luni, mai 17, 2010

Ziua mea


clar, timpul s-a oprit in loc, a si trecut ziua mea! parca ieri puneam poze , povesteam ce minunat a fost si iata-ma scriind din nou despre ziua mea! cum e cu tempus care irreparabile fugit??? Asta insa nu m-a impiedecat sa imi serbez ziua cu bucuria din totdeauna, ce sa mai numeri la ani? mai bine la prieteni si au fost ca de fiecare data multi de tot, parca mai multi ca oricind!! si minunat de frumos, oaspeti dragi de acasa Viorica si Mihai, Luminita si Luca! unicul regret ramine ca vorbesc la trecut, in rest totul a iesit pe cum mi-am dorit, lume multa,voie buna , daruri multe si frumoase, bucate pe cinste! primul loc in top , sarmalele facute de Viorica,concurate cred doar ( printre altele ) de spuma mea de zmeura! cred ca v-am convins ca am avut motive serioase sa dispar un pic din blogosfera! bucuria ar fi sa stiu ca mi-ati simtit lipsa!! va doresc o saptamina frumoasa de tot.

8 comentarii:

laura spunea...

Imi pot inchipui ce bine a fost la ziua ta cu atitea persoane dragi linga tine si nu pot decit sa-ti urez la cit mai multe aniversari!

vergi spunea...

@laura: tu, care ai acum o persoana draga linga tine, stii cel mai bine , ce e aia! sigur ca a fost minunat de frumos, pina la urma conteaza de fiecare data cu cine serbezi, cum ,nu mai conteaza! daca te simti bine la un pahar de bere si niste seminte si tot e destul! multumesc de urari, am sa ma straduiesc sa fie cit mai multe serbari, una mai frumoasa ca alta.

Katja - stapana de Athos spunea...

Cred ca a fost minunat. O petrecere semnata de tine nu poate iesi decat fenomenal, asta o stim cu siguranta pentru ca am fost martori la cateva dintre ele. La Multi Ani, inca o data! :)

vergi spunea...

@katja: wow, chiar asa?? oricum multumesc mult si de urari si mai ales de aprecieri! asa ca va astept la prima petrecere si vom discuta dupa aia...calitatea!!!

Viorica spunea...

LA MULTI ANI si la cat mai multe petreceri aniversare minunate!

vergi spunea...

@viorica:multumesc de urari, sa speram si sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa fie cit mai multe si bineinteles sa nu lipseasca niciodata vestitele tale sarmale!si zimbetul tau cuceritor!

floridecamp spunea...

la multi ani fericiti!!!!!am avut examene si am fost foarte ocupata,
dar acum ca am scapat cu bine sa incepem:
la multi ani fericiti alaturi de cei dragi sufletului tau!!!!sanatate,fericire si un gram de noroc in tot si in toate!!!!!sa iti fie viata o vesnica primavara si sa fie in fiecare an cea mai frumoasa zi !!!!eu sunt asa de fericita de ziua mea ptca mi-a dat dzeu bucuria sa mai adaug un an alaturi de cei dragi.
multi ani fericiti ,draga mea prietena!!!!

vergi spunea...

@floridecimp: multumesc din suflet pt. fiecare urare, stiu ca sint facute din tot sufletul! mie imi place de mica sa fie ziua mea, cred ca si ptc. mami si tati aveau grija ca in ziua aia sa ne simtim sarbatoritii ca cele mai importante persoane in casa!!apoi eu sint o persoana foarte...interesata, ma bucur de orice dar in parte si mai rau ca si copiii ma impresioneaza munti de daruri.Dupa care sint in stare sa le impart pe toate dar mai intii trebuie sa vad ce multe sint!!! si desigur ziua de nastere e de fiecare data prilej de recunostinta, ca sintem sanatosi , am mai adaugat un an la cei de dinainte cu dorinta fierbinte ca ei sa fie cit mai multi cu putinta. Desigur cu sanatate si numai bucurii.