joi, aprilie 15, 2010

La multi ani Mihai!


Mihai este fratele meu mai mic. De fapt el este Nelucu si oricit de mare a ajuns in ani va ramine mereu Nelucu! si daca acum el este de fapt Ioan Mihai Cochinescu, scriitorul, credeti ca a scapat sa fie ..Nelucu? cred insa ca ii place, e dreptul lui de mezin al familiei! asa ca Nelucu Mihai are miine, 16 aprilie ziua lui de nastere!! o zi minunata va fi ziua asta de miine, asa a fost sa fie ca tocmai miine sa aiba parte de cel mai mare eveniment de pina acum ( ca sint sigura ca vor mai urma!!!), lansarea cartii lui " Ambasadorul". O zi mare, in care ca deobicei noi vom fi doar cu gindul si sufletul alaturi. Dar vom fi acum primii care ii vom ura LA FOARTE MULTI ANI CU BUCURII SI SANATATE! si numai vise implinite, zile frumoase ca cea de azi ( interviul la TVR Cultural ne-a emotionat pe toti) si desigur ca cea de miine! cu cit mai multi cititori prezenti la un asemenea eveniment., cu o critica buna de tot si multe urari de la toata lumea! Un pahar de sampanie vom inchina si noi aici, cine il bea cu noi???

8 comentarii:

Mihai spunea...

Eu beau un pahar! :) Multumesc pt toate cuvintele frumoase si atat de emotionante! Astept cu emotie lansarea de carte de azi si promit detalii si poze, dupa aceea.

vergi spunea...

@mihai: asta da surpriza, nu ma asteptam ca intr-o zi asa de plina, sa iti mai gasesti timp de raspuns! nu stiu cit sint de frumoase cuvintele dar stiu ca ele sint din inima, asadar inca o data, la foarte multi ani cu bucurii si sanatatate!semnez eu in numele nostru , cei de aici.Si nu sintem putini, familia si prietenii, pe care ti i-ai facut aici!

Viorica spunea...

LA MULTI ANI cu sanatate,draga Nelu-Mihai!

vergi spunea...

@viorica: sint sigura ca nelu se va bucura mult de urarile tale!!e asa frumos sa fie ziua ta, ca eu una as dori ca in fiecare zi sa fie ziua mea, sa ma felicite lumea si mai ales ...sa primesc multe, multe daruri!

laura spunea...

La multi ani cu sanatate si din partea mea si a familiei mele!Am vazut interviul la tv.cultural,m-a emotionat si sint mindra de varul meu,Nelucu!

vergi spunea...

@laura: ma bucur ca ai vazut interviul. L-am vazut si noi aici si mi s-a umplut inima de bucurie si de mindrie. Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa mergem la lansare,desi la un moment dat ne-am hotarit sa mergem astazi si sa ne intoarcem duminica.Nu am reusit si cind am vazut astazi ca nu s-a zburat de mai pe toate aeropoartele de aici, m-am bucurat, ca am fost scutiti sa stam pe un aeroport fara sanse de a pleca.

Katja - stapana de Athos spunea...

Ii mai spun inca o data lui Mihai "La Multi Ani" si aici, si acum! Nu de alta, dar pe 16 aprilie l-am "asasinat" cu LMA-uri! A fost o zi superba. Un cadou cum rar primesti: o lansare de carte cu multi oameni si numai vorbe frumoase. Plus ca, noi am mai serbat si ieri cu tort si cantat la instrumente (tobe si chiatara) ziua lui Mihai. Pai, sa tot fie ziua ta, nu?

vergi spunea...

@katja: wow!!! sa tot ai zi de nastere!!! si cu ocazia asta va anunt oficial ca se apropie si ziua mea, ce ar fi sa sarbatorim??poate lansez si eu ceva!!!! de ex.o ...invitatie!! ma bucur din suflet de marea bucurie , pe care a avut-o mihai, mare lucru sa ai parte de un asa eveniment tocmai de ziua ta!!cred ca mai mare dar nu i se putea face, a fost asa de fericit, continua sa fie , sint lucruri , pe care nu are cum ti le lua nimeni, inchizi ochii si retraiesti fiecare moment inca o data!ce rau imi pare ca nu am fost si eu ieri la sarbatorire dar cum se spune? lucrurile bune sint trei, asa ca e pe lista in iunie , cind sosesc!