vineri, mai 07, 2010

Multumesc


era , pe cind eram noi mici, o poveste foarte frumoasa despre un copil si cuvintul fermecat, pe care il tot uita si care implinea orice dorinta. La acel cuvint m-am gindit azi dimineata! si m-am intrebat, de ce ne este uneori asa de greu sa spunem un simplu multumesc, de ce se confunda poate cu bodaproste si din mindrie nu il spunem!! e asa de simplu, asa de usor sa spui un multumesc din suflet, fie pt. o usa , care a fost deschisa pt. tine, fie pt. un lucru mare, care ti-a marcat viata!! si fara sa vreau mi-am dat seama ca lista mea de spus multumesc e imensa, ceea ce inseamna de fapt ca am fost inconjurata de oameni buni. Asa ca azi nu pot spune decit din nou multumesc parintilor nostri, care intr-o vreme , in care orice bucata de piine a trebuit sa fie dramuita, au renuntat la a lor, ptc. azi piinea noastra sa fie alba! multumesc fiului meu ca exista, multumesc fratilor mei, intregii mele familii, care a fost mereu alaturi de noi , multumesc prietenilor nostri, care ne-au aratat primii pasi in aceasta lume noua atunci pt. noi. Si prietenilor, care imi fac fiecare zi parca mai frumoasa! Si nu in ultimul rind voua tuturor, ca ma cititi! cui multumiti voi?

14 comentarii:

Viorica spunea...

In fiecare zi multumesc in primul rand bunului Dumnezeu pentru cate ceva ce mi-a daruit.Azi,ii multumesc pentru ca a facut posibil sa ajung cu bine la voi,unde ma simt ca de obicei excelent.

vergi spunea...

@viorica: asta e minunat, chiar bine ai spus-o, bunului Dumnezeu trebuie sa ii multumim de fiecare data!

floridecamp spunea...

''doamne iti multumim ca auzim,mergem,vedem ca ne bucuri cu un apus asa frumos si da-ne doamne bucuria rasaritului!!!''asa ne rugam eu si fiul meu george in fiecare seara.sunt lucruri atat de firesti dar atat de importante pt fericirea de zi cu zi!!!!!
multumesc parintilor mei dragi care ne-au crescut cu atatea sacrificii dar ei le spun bucurii!!
multumesc fiului meu drag care m-a ajutat sa trec cu optimism cand am fost grav bolnava,si pt toate bucuriile care ni le oferi zilnic(esti lumina ochilor nostri}!!!
multumesc dragului meu sot ca ma iubeste frumos!!!!
multumesc fratilor mei care mi-au facut copilaria atat de frumoasa!!!
multumesc elevilor mei care nu m-au uitat nici dupa 14 ani si ma incanta si acum cu flori frumoase!!!!
multumesc celor dragi si tuturor care au fost alaturi de mine cand am trecut prin clipe grele 2 ani la rand!!!si au fost atat de multi !!!!
multumesc doctoritei mele dragi care are grija de noi ca nimeni pe lumea asta!!!!
si nu in ultimul rand ,tie, draga mea prietena virtuala care ma incanti cu ganduri minunate despre tot si toate !!!e o lectura asa de frumoasa incat regret ca nu postezi zilnic!!!!
multumesc!!!!!!!

Mihai spunea...

Multumesc este un cuvant simplu dar cu puteri "magice". Ai observat ca de cate ori spui un simplu si sincer "multumesc", se intampla dupa aceea cate un lucru "miraculos" de bun? :) Multumesc e cuvantul care continua si confirma energetic propunerea de bine care ti s-a facut, inaintea rostirii lui. Si e atat de usor sa spui un "multumesc", din inima. :)

vergi spunea...

@floridecimp: vorbele tale ar trebui tinute minte si spuse in fiecare dimineata de catre noi toti!!lunga ta lista de persoane carora le multumesti dovedeste ca esti un om bun, numai oamenii buni au o lista asa de lunga!!! m-a bucurat si remarca ca ar fi bine sa postez zilnic! ar fi minunat si pt. mine, ptc. ar fi dovada ca am si eu un pic de timp! din pacate insa nu mai ajunge si pt.praxis, casa , internet! incerc insa sa le impac pe toate, desi greu! mai ales azi, ca sintem de vineri de garda, ceea ce inseamna dus la praxis, de cite ori suna cineva ca il doare!!ceea ce nu ne-a impiedecat sa mergem aseara la un party, cu handy desigur in poseta!!! asa ca am de spus inca un multumesc, multumesc Bunului Dumnezeu ca imi da puterea sa le fac pe toate!

vergi spunea...

@mihai: eu chiar cred in puterea miraculoasa a doua cuvinte, multumesc si te rog!si din pacate nu le prea aud des! desi deschid usi si suflete! in ce ma priveste mai ales te rog spun de zeci ori pe zi, fie ca cer ceva de la o salariata, fie ca rog pe cineva sa imi faca loc pe strada! multumesc spun tot timpul, si ma simt in primul rind eu bine! in o singura situatie, culmea, nu spun multumesc, cind ma cheama cineva la masa!!! nu am dreptate dar ma gindesc, ca daca m-a chemat, de ce sa multumesc???bucuria e reciproca doar!

laura spunea...

Multumesc si eu domnului ca mi-a adus cu bine fata acasa.Iti multumesc si tie si tuturor detinatorilor de blog pe care-i citesc cu multa placere si de la care am invatat multe...!

vergi spunea...

@laura: mare bucurie mare la voi, sint sigura ca totul e mai frumos si stralucitor acum!! va doresc o sedere placuta, sa ramina cumva timpul in loc! sa aveti multa bucurie si veselie in casa!!!

luminitza spunea...

LA MUUUUUUUUUUUUULTI ANI!
si abia astept sa ne vedem!
si da,MULTUMESC din suflet pentru invitatie!!!!

laura spunea...

La multi ani cu sanatate si vise implinite!

vergi spunea...

@luminita: multumesc de urari,abia va asteptam!

vergi spunea...

@laura: multumesc mult de tot de urari, uite o ocazie de spus multumesc din suflet.E asa de frumos, sa stii ca se gindeste cineva la tine!

Viorica spunea...

LA MULTI ANI cu sanatate si la cât de multe sarbatoriri ale zilei tale de nastere!

vergi spunea...

@viorica: multumesc de urari, sa dea Bunul Dumnezeu sa fie cit mai multe. Si desigur sa participi si tu printre altele si cu inegalabilele tale sarmale!