea...

@luminitza: singurul lucru trist la Pastele de acum ramine ca a si trecut! masa a fost cu adevarat foarte frumoasa, exista atitea lucruri mici aici, care fac o masa frumoasa. De ex. pe niste clame de prins rufe erau iepurasi mititei, clama prinsa de servetel, total de efect! fiind cea mai mare sarbatoare a primaverii masa era toata in verde decorata.Cu sau fara masa frumoasa insa,Pastele ramine o sarbatoare minunata!

Anonim spunea...

am petrecut vacanta de paste cu ai mei.a fost frumos dar greu ptca sotul meu nu a fost cu noi.mami a pregatit de toate dar ma durea sufletul sa o vad necajita. e primul an cand nu suntem impreuna .din cei cinci copii am fost langa ea numai 2.binenteles ca nu au lipsit pachetele pt fiecare.asa e mama .cand pleci de la ea pleci super incarcata .are senzatia ca nu avem nimic acasa .o cert ptca e bolnava si nu vreau sa o mai vad obosita dar nu intelege.imi amintesc cand eram copil si era noiembrie imi era tare drag sa deschid usa de la camara.toate minunile dulci si picante se ascundeau acolo.incepand cu dulceata de nuci verzi,dulceata de cirese amare si dulci,venea randul capsunilor, a prunelor ,gutuilor. dar si gemuri si compoturi din tot felul de fructe , conserve asezate frumos cu eticheta si cu capace imbracate in hartie creponata de toate culorile(simtul estetic i se trage de la cariera de dascal).si acum e tot asa in camara mamei.noi ne-am luat zborul catre lume dar ea face la fel.la inceput am certat-o dar cand ii vad bucuria din ochii ei atunci cand le pune in pachete avand destinatii diferite o inteleg . cand am vazut masa ta frumos asezata ma gandesc ca asa era si la noi.bucurie ,fericire,galagie si multa dragoste.iar masa frumos asezata gemea de tot felul de bunatati.sarmalute,miel,cozonac,pasca si oua rosii.si obligatoriu pe masa lalele rosii, florile mamei preferate.o incarcam cu flori ca semn de multumire pt tot si toate!!
si atunci ma intreb cum sa nu iubesti sarbatorile cand e prilej de bucurie sa te intalnesti cu toti cei dragi sufletului?
sarbatorile au trecut ,noi ne-am imprastiat iar ....de luni la scoala ...
dar 40 zile de acum mai putem sa ne bucuram spunand- hristos a inviat!!!!!adevarat a inviat!!!!

floridecamp spunea...

am uitat sa iti spun ca iepurasul a fost generos cu noi anul acesta.
maine la scoala am discut cu elevii mei despre cum au petrecut pastele.
numai bine!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: mai intii si mai intii multumesc pt. rindurile frumoase si pt. urari! si bine ca ati avut niste sarbatori frumoase, cel mai mare dar, pe care ti-l face viata ramine , cind ai inca parintii alaturi de tine! mamele alea de alta data, care tot timpul cred ca mori de foame si sint in stare sa iti umple sacosa cu mincare! o fac insa cu atita suflet, cum sa nu te bucuri? in cei 21 de ani, de cind sintem plecati eu una am invatat un lucru, in viata nu le poti avea pe toate. Asa ca oricit de tare m-ar bucura mai ales in zile de sarbatoare sa fie toata familia alaturi, stiu ca nu se poate! si sint fericita ca macar mica noastra familie de aici e asa de unita!si petrecem asa de frumos impreuna!! masa era cu adevarat frumos aranjata ( nu a fost meritul meu, eram la fiul meu) si de fiecare data trebuie sa admir simtul nemtilor pt. frumos, faptul ca orice masa trebuie sa arate frumos impodobita, casele de sarbatori frumos decorate!! si nelipsitele daruri asa de frumos aranjate, ca iti pare rau sa le scoti din minunatul ambalaj!!asa cca a fost si in anul asta Iepurasul si desi a trecut , ramine bucuria ca vine la anul din nou!! si tot asa multi, foarte multi ani de acum in colo! pt. noi toti!