sâmbătă, mai 01, 2010

Primavara vazuta din gradina noastra
















categoric, primavara ramine cel mai frumos anotimp dar nimic nu poate fi mai frumos ca ziua, in care a sosit de-a binelea si in gradina noastra!! noi avem o gradina fara gard, asa ca vedem primavara la noi, de cum intram pe strada noastra. O feerie! rododendronii uriasi sint incarcati de flori, micul trandafir salbatic a inflorit , bondari veseli roiesc printre florile lui! liliacul cel alb , care imi aduce aminte de fiecare data de un roman al lui Sebastian a explodat pur si simplu de la o zi la alta!! sa tot stai in gradina noastra ! ziua incepe vesel si cumplit de devreme dar fiind vorba de ciripit de pasarele nu ne supara! intii ne trezesc fara mila , dupa care tzopaie toata ziua prin iarba! nu ne ramine decit sa spunem, multumim primavara, ca nu ne-ai ocolit nici in anul acesta si te asteptam cu aceeasi dragoste in fiecare an!!! va doresc tuturor o primavara minunata!

15 comentarii:

Viorica spunea...

Abia astept sa admir "pe viu" minunatele flori postate si pe cele pe care nu le-ai fotografiat care mai sunt foarte multe.Sper sa ramâna timpul frumos în cinstea sosirii mele cât de curând la voi(Doamne-ajuta!).La noi azi a fost o adevarata zi de vara,drept care marele strand pe lânga care am trecut cu masina,era plin de lume dornica de roare,dupa o iarna atât de lunga,încât daca nu as vedea toti pomii înverziti,as zice ca nici primavara n-am prea avut.

vergi spunea...

@viorica: o sa gasesti gradina in toata splendoarea ei! la care splendoare contribuie si vecinii nostri, ptc. indiferent la care usa te-ai uita , vei da de zeci de flori, una mai frumoasa ca alta!ce minunat lucru sa ai un strand nu departe de casa, vara abia a inceput, asa ca vor veni atitea zile fierbinti, ca vom plinge cindva dupa primavara , care ...nu mai venea!

floridecamp spunea...

fiind o zi minunata de primavara m-am gandit ca nu ar fi rau sa ii fac o vizita prietenei mele virtuale.vremea de afara ne indeamna spre frumoasa si cocheta ei gradina.... binenteles tot.....virtuala.
prima impresie-foarte ingrijita.!!!!a doua impresie -coloritul deosebit al plantelor -de la elegantul alb la dulcele roz. inaintand un miros mai mult decat placut ma duce catre un liliac (fie vorba intre noi aici m-a nimerit ,mirosul liliacului il asociez cu frumoasa mea copilarie .la bunica in sat toata lumea are in curte liliac minunat alb ,lila', simplu sau batut).
fantana arteziana asezata cochet intr-o parte a gradinii ii da o eleganta aparte.si toate aceste minuni vegheate cu strasnicie de binecuvantatul ingeras!!!!
am avut muzica aleasa -bondar lenes si fara minte,albine harnicute si cate si mai cate insecte stiute sau nestiute.
dar cum calatorului ii sade bine cu drumul mi-am luat la revedere si am multumit gazdei pt tot si toate.
multumesc draga prietena !!!!gradina ta e minunata!!!!!

laura spunea...

Multumesc de urari,sa aveti si voi o primavara frumoasa cel putin cum e in momentul acesta la Timisoara.
Am norocul de-o curte frumoasa,cu multe flori in ghivece,in gradina,cu multa verdeata...adica gazon proaspat tuns.
In plus padurea e aproape,e verde crud,cimpia ce ne desparte e plina de ierburi,de fazani si multe multe pasari.Cucii zboara cintindu-si numele,pasarelele ciripec de zor iar fazanii scot si ei cite un sunet inconfundabil.Am si porumbei,porumbei,care s-au aciuit pe la noi pentru ca-i alimentam cu graunte.Nu mai spun de tarci,ciori si tot felul de ginganii!
Ce mai,e primavara plina,e frumos!

laura spunea...

Bucuroasa sa-ti descriu cum e pe la noi in primavara,am uitat sa te felicit pentru poze,sint foarte sugestive si frumoase.Si daca tot am revenit,luni vine Afro acasa si primavara asta se anunta cea mai frumoasa din viata mea!

vergi spunea...

@floridecimp: ai scris ca de fiecare data foarte frumos, o placere sa citeasca omul. Gradina e cu adevarat frumoasa, poate prea ordonata, aliniata ca tot ce exista aici de fapt.Unde imi face impresia ca unica grija a oamenilor din primavara pina in toamna este sa tunda iarba la exact aceeasi lungime!!!cum la noi in casa sarcinile au fost impartite, shef peste gradina este sotul meu si isi face treaba cu multa pasiune.Cind se satura de ....constiinciozitate, isi ia ajutor un gradinar!!!la fel de frumos ramine aici ca nu exita garduri decit simbolice, asa ca ne bucuram cu totii de gradinile noastre! eu o vad din bucatarie pe a vecinilor si ei pe a noastra!!! mai facem si ...spionaj industrial, mare durere, cind e iarba vecinilor mai verde!!!

vergi spunea...

@laura: ca vine afro acasa va face primavara la voi si mai frumoasa! m-ai facut sa imi fie dor de primavara din timisoara, ceva mai frumoos nu am mai vazut niciunde! adica , aici e totul frumos, perfect aranjat dar nu are frumusestea locurilor copilariei mele, cind in fata fiecarei case era macar un rondou de flori. Nu mai spun de curtea noastra, unde isi facusera gospodinele propriile lor gradini. Minuscule, ce e drept dar asa de frumoase! si nu lipsea nimic din ele, de la flori la zarzavaturi, pina si o mica recolta de struguri exista toamna!

Mihai spunea...

Minunate flori! O feerie! Florile de liliac si cele de gutui au ”explodat” și la noi la moșie. N-am mai avut demult o primavara atat de frumoasă. Vorba lui Viori, încă puțin și voi vedea și eu (de ziua ta) frumoasa voastra gradină! :)

vergi spunea...

@mihai: cred ca gradina s-a grabit ca sa va primeasca pe voi, ca liliacul inflorea cam de ziua mea abia! pina atunci insa sint sigura ca vor inflori si primii trandafiri, ma bucur de pe acum!!! la mosie e oricum o feerie tot timpul, ma gindesc ca acum mai frumos ca oricind. Roaga-le pe flori sa ramina la fel de frumoase pina in iunie, cind vin!

vergi spunea...

@mihai: cred ca gradina s-a grabit ca sa va primeasca pe voi, ca liliacul inflorea cam de ziua mea abia! pina atunci insa sint sigura ca vor inflori si primii trandafiri, ma bucur de pe acum!!! la mosie e oricum o feerie tot timpul, ma gindesc ca acum mai frumos ca oricind. Roaga-le pe flori sa ramina la fel de frumoase pina in iunie, cind vin!

Robert spunea...

Frumos mai! Imi este draga mai ales fantana arteziana. Arbustii nu ii aveati pe acolo cand am fost eu, dar arata extraordinar.

vergi spunea...

@robert:fintina e minunata mai ales seara, cind ii ard si lumini colorate! am mai schimbat cite ceva in gradina, e frumoasa si mai ales ordonata, se vede ca mircea are grija de ea!!!sorry, eu sint doar cu...PR!!! asa ca ii fac reclama cit pot!!

vergi spunea...

@robert:fintina e minunata mai ales seara, cind ii ard si lumini colorate! am mai schimbat cite ceva in gradina, e frumoasa si mai ales ordonata, se vede ca mircea are grija de ea!!!sorry, eu sint doar cu...PR!!! asa ca ii fac reclama cit pot!!

Anonim spunea...

A useful tip

Anonim spunea...

Dude, so much AD here, why not clean them all?